28 Mart 2009

Mardinli Öğrencinin Büyük Başarısı

Gaziantep'te düzenlenen ve 16 ilin katıldığı bölge matematik yarışmasında bin öğrenci arasında birinci gelen Zeki Bedir Mardin'in gururu oldu.
http://resimler.haberler.com/haber/093/fem-anafen-dershanesi-ogrencisi-zeki-bedir-mardin_o.jpg
Fem Anafen Dersanesi Müdürü Abdulbaki Koç, dershanenin başarılı öğrencisi olan Zeki Bedir'in Gaziantep'te düzenlenen ve 16 ilin katıldığı matematik yarışmasında bin öğrenci arasında birinci gelerek Mardin'in gururu olduğunu söyledi.

Yarışmaya iddialı bir şekilde hazırlandıklarını ifade eden Koç, "Öğrencimizin bilgi ve birikimi yanında disiplinli çalışması sonucu bu başarı ortaya çıktı. Burada kendisine destek veren öğretmenlerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Yarışmaya çok iyi hazırladılar. İnşaallah Fem Anafen Dershanesi olarak bundan sonra daha başarılı sonuçlar elde ederiz." dedi

Başarının altındaki sırrın disiplinli çalışmak ve dersanenin vermiş olduğu eğitim olduğunu belirten Fen Anafen Dersanesi 8 sınıf öğrencisi Zeki Bedir, "Matematiği çok seviyorum. Okulda ve dershanede hep matematik problemlerini çözüyorum. Takıldığım noktalarda sağ olsun öğretmenlerim bana çok yardımcı oluyorlar. İlerde matematik profesörü olmak istiyorum. Bu başarımda bana yardımcı olan öğretmenlerime ve dershaneye teşekkür ediyorum. Bundan sonra Türkiye birincisi olmak için çalışacağım." şeklinde konuştu.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum