30 Mayıs 2009

İnkılap'dan Muhteşem yıl sonu sergisi

Kızıltepe İnkılap İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yıl boyunca hazırlanan resim ve el işi işlemeleri sergisi törenle açıldı.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifeinki.jpg
Kızıltepe Tepebaşı mahllesinde bulunan ve ilçede eğitim veren ilk okullarından biri olan İnkılap İlköğretim Okulu öğrencilerinin yıl boyunca emek harcayarak yaptıkları el işlemeleri, hediyelik eşyalar ile farklı resim çalışmaların içerisinde yer aldığı sergi, Kızıltepe Belediye Başkanı Ferhan Türk ile Milli Eğitim Müdürü Sıraç Atan tarafından törenle açıldı.

Okul Müdürü İbrahim Bahçıvancı tarafından kapıda karşılanan ve aralarında bir çok okul idarecisi ile öğrenci velilerinin de yer aldığı davetli grubu tarafından gezilen sergide öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları el işleri, hediyelik eşyalar, resim çalışmaları ile Teknoloji tasarım çalışmaları sergilendi. Hazırladıkları çalışmaların sergilendiği standların başında duran ve yaptıkları çalışmaları uygulamalı olarak anlatıp gösteren Ebru Sanatı ve teknoloji tasarımcısı öğrencilerinin başarısı ziyaretçiler tarafından alkışlandı.

Yağlı boya, kara kalem, rölyet (Kabartma), grafiksel portre, ağaç baskı gibi çalışmaların da içinde bulunduğu çok sayıdaki resim tablosu sergide sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Sergi boyunca misafirleriyle ilgilenen ve öğrencilerinin yaptığı çalışmalarla ilgili bilgiler veren Okul Müdürü İbrahim Bahçevancı misafirlerine yeni düzenlediği okul bahçesini gezdirerek yapılan çalışmalarla ilgili bilgiler verdi.

Yeni yapılan düzenleme ve ağaçlandırma çalışmasıyla Mardin bölgesinin en düzenli okul bahçelerinden biri olan İnkılap İlköğretim Okulu’nun düzen ve eğitim kalitesinin yanı sıra çok yakında elde edeceği sportif başarılarla da adından sıkça söz ettireceğini belirten 30 yıllık başarılı eğitimci Bahçıvancı: “Kızıltepe İnkılap İlköğretim okulumuz İlçemizde kurulan ilk okullardan biri olma özelliğini taşıyor. Benim de öğrencisi olma ayrıcalığını yaşadığım bu okullun öğrencileri bugün ülkemizin çeşitli yörelerinde oldukça önemli kademelerde başarılı görevler ifa ediyorlar. Hem öğrencisi hem de idarecisi olma gururunu yaşadığım bu okulda geleceğimizin teminatı olan öğrencilerimize disiplinli, edepli ve başarılı birer bireyler olarak yetiştiriyoruz. Her biri kendi alanında başarılı olan öğretmen ve idarecilerimizle okulumuz ve öğrencilerimizin mevcut durumundan her zaman çok daha iyiye taşımanın gayret ve sorumluluğu içerisindeyiz.” dedi.

Sergiyi gezen ve çok beğendiğini belirten İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıraç Atan, Öğrencilerin hayal gücü çok geniş, birçok nesne ya da malzeme değişik şekillerde kullanılmış ve ortaya çok başarılı çalışmalar çıkmış. Öğretmenlerimizi, müdürlerimizi ve emeği geçen herkesi kutluyorum
Kızıltepe Belediye Başkanı Ferhan Türk İse; Kızıltepe İnkılap İlköğretim Okulu’nun Kızıltepe halkı için çok ayrı bir yere sahip olduğunu belirterek, “Bugün yapılan bu etkinlikte bir kere daha gördüm ki; bu okulda çok güzel faaliyetler yapılıyor. Geleceğimiz olan öğrencilerimiz için bizim de yapmamız gereken çok şeyler olduğunu biliyorum. Başarılı müdürümüz İbrahim Bahçıvancı’nın yeni bir okul yaratma adına yaptığı bu çalışmaları ilgiyle izliyoruz. Özellikle bahçe düzenlemesinde yapılan çimlendirme ve ağaçlandırma çalışmalarına hayran kaldım. Kurum olarak da komşu olduğumuz İnkılap İlköğretim okuluna yapılması gereken çalışmalarda hiçbir fedakarlıktan kaçınmayacağımızı sizin aracılığınız ile bir kere daha dile getirmek istiyorum.” Şeklinde konuştu.
http://www.mardinlife.com/haberler/yazimaraclari/my_documents/my_pictures/8C3_inkii.JPG
Sanat direktörlüğünü Öğretmen Satı Çetiner'in yaptığı sergi açılışının sonunda Okul bahçesinde öğretmenler tarafından verilen müzik dinletisi beğeniyle izlendi. Katılımcılar tarafından kesilen yaş pasta ise öğrencilere ikram edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum