4 Mayıs 2009

Liseliler 'Bilgi'de Yarıştı

Kızıltepe İpekyolu Eğitim, Kültür, Sanat ve yardımlaşma derneğini düzenlemiş olduğu Lise 1.sınıflar arası bilgi yarışması büyük bir ilgi ile izlendi.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifebilgii.jpg
Bilgi yarışmasının yanı sıra daha önce resim yarışması ve kompozisyon yarışmalarında dereceye girenlere de ödül verildi. Yarışma Kızıltepe Özel Halil Cevizli Erkek öğrenci yurdunun konferans salonunda gerçekleştirildi. Yarışma esnasında İlköğretim Okulu öğrencisi Esra Nur Hayran'ın okuduğu " medinenin gülü" adlı Şiiri ve Mehmetçik ilköğretim okulu Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni Nazım Sarıbaş'ın Ney dinletisi ve yaptığı şovlar yarışmalara renk kattı.Yarışamaya Kızıltepe Eski ve emekli olan Milli Eğitim müdürü Dr. Mehmet Aksoy, Okul müdürleri, okul öğretmenleri ve öğrenciler katıldı.
Daha önce yapılan Resim ve Kompozisyon yarışmaları ve finalinde düzenlenen Bilgi yarışmaları sonucunda dereceye giren öğrencilere ödüller verildi.
İlk Öğretim okulları 1,2 ve 3 sınıf öğrencileri arasında yapılan resim yarışmasında birinciliği kazanan Misakı Milli ilköğretim okulu öğrencisi İlayda Selin'e ödül olarak Bisiklet ve Kitap, ikinciliği İnkılâp ilköğretim okulu öğrencisi Halef Pir ödül olarak mp3 ve kitap, üçüncülüğü Mehmet doğru ilköğretim okulu öğrencisi Songül Çiftsüren ödül olarak Kitap Seti kazanırken dördüncü ve beşinci gelen Mehmet doğru ilköğretim okulu öğrencisi Mehmet Nur Kavan ve Mehmet Doğru ilköğretim okulu öğrencisi Derya Kılıç'a kitap hediye edildi.
İlköğretim Okulları 4 ve 5 sınıflar arası resim yarışmasında Birinci Gelen Sıtkı Türkoğlu İlköğretim Okulu öğrencisi İbrahim Abik ödül olarak Bisiklet ve kitap, İkinciliği Adnan Menderes ilköğretim okulu öğrencisi Sevgi kurt " mp3 ve kitap, üçüncülüğü Bahçeli evler ilköğretim okulu öğrencisi Leyla Kino Kitap seti ödül olarak kazanırken, dördüncü ve beşinci gelen Bahçeli evler ilköğretim okulu öğrencisi Aylin Demir ve Bahçeli ilköğretim okulu öğrencisi Mahsum Durak ödül olarak kitap verildi.
Ayrıca İlköğretim okulları arası Komposizyon yarışmasında Birinci gelen Süleyman Demirel ilköğretim okulu öğrencisi Hanime Öter ödül olarak Bisiklet, ikinciliği Bahçeli evler ilköğretim okulu öğrencisi Tuba Ertaş mp3, üçüncülüğü ise Şenyurt ilköğretim okulu öğrencisi Vedat Yüce ödül olarak kitap seti kazandı.
Son olarak Lise 1.sınıflar arası düzenlenen Bilgi yarışmasında ise Kızıltepe de bulunan 6 lise'den Birinciliği 140 puanla Mezopotamya Lisesi, İkinciliği 120 puanla Anadolu lisesi, üçüncülü ise 110 puanla Atatürk lisesi Kazandı. Ödül olarak 1. gelen Mezopotamya Lisesi 3 çeyrek altın, Kitap seti ve birincilik plaketi kazanırken, 2.gelen Anadolu Lisesi Sur / Fem dershanelerinden lise 2 sınıflar için ÖSS Kitap Seti kazanırken üçüncü gelen Atatürk lisesi öğrencilerine de Kitap Seti ödül olarak verildi.
Öte yandan Kızıltepe müftülüğü tarafından yarışmada dereceye giren öğrencilere Kuran ve çeşitli kitap hediye olarak öğrencilere verildi.
Yarışma sonunda bir konuşma yapan Emekli Milli Eğitim müdürlerinden Mehmet Aksoy " Bütün öğrencilerimizi tebrik ediyorum. Burada kaybeden yoktur kazanan bütün okullarımızdır. Ayrıca İpekyolu derneğinin bu tarz etkinliklerinin devamını diliyorum" şeklinde konuştu.
Kadir ÜRÜNDÜ
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum