1 Eylül 2009

Hollanda'dan Bilge Köyü Çocuklarına Yardım Eli

http://media4.ntvmsnbc.com/i/NTVMSNBC/Components/ArtAndPhoto-Fronts/Sections-StoryLevel/T%C3%BCrkiye/T%C3%BCrkiye%20Genel/090507-mardin-cocuklar-hl-01.jpg

Mübarek Ramazan ayının 10. gününde böyle hayırlı bir e-mail almak, beni hem sevindirdi hemde duygulandırdı. Sözün kısası Bilge köyüne ta Hollanda dan yardım edecekler her kimse bu mübarek günde Allah onlardan razı olsun. E-mail'in tamamı aşağıdadır. E-mail ve telefon numarasının tamamını burada vermedim. Ancak ilgililere e-maili olduğu gibi göndereceğim...
Mehmet AYAZ
................................................................................................................

Sayın Mehmet AYAZ

Mardin’in Bilge köyüne yardım yapmak ve yetimlere küçükte olsa bir yurt yapmak istiyoruz.
Sizden ricam, muhtarın bilgilerini tarafima veya benim bilgilerimi ilgililere bildirmenizdir.

Saygilarimla,

Abdullah Aslan

Tel; 00 31 6418 .....
doktortaha@....com

Haarlem- Hollanda
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum