20 Kasım 2009

Dargeçit’te Kız öğrencilere burs imkanı

Dargeçit Kaymakamlığı ilçeye bağlı belde ve köylerde okuyamayan yaklaşık 50 kız çocuğuna ulaşarak okumaları sağlandı.

Dargeçit Kaymakamı Oğuzhan Bingöl, okuması gereken, maddi durumu düşük ve kalacak yer sorunu olan kız çocuklarının okuması için çalışma başlattı.
Kaymakam Bingöl, kız çocuklarının Dargeçit'te okumaları için Gazi Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda (YİBO) kalmalarını sağlayarak sorunu çözdü. Dargeçit'te okuma zorluğu çeken kız öğrencilerin ailelerine ulaşılarak iki kadın öğretmenin de refakatinde Gazi YİBO'da kalmalarını sağlayan Kaymakam Oğuzhan Bingöl, "Dargeçit ilçemizde okumak isteyen ve okula gelemeyen ve maddi durumu elverişli olmayan ailelere ulaşarak, kız çocuklarının okuması için çalışıyoruz. Ulaşım, barınma sorunu olduğunu öğrendiğimiz kızların okuması için öncelikle Gazi YİBO'da kalmalarını sağladık. Burada iki refakatçi bayan öğretmenle birlikte kalıyorlar. En kısa sürede önümüzdeki eğitim-öğretim dönemine yetiştirmek için öğrenci yurdunun inşaatının bitmesi için çalışacağız" dedi.
Kaymakam Bingöl, eğitim için Kaymakamlık olarak ellerinden gelen gayreti göstereceklerini belirterek cehaleti eğitim ile çözebileceklerini kaydetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum