23 Ocak 2010

Bölünmez’in Kurduğu Bilgisayar Sınıfına Görkemli Açılış

http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifebolu.jpg
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün eşi Hayrünnisa Gül tarafından 'Teknolojik Sınıflar Akıllı Yarınlar' sloganı ile başlattığı kampanya kapsamında hayırsever işadamı Süleyman Bölünmez tarafından Mardin TOKİ İlköğretim Okuluna yaptırılan Bilişim Teknolojileri Sınıfının açılışı coşkulu bir törenle gerçekleştirildi.

Açılış Törenine Bilişim Teknolojileri sınıfını kuran Süleyman Bölünmez’in yanı sıra, Vali yardımcısı Yavuz Selim Süzer, İl Milli Eğitim Müdürü Muhammed Öztürk, Mardin eski Belediye Başkanı Metin Pamukçu, Şube Müdürü Erdal Öztürk, Okul Müdürü Murat Bağış, öğrenci aileleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Kapıda anasınıfı öğrencileri tarafından karşılanan misafirle okul öğrencilerinin alkışları ve sevgi gösterileri eşliğinde açılış programına çıktılar.

Okulu tanıtımının ve çalışmalarının yer aldığı sinevizyon gösteriminin ardından açılış konuşmasını yapmak üzere Okul Müdürü Murat Bağış kürsüye çıktı.

Mardin TOKİ İlköğretim Okulunun Temmuz 2007 yılında Eğitim öğretime başladığını söyleyen Bağış, açılan okullarına Bilişim ve teknolojileri sınıfı kuran hayırsever işadamı ve eski milletvekili Süleyman Bölünmez’e teşekkür etti.

Her Okul Bir Adım İlerlerse Mardin Hızla Zirveye Yürüyecektir…

İki yıl boyunca başarılı ve verimli bir dönem yaşadıklarını anlatan Bağış, bu okulda görev yaptığımız süre boyunca hem öğrencilerimize hem velilerimize hayatlarına yön verecek güzellikleri kazandırmak ve kendilerini yarınlara taşıyacak başarılarla donatmanın derdi ve hedefi içinde olduklarını söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü.

“Biz okul olarak rakamların derecelerin değil, kişisel gelişimlerin ve geçen her yılın eşit geçmemesinin uğraşını gösteriyoruz. Ve şunu biliyoruz ki Mardin’de her okul bir adım ilerlerse Mardin bir anda ileriye gidecektir. Bu anlamda biz okul olarak bunu başaracağımıza inanıyorum.”

Bağış, konuşmasını şöyle bitirdi: “Bu hedeflerimizi gerçekleştirmemiz yolunda bize önemli katkıları olacak olan Bilişim Teknolojileri sınıfını okulumuza kazandıran Sayın Süleyman Bölünmez’e ve bu mutlu günümüzde bizleri yalnız bırakmayan Vali yardımcımız Sayın Yavuz Selim Süzer’e, Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Muhammed Öztürk’e, eski Belediye Başkanımız Sayın Metin Pamukçu’ya, velilerimize, öğretmenlerimize ve öğrencilerimize çok teşekkür ediyorum.”

Bağış’ın ardından yoğun alkışlar eşliğinde eski Milletvekili ve hayırsever işadamı Süleyman Bölünmez kürsüye çıktı.

Mardin’e hiçbir zaman kayıtsız kalmadım…

Bir Mardin evladı olarak Mardin’e hayatının hiçbir döneminde kayıtsız kalmadığını ifade eden Bölünmez, Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah Gül’ün eşleri Hayrunnisa Gül’ün öncülüğünde başlatılan kampanyaya katkıda bulunmak ve memleketi Mardin’in eğitimini daha ileriye taşımak için yeni okullarımızdan olan ve henüz Bilişim teknolojileri sınıfı bulunmayan Mardin TOKİ İlköğretim okulumuza Bilişim teknolojileri sınıfını kurmaya karar verdiğini söyledi.

Süleyman Bölünmez sözlerini şöyle sürdürdü. “Öncelikle şunu söylemeliyim ki Bundan önce olduğu gbi bundan sonra da Mardin için çalışmaya devam edeceğim. Türkiye’nin geleceğini şekillendirecek derecede önem taşıyan böylesine bir kampanyayı başlatan Sayın Hayrunnisa Gül Hanımefendiye şükranlarımı sunuyorum. Ben Mardin’in her açıdan kalkınmasına önem veriyorum. Ancak eğitim konusunda çok daha hassasım. Çünkü eğitim her türlü kalkınmada ve düzelmede ilk adımı oluşturuyor.”

Mardin’in kalkınmasının eğitimin gelişmesine bağlı olduğunu hatırlatan Bölünmez, bu gelişim için kendine ne görev düşerse hazır olduğunu belirtip, Mardin’in bağrından çıkmış bir Mardinli olarak hayatın her alanında katkı sunmaya devam edeceğinin sözünü verdi.

Hayır işi denince akıllara Süleyman Bölünmez geliyor…

Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer çıktı. Eğitim alanındaki hizmetleri ve katkılarından dolayı Süleyman Bölünmez’e teşekkür eden Süzer, hayır işi denince aklına gelen ilk kişinin Süleyman Bölünmez olduğunun altını çizdi.

Teknolojik donanımın Eğitim seviyesi üzerinde önemli bir etkisinin bulunduğunu anlatan Süzer konuşmasını şöyle sürdürdü: “Eğitim geleceğimizdir. Aydınlık yarınlar ve başarılı bir gelecek için hepimiz elele vermeliyiz. Sayın Süleyman Bölünmez’in bu katkılarından ötürü kendisine minnet duygularımızı iletirken; bu hayır işlerinin daha çok artmasını temenni ediyorum.”

Bölünmez’e Şükran Plaketi…

Konuşmaların ardından Vali yardımcısı Yavuz Selim süzer ve İl Milli Eğitim Müdürü Muhammed Öztürk, Mardin eğitimine yapmış olduğu katkılardan dolayı Süleyman Bölünmez’e bir plaket sundular.

Bilişim ve Teknolojileri sınıfının açılışı için hazırlanan kurdela, konfetiler ve alkışlar eşliğinde Vali yardımcısı Yavuz Selim Süzer, İl Milli Eğitim Müdürü Muhammed Öztürk, Süleyman Bölünmez, Okul Müdürü Murat Bağış, iki öğrenci, iki öğretmen ve iki veli tarafından kesildi.

Öğrencilerle beraber Bilgisayar başına oturan Süzer, Öztürk ve Bölünmez Mardin TOKİ İlköğretim Okulunun internet sitesini incelediler.

Okul Yönetiminin Bölünmez İçin Hazırlattığı Dev Pasta İlgi Çekti…

Açılış törenin sonunda Okul yönetimi tarafından Süleyman Bölünmez için yaptırılan pastanın kesimi yapıldı. Üzerinde Süleyman Bölünmez’e teşekkür dilekleri bulunan dev pasta Süleyman Bölünmez, Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer, Milli Eğitim Müdürü Muhammed Öztürk ve Okul Müdürü Murat Bağış tarafından kesilerek misafirlere ve öğrencilere dağıtıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum