17 Şubat 2008

YEŞİLALAN BELDESİ (BARMAN)

----------------------------------------------------------------------

Yeşilalan Belediye Başkanı: GULBEYAZ GUNES 0 482 581 80 61
Şafak Mahalle Muhtarı Tahsin ADIBELLİ 0 482 581 81 96-0 535 305 28 51
Yeni Mahalle Muhtarı Hüznü KIZILKAYA 0 482 581 80 07-0 533 357 59 07
Yeşilalan Sağlık Ocağı

Barmanlı hemşehrimiz Yusuf ERDEM İsveç Avrupa Parlamentosu Milletvekili Adayı.

YEŞİLALAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
1-YEŞİLALAN BELEDİYESİNİN GENEL TANITIMI
a)-Görevleri :
İmar, Su, Kanalizasyon, Ulaşım gibi kentsel altyapı; Coğrafi ve kent bilgi sistemleri; çevre ve çevre sağlığı, temizlik ve katı atık; Zabıta İtfaiye, acil yardım, kurtarma ve Ambulans, Şehir içi Trafik; defin ve mezarlıklar; ağaçlandırma, park ve yeşil alanlar;konut,kültür ve sanat , turizm ve tanıtım,gençlik ve spor,sosyal hizmetler ve yardım, nikah, meslek ve beceri kazandırma; ekonomi ve ticaretin geliştirilmesi hizmetlerini yapar ve yaptırır.
Okul öncesi eğitim kurumları açabilir; Devlete ait her derecedeki okul binalarının inşaatı ile bakım ve onarımını yapabilir ve yaptırabilir, her türlü araç gereç ve malzeme ihtiyaçlarını karşılayabilir; sağlıkla ilgili her türlü tesisi açabilir ve işletebilir; kültür ve tabiat varlıkları ile tarihi dokunun kent tarihi bakımından önem taşıyan mekanlarını ve işlevlerinin korunmasını sağlayabilir; bu amaçla bakım ve onarımını yapabilir, korunması mümkün olmayanları aslına uygun olarak yeniden inşa edebilir. Gerektiğinde, öğrencilere, amatör spor kulüplerine malzeme verir ve gerekli desteği sağlar, her türlü amatör spor karşılaşmaları düzenler,yurt içi ve yurt dışı müsabakalarda başarı gösteren ve derece alan sporculara belediye meclisi kararıyla ödül verebilir. Gıda bankacılığı yapabilir.
Hizmetlerin yerine getirilmesinde öncelik sırası, belediyenin mali durumu ve hizmetlerin ivediliği dikkate alınarak belirlenir.
Belediye hizmetleri, vatandaşlara en yakın yerlerde ve en uygun yöntemlerle sunulur. Hizmet sunumunda özürlü, yaşlı düşkün ve dar gelirlilerin durumuna uygun yöntemler uygulanır.

b)Teşkilat yapısı :
Yeşil alan Belediyesi Teşkilatı,norm kadroya uygun olarak Yazı İşleri Müdürlüğü, Mali Hizmetler Müdürlüğü, Fen İşleri Müdürlüğü ve Zabıta Müdürlüğü birimlerinde oluşur.

c)Kadro ve Personel durumu :
Yeşil alan Belediye Başkanlığı bünyesinde Üç memur ve Yirmi bir temizlik işçisi olmak üzere toplam yirmi dört personel bulunmaktadır.
d)Bina,Lojman,Diğer Sosyal ve Yardımcı Tesisler Durumu :
Yeşil alan Belediye Başkanlığına ait Belediye Hizmet Binası,Üç adet Dükkan ve Un Öğütme değirmeni bulunmaktadır.
e)Araç-Makine Parkı ve Teçhizat Durumu :
Yeşilalan Belediye Başkanlığı bünyesinde Temizlik Hizmetlerinde kullanılan iki adet Traktör bulunmaktadır.
f)Kurumla Görev Alanı ve Faaliyetleri ile İlgili Diğer İstatistiki Bilgiler :
Yeşil alan Belediyesinin görev alanı,Yeşil alan Beldesi ile sınırlıdır.Faaliyet olarak alt yapıda Beldenin İçme suyu ihtiyacı giderilmiş ve toplam 9200 mt içme suyu şebeke hattı döşenmiştir.1650 mt kanalizasyon şebekesi döşenmiştir.2008 yılı içerisinde toplam 1165 metre belde içi cadde ve sokak beton laması yapılmıştır.Belediyemizce Beldenin Kanalizasyon sorunun kesin çözeme kavuşturulması için İller Bankasına Kanalizasyon şebekesi yaptırılmıştır.

2)SON ALTI AY İÇİNDE YAPILAN BAŞLICA ÇALIŞMALAR :
Belediyemizce son altı ayda 450 mt kanalizasyon hattı döşenmiş olup;bu hatlardan gelen atık suların birikmesi için bir fosseptik çukuru yapılmıştır.Yine Belediyemizce Belde içi 450 mt yol beton laması yapılmıştır. Belediyemizce Beldenin Kanalizasyon sorunun kesin çözeme kavuşturulması için İller Bankasına yaptırılan Kanalizasyon kesin şebeke projesi Çevre ve Orman Bakanlığına yardım amacıyla gönderilmiştir.

YEŞİLALAN (Barman) VİDEOLARI



Uluslararası üne sahip, Barmanlı Sanatçı SUZANA BARMANİ (www.barmani.se) nin Video Klibi ve YEŞİLALAN Beldesi Videoları.

--------------------------------------------------------------------

YEŞİLALAN HABERLERİ

Barmanlı hemşehrimiz Yusuf ERDEM İsveç Avrupa Parlamentosu Milletvekili Adayı.

Yeşilalan çok amaçlı liseye kavuşuyor
Savur'a bağlı Yeşilalan Beldesine çok amaçlı lise yapılacağı belirtildi.
Yeşilalan Belediye Başkanı Serhan Tekin, beldenin en önemli sorunlarından birinin çözüme kavuştuğunu öğrenmekten büyük mutluluk duyduğunu söyleyerek, çok amaçlı lisenin programa alınması için AK Parti Mardin Milletvekilleri Beşir Hamidi, Selahattin Dağ ve Nihat Eri ile AK Parti Grup Başkanı Eyüp Fastadan bu konuda büyük destek ve yardım gördüğünü ifade etti.
Tekin, "Beldemizde öğrenciler eğitimlerini sürdürmek için ilçeye ve il merkezine gelmek zorunda kalıyordu. Bu da maddi durumu iyi olmayan vatandaşlarımızı çaresiz bırakıyordu. Lisemiz açılırsa herkes çocuğunu gönül rahatlığı içinde okula gönderecek. Bu konuda desteklerini bizden esirgemeyen Vali Temel Koçaklara, AK Parti Mardin Milletvekilleri Nihat Eri, Beşir Hamidi ve Selahattin Dağ ile AK Parti Grup Başkanı Eyüp Fastaya beldem adına teşekkür ediyorum"dedi.

--------------------------------------------------------------------
Sevgili Ziyaretçilerimiz;
Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.
Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.
Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

38 yorum:

  1. ben barmanlıyım ama keşke barmanlı olmasaydım cunku barman dtp degil dy cıkardı yasıklar olsun

    YanıtlaSil
  2. komanuhat wepmastır djronayı15 Eylül 2008 02:40

    slm surgucu kardeslerım ben komanuhat mardın yesilalnlıyım sanatcıyım dahabilgı istıyorsanız www.komanuhat.net sanatcımız aslı sıtesidır programlarınız ve tv mız hepsı sıtemızde yayınlamaktadır

    YanıtlaSil
  3. SLAW BEN DE BARMANLIYIM SUZANA BARMANIYI KİM AKIL EDMİŞSE GUZEL OLMUŞ AMA OO KURT SANATCISI ORDA NE İŞİ VAR KURT PARTİSİMİ ALMADIKİ KOMANUHAT AYNEN DİYORUM

    YanıtlaSil
  4. ben memet barmana gittiğimde sıkılıyorum acaba niye,evet yıllardır hep aynı kaldığı için.2009a giriyorsun daha yeni bir okul açıyorsun.sen kimi kandırıyusun biz gençler daha iyi düşünüyoruz.senin hatan yok hata büyüklerimizde onların kafası değişmeden buböyle devam eder ancak 25 yıl sonra köy kendini toporlar.gençler siz onlar gibi olmayın artık dur demeliyiz.saygılarımla

    YanıtlaSil
  5. slm arkadaşlar ben şahin bende barmalıyım barmanı cok seviyorum sayın başkanımız yollarıda yapsa cok iyi olur butun barmana selamlar

    YanıtlaSil
  6. selam başkanim yaw sen şimdi rahat uyuyomusun cok merak ediyorum çünki yerel secimler yaklaştı yıne ama sen işini biliyon başkanım şimdi her savura gittiğnde 40 kilo et alıyosun pişirip etraftaki kemikçilerine veriyon ama emın olki bu sefer o kemikçilerin bile seni satacak artk herkez senın ne ayak oldunu anladı kemikçiler başı başkanim

    YanıtlaSil
  7. gülmeyazların dönemi hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  8. arkadaş yorum yazarken lütfe isim benzerliği var diye düşünün ondan sonra isminizi yazın şahin diye kendini tanıtan şahsa söylüyorum benimde ismin şahin ve ben başkanı desteklemiyorum ondan dolayı zıtlık oluşuyor lütfen soyadınızıda yazınız

    YanıtlaSil
  9. slm yeni günem hayırlı olsun barman halkı barman halkı olalı böyle doğru karar vermemişti gerçekten de doğru bir karar verdiler herkesi kutluyorum işallah yeni başkan hayırlara vesile olur!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. slm arkadaşlar bende barmanlıyım barman diyoruz değilmi ne güzel kürtçe ismi var neden bizim köydekiler hep başkasının mezarını kazmak için çalışıyorlar ki nerede bizim övündüğümüz mezopotomta toprakları bence bu köy var olan sisteme layık değildir yani var olan siyasi partiye umarım beni anlşadınız ben diyorum ki böyle kürt olan bir coğrafyada birleşelim ve oylarımıza sahip çıkıp kendimize verelim ki biz biliyoruz ki yapılan seçimler hiç adil değil korucuların açık oy kulandığını da biliyoruz herkesin oyuna sahip çıkması dileğiyle nice umudun ve barışın doğduğu yarınlaraaaaaaaaaaa ...

    YanıtlaSil
  11. ilk önce şunu demek istiyorum sayın başkanıma teşekkürlerimi sunuyorum çünkü ilk başta düzen ve asayişi sağladığı için ve barmanda ki arkadaşlarıma üzülerek söyleyeyim yorumlarınızı açık açık doğru bulmuyorum ve inanınki bir başkası olsaydı bunlarıda yapmazdı

    YanıtlaSil
  12. GULBEYAZ GUNES e SERKEFTIN SERKEFTIN SERKEFTIN

    YanıtlaSil
  13. inşallah bu seçimlerde gülbeyaz başkanımız kazanırda bu kadar yılın acısını söke söke çıkartır

    YanıtlaSil
  14. GÜLBEYAZLAR DÖMNEMİ HAYIRLARA VESİLE OLSUN İŞALLAH işte barman halkı kendi 15 yıldır gösteremediğini bu defa gösrterdi umarım gülbeyaz başkanda halkın ona vermiş olduğu görevin bilinçinderir ve öyledirde tekrar BAŞKINIMIZI kutluyorum barman halkına hayırlı olsun (barman şahin)

    YanıtlaSil
  15. YENİ BAŞKANIMIZ GULBEYAZ GUNEŞE BAŞARILAR DİLERİZ VE BUTUN BARMAN HALKINI CANU GÖNULDEN TEPRİK EDİYORUZ

    YanıtlaSil
  16. Yeni secilan Barman (Yesilalan)belediye baskani Gulbeyazi kutluyorim.Kendisine basarilar dierim.
    joaef erdem Borlänge ISWEC

    www.joseferdem.eu

    YanıtlaSil
  17. ali barmanlıyam sayın başkanımız gülbeyaz güneşe tbrklrim sunarım ve başarılar dilerim.
    her biji jı alikariya demokratik toplum partisi
    DTP tşkr barman halkı katkılarınızdan dolayı
    barış kardeşlik içinde yaşamanızı temenni ederim tşkr ben.....ali

    YanıtlaSil
  18. merhabalar ben yeni belediye başkanı için birşeyler demek istiyorum şimdiki belediye başkanı gülbeyz güneş ten köylüler biraz şikayetçi belediye başkanımız inşallah ilerleyen zamnlarda daha doğpru ve sağlıklı kararlar alır

    YanıtlaSil
  19. Kusura bakmayın bende barmanlıyım ama görünen o ki gülbeyaz dediğimiz kadında hiç bir işle alakası yok bilgisi eksik ve bu kadını başımaza başkan diye getirdiler gerçi ben o köyden göç edeli yıllar oldu okumuş bir insan olsa daha ii olurdu gülbeyaz o köye zarar vermekten başka hiç bişe yapmaz yazıklar olsun senin gibi kadına bide başkan olacaksın aldığım duyumlar senin hakkında hiç ii değil ben bir üniversite genciyim ben olsan yeşilalanı paris yapardım

    YanıtlaSil
  20. şu yukarda yorum yapan DMC arkadaşımıza sesleniyorum eğer kendisi o kadar becerikli ise gelecek seçimlerde gelsin adaylığını koysun kendisine oyumuzu veririz ve bakalım barmanı paris yapacak mı?

    YanıtlaSil
  21. slm arkadaşlar o kendisine DMC diyen şahsa söylüyorum bak kardeş tabi öyle rahat rahat söymek kolay niye cünkü sözler hemen ağızdan cıkar vede konuya geleyim gecen 15 sene içerisin kimler başkan ise bu sözleri o hak ediyor niyemi sadece şunu söyleyeyim gecen başkan yedi paraları şimdide gelmişler bu gülbeyaz başkanın boğazına sarılıyorlar yiyiyorsa gidinde eski başkandan hakkınızı isteyin....eski başkanın şuan kaç aparmanı kaç arsası bilmem kaç neyi var git araştır ve hakkını iste

    YanıtlaSil
  22. dmc ne okuyosun emın olkı sen boş okuyosunn adam olamazsın okuyup büyük adam olursun ama anti insan olursun tamammı
    bende burhan anık

    YanıtlaSil
  23. başkanımızıda tebrık ederek selamlıyorum çok başarılı buluyorum başarıların devamına sayın başkanım

    YanıtlaSil
  24. slm haaaa haaa o kendine dmc diye kendini tanıtana bakın gele üniversiteliymiş yukardada bir yorumum daha var orda biraz değinmiştim bazı konulara ama vallah yetmedi bu dmc ye ulan sen diyorsun ki üniversiteliyim ulan faşitce davranmak okumak mı sanıyorsun internet te bir iki yorum yaparak kendini bilgili mi zannediyorsun bak yukardaki yorumumun sonuna dikkat et...ne demişim....eski başkanın şuan kaç aparmanı kaç arsası bilmem kaç neyi var git araştır ve hakkını iste

    YanıtlaSil
  25. hevalno min rexneyê we xwendin di derheqa serok bajara nû de.em tev zarokên vî welatîne bihezar hezar salan dijmina em pelçiqandine psigirêkên me yê bi hezarhezar salan kezixîne.Ev psîgirêk bi bi alikariya kesên din ve nayên çareserkirin. saziya belediyê an bajarvaniyê bi devletêve giRêdayiye. pereyên ku jibanqa bajaran ji bona barman tê veqetandın têra karker ûkarmenDê wê nake. ma gelo serokê vi bajarokî wê biçi xizmetê bike.hebekî wijdan û însaf lazime. 22 işçi û 4 memûr gelo ji bona vîbajarokê biçûk ma ne lûk se hatina bajarokî di nabeyna 17 24 hezarande dere û tê. tu deh zanningeha biqedênî ma gelo wê çend pere bike. silavû rêz ji we re

    YanıtlaSil
  26. seroka bajareKî teklîfa ku li bajarokê barman parkek zaroka finanse bike lê çi heyf e ku ciHê parkê kesekî nedayê cihê ku ne bi awayekî fermî weke park tê kuyakirin jî destur nedanê. ma gelo jibona ku kesek alîkariyek bi vî rengî bike Wê bê bi para ciHê parkê ji barmanya bikire ma ev ne tiştekî şerme. berî hertiştî şêniyên vê belDê dibe ku di xwede bifikirin û şunde rexne gilî û gaziNên xwe bikin. slav ûrêz

    YanıtlaSil
  27. slm ben fatih inşallah köyümüz hak ettiği unvana kavuşur

    YanıtlaSil
  28. SELAM İNŞALAH İLLERDE BARMAN­­­­­´IN İSMİNİ HARİTADA GÖRMEK NASİP OLUR

    YanıtlaSil
  29. slm bende yeşilalandan songül sene 2010 ve halen hiç bir çözüm üretılmedı barman köyü için belde demıyorum belde olması için kırk fırından baya ekmek yememiz lazım barman köyu hakettıgı doyuma ulaşmadı bir şehırde daha alt sorunlarıyla karşılaşıyorsak ve halen mıllet tum ihtıyaçlarını belde dışından karşılıyorsa bu köyün büyük gelenlerınden kaynaklanmaktadır herkes kendı menfaatlerı dogrultusunda hareket adıp duruyor yırmı yıllık bir beldede halen çözümsüzlukler baş gösterıyorsa buna en buyuk sebebıyat sıyası emellerımız ve hur olmayan irademızdendır umarım ben yenı gençlık olarak barman adına nice güzellıklerın ve problemsız bir yaşamın barışın yer alması umidiyle hep elele verıp kalkındıralım dıyorum başkanımızdan rıcam şudurkı gençlık adına aktıvıtelerde bulunursa yeşılalan hakkettıgı düzeye genç beyınler tarafından ulaşacaklardır ...hayırlı mutlu gunlere...

    YanıtlaSil
  30. Herkese Selamlar,
    bu gun tesadufen internetin uzerinde dolasirken bu forumu buldum ve butun yorumlari tek tek okudum. 1-2 yorum haricinde gercekten Barman toplumunun bu seviye ye geldigini gormekten gurur duydum.

    Barman da bir kadina baskanlik hakkini degil de direk olarak baskanligi verdiklerine cok ama cok sevindim. Yani ne kadar ileri bir duzeye geldiginin farkina vardim.

    Arkadaslar, eger dikkat ederseniz, baskanin ne yapip ettiginden bahsetmiyor fakat toplumun gelismis hali ve acik, gelismis fikir olup ne seviyeye geldiklerinden bahsediyorum.

    Belediye baskaninin yapip yapmadiklarina gelince, bunu yargilayabilecek tek kisiler su an Barman da oturan kisilerdir. Disarda benim gibi oturupda gelip rahat koltuktan agza ilk gelen kelimeleri soylemek cok kolay ve sadece bilimsiz insanlar bu sekilde davranirlar.

    Umarim ne demek istedigimi anlatabilme kabiliyetine sahip birisi olup kimseyi incitecek bir sey soylememisimdir.

    Ah! ozur dilerim tekrar, kendimi tanitmayi unuttum bu arada:

    Adim Umit Uygur ve Barman liyim, su an Italyada oturup University of Calabria da ogretim gorevlisi yapmaktayim, 13 seneden beri hic Barman a gelme imkanim olmadi ve umarim onumuzdeki yaz ayinda gelme imkanim olur.

    Barman in simdiki halini cok merak ediyorum.

    Herkesi saygi ve sevgilerimle selamlar ve hanimefendi belediye baskanina da gorevinde basarilar dilerim.

    S. Umit Uygur
    University of Calabria
    Department of Mathematics and Art in Computer Science
    87036 Arcavacata di Rende (CS) - Italy
    Email: stefan [at] hacker-club.eu

    YanıtlaSil
  31. selam saygıdeğer bamanlı arkadaşlar bizim köyde ortamı gerici insanlar yüzünden bizim beledye başkanımız sayın gülbeyaz güneş sürkli eleştri oklarına tutuluyor...
    ben şunu sormak istiyorum ya 15 sene bir adam yiyor içiyor s... siz yoksunuz ve göz göre göre yiyor ama bzim içimizden birisi bağrı yüreği yanan birisi evlat acısı yaşayan birisi yani sayın gülbeyaz başkanımız bu köy için elinden geldiğini bu dar imkanlara rağmen ardına koymuyor ama size yine yaranamıyor yaw bu eleştrileri yaparkn vicdanınız el veriyormu.....burhan dersimli

    YanıtlaSil
  32. barmanımz bdp döneminde en parlak hayatı yaşıyor yol sorunu fırın gibi sorunlar çözüldü 2 yıllık bdp dönemine bakın birde 15 yıllk dyp dönemine bakın

    YanıtlaSil
  33. mardin savur barmam.... istanbul seninle gurur duyuyor başkanımız gül beyazada başarılarının dewamını dilerim <<< mekansız<<<<< hakan yoldaş

    YanıtlaSil
  34. dersimli kardeşşşş yorumun hiç güzel deyil hakan yoldaş

    YanıtlaSil
  35. piçekî sebir wê insên bive quça armancê. tu tiştek bi zirt û pirtbûnê nayê avakirin. şaredara bajarokê barman bi sebir û disiplîn dimeşe. civaka me ne civakek baş cebirandiye em bi hestên xwe dimeşin. bi xeybetê pir emel dikin. xwedê sebRê bide şaredarê

    YanıtlaSil
  36. değerli kardeşlerim ve abilerim öyle el alem hakkında kılavye artistliği yapacağınıza gelin köyünüzü siz yönetin niye el alem yönetsin köyde genç yok ya zavallı dedelerimiz ne yapsın her şey sizlerin elinde hodri meydan...

    YanıtlaSil
  37. dişe dokunur cümleleri sadece savaş uygur arkadaş yazmış tüm yorumları okumadım ama çoğunu okudum. ben editörüm tüm dünyada talep görecek turizm başta olmak üzre bir çok konuyu barındıracak bir site yapılıyor bende o sitenin veri girişlerini yapıyorum yani( tüm türkiye il, ilçe ve beldelerinin en güzel yönlerini yazıyorum. mardinin en küçük beldelerinin dahi tarihi geçmişi var bende olanları zevkle yazdım bu turist ve kazanç demektir. naçizane size önerim ağlanmayı, reisinize yada başkasına laf atmayı bırakın siz ne yapıyorsunuz ona bakın siz gençler buraya yorum yazıp vakit öldüreceğinize tarihinizi araştırın önce wikipedi sayfanızı oluşturun yazabileceğiniz heryere yazın geçmişinizi turist sizin kara kaş. kara gözünüze gelmez önce tarihi geçmişiniz ilgisini çekmeli sonra beldenin yeşil alanı, en sonda sizin insanlığınıza gelir. hadi gençler kendiniz ve sizden sonrakiler için bir şeyler yapın.

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com