6 Nisan 2008

HAZIR SMS MESAJLARI - Anneler Günü

Anneler Günü - Asker - Aşk - Ayrılık - Babalar Günü - Beşiktaş SMS - Doğum Günü - Dostluk - Evlilik - Fenerbahçe SMS - Galatasaray SMS - Geçmiş Olsun - Kandiller - Komik - Kurban Bayramı - Kutlama - Nefret - Özlem - Özür - Ramazan Bayramı - Sevgi - Sevgililer Günü -Teklif - Türkü - Yalnızlık - Yeni Yıl

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

CANIM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMDA OLAN, DEGERI BICILMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNESINE... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 126 karakter 1 sms.

ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN ANNECIGIM. SANA SEVGI VE OPUCUKLERIMI GONDERIYORUM IYI KI VARSIN... 90 karakter 1 sms.

CANIM ANNEM SENI BELKI KIRDIM, BELKI UZDUM. AMA SUNU ASLA UNUTMA HEP SENI SEVDIM... 80 karakter 1 sms.

NUR TANEM BIR TANEM. BU HAYATTA BIR TANEM CANIM ANNEM... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 82 karakter 1 sms.

DUNYANIN EN TATLI EN CICI EN TONTOS ANNESINE... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 73 karakter 1 sms.

GUCUME GUC, UMUDUMA UMUT KATAN ANNEM... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 65 karakter 1 sms.

SECME SANSIM OLSAYDI YINE SENIN ANNEM OLMANI ISTERDIM. CANIM ANNEM SENI COOOK SEVIYORUM... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 116 karakter 1 sms.

ANNECIGIM, BIRICIGIM.. SONSUZ SEVGINI, BITMEZ TUKENMEZ SABRINI ANCAK ANNE OLUNCA ANALAYABILECEGIM HERHALDE. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN CANIM ANNECIGIM... 149 karakter 1 sms.

CANIM ANNEM BENIM SENIN VARLIGIN HER SEYIYLE BANA HAYAT VERIYOR. SENIN O SICACIK SEVGIN VAZGECILMEZ SICAKLIGIN HER ZAMAN BENI ISITTI. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 159 karakter 1 sms.

BENIM ANNEM, CANIM ANNEM. SEN BENIM HAYATIMIN EN BUYUK VARLIGISIN. IYI KI VARSIN VE IYI KI BENIM ANNEMSIN, SENIN GIBI BIR ANNEM OLDUGU ICIN GURUR DUYUYORUM... 155 karakter 1 sms.

YERYUZUNDEKI BINLERCE CICEK ARASINDA EN GUZELI VE ANLAMLISI OLAN ANNEME, SENI COK AMA COK SEVIYORUM... EN ANLAMLI GUNDE YANINDA OLABILECEK OLMAK COK GUZEL... 154 karakter 1 sms.

SENI UNUTMADIGIMI BUGUN DE BILMENI ISTEDIM.ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN DUNYANIN EN GUZEL VE OZEL ANNESI... 101 karakter 1 sms.

SEN VARKEN BEN YOKTUM. SEN ACKEN BEN TOKTUM. SIMDI DE SONRA DA BASIM TACI ANNEM. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 106 karakter 1 sms.

HER ZAMAN SENIN KARSINDA MASUM VE SEVGIYE MUHTAC BIR COCUK RUHUYLA DURDUM. CUNKU SEN BENIM ANNEMSIN. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN CANIM ANNECIGIM... 142 karakter 1 sms.

SEN EVIMIZIN KRALICESI, BASIMIZIN TACISIN.. EN AZIZ VARLIGIMIZ. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 89 karakter 1 sms.

HER SEYE DEGER SENIN SONSUZ SEVGIN.. ANNEM ANNEM.. SENI COK ARIYORUM.. COK OZLEDIM. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN BIRICIK MELEGIM... 125 karakter 1 sms.

ANNEM SENIN SEVGIN DUNYAMI ISITAN TEK GUNESTIR. HIC ISIGIN EKSILMEYECEK BILIYORUM. VARLIGINLA MUTLUYUM. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 129 karakter 1 sms.

SINIRSIZ BIR SEVGI, ANLATILMAZ BIR SEVGIYLE BENI SEVEN ANNEM, SANA LAYIK OLMAK ICIN YASIYORUM. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 120 karakter 1 sms.

DUNYADA KIMSEYI SENI SEVDIGIM KADAR SEVEMEM, BAGLANAMAM. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN CANIM ANNEM... 94 karakter 1 sms.

ANNECIGIM BENIM, HUZNUMU SEVINCE DONUSTUREN TEK INSANSIN. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 83 karakter 1 sms.

SABIRLISIN, SICAKSIN, SEFKATLISIN, KORUYUCUMSUN, BAGISLAYANSIN.. ANNEMSIN. SENI COK SEVIYORUM... 93 karakter 1 sms.

DUNYANIN EN GUZEL, EN IYI ANNESI, ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 59 karakter 1 sms.

BENIM BITANECIK TATLI ANNEM, SENIN COCUGUN OLDUGUM ICIN HER ZAMAN GURUR DUYDUM. ELLERINDEN OPERIM... 97 karakter 1 sms.

BANA VERDIGIN SEVGIYLE BUTUN DUNYAM CICEK ACTI. ONLARI HIC SOLDURMADIM ANNEM. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 103 karakter 1 sms.

DUN, BUGUN VE YARIN... DAGIMA SENI SEVDIM, HEP SEVECEGIM. BIZIMKI BITIMSIZ, TANRISAL BIR SEVGI... ANNECIGIM ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 134 karakter 1 sms.

SANA BINLERCE KEZ TESEKKUR ETSEM AZDIR. SEN BENIM HAYAT ISIGIMSIN. ANNEMSIN. VARLIGIMIN TEK NEDENI. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 125 karakter 1 sms.

SENI BIR GUN DEGIL HER CANIM YANDIGINDA, BASIM SIKISTIGINDA SENI CAGIRIYORUM. SESIMI DUYAN TEK INSAN SENSIN. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN ANNECIGIM... 144 karakter 1 sms.

BIRICIK ANNEM... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN. HER ZAMAN SENIN KUCUK BEBEGINIM... 75 karakter 1 sms.

ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN ANNEM! HER ZAMAN SOYLEMESEM DE SENI COK SEVDIGIMI BIR TEK SEN BILIYORSUN... 98 karakter 1 sms.

KUZEY RUZGARI DA ESSE, KOPSA DA FIRTINA, SIGINACAGIM TEK LIMAN SENSIN ANNEM. HAKKINI NASIL ODERIM... BASIMI DIZLERINE KOYMAYA GELDIM... 132 karakter 1 sms

GOKYUZUNDEN BIR YILDIZ KAYAR, DILEK TUTARIZ. ANNEM GOZLERINI KAPAR BUTUN DILEKLERI BENIM ICINDIR. ELLERINDEN OPERIM.... 116 karakter 1 sms.

ANNEM.. ANNEM.. BEN SENSIZ HEP EKSIGIM.. YANINDA OLMASAM DA, SEN YINE BENIMLESIN... 80 karakter 1 sms.

EN GUZEL INSAN, EN GUZEL ANNEM, KORUYUCU MELEGIM... ELLERINDEN OPERIM... 69 karakter 1 sms.

SENIN KUCAGIN, SENIN MERHAMETIN BENI YASAMA BAGLIYOR SEVGILI ANNECIGIM. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 97 karakter 1 sms.

HIRCINLIGIMIN TESELLISI, SEFKATINE SIGINDIGIM, HAYATIMI GONULLU PAYLASAN ANNEM... HAKKINI NASIL ODERIM... 102 karakter 1 sms.

BENI BENDEN COK SEVDIGINE INANDIGIM TEK INSAN, ANNEM. ELLERINDEN OPERIM.... 72 karakter 1 sms.

BUTUN ACILAR USTUME YAGINCA SEN BANA ACILAN SEMSIYESIN ANNEM. SENI COK SEVIYORUM... 80 karakter 1 sms.

ANNELERDIR BUTUN COCUKLARI SEVINDIREN... GUNES YUZLU ANNEM, ELLERINDEN OPERIM... 77 karakter 1 sms.

GUCUME GUC, UMUDUMA UMUT KATN ANNEM... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 64 karakter 1 sms.

ANNECIGIM SENI BEN CICEKLERDEN YEMISTEN VE KLASIK DORTLUKLERDE ANLATILDIGINDAN DAHA COK FAZLA SEVERIM, SENI COOK SEVERIM... 120 karakter 1 sms.

BU DUNYADAKI EN GUVENLI SIGINAGIM SENIN KUCAGIN. BENIM ANNEM OLMAN BU DUNYADAKI EN BUYUK SANSIM. SENI SEVIYORUM ANNEM... 117 karakter 1 sms.

SEN HAYATIMIN KUTUP YILDIZI OLDUN. NEREYE GIDERSEM GIDEYIM ISIGININ ALDTINDA SEVGINLE UYUDUM. DOGRU YOLU BULDUM. SENI SEVIYORUM ANNE... 132 karakter 1 sms.

ANNECIGIM, BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. ANNEM OLMAN DUNYADAKI EN BUYUK SANSIM,IYIKI VARSIN. SENI COK SEVIYORUM ANNEM... 121 karakter 1 sms.

EGER BANA GOZLERINLE DEGIL DE KALBINLE BAKMIS OLSAYDIN, SENI NE KADAR SEVDIGIMI COK IYI ANLARDIN... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 125 karakter 1 sms.

MEGER DILIMDEKI VE BEYNIMDEKI EN GUZEL KELIME SENIN ADINMIS. SANA HER SESLENISIMDE YA ACIM DINMIYOR YADA SEVGIM COSUYOR... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 148 karakter 1 sms.

DUN SANA KIZDIKLARIMI BUGUN BEN YAPIYORUM ANNE. CUNKU ASLINDA SENIN KUCUK BIR KOPYANIM. UMARIM SENIN KADAR SEVGI DOLU OLURUM... 124 karakter 1 sms.

ANNE SENI SEVIYORUM... BELKI SEVGIMI HER ZAMAN GOSTEREMIYOR OLABILIRIM AMA SEN BUNU DAIMA BILIYORSUN... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 129 karakter 1 sms.

BENIM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNESINE... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 127 karakter 1 sms.

SEVGILI ANNECIGIM, BIRGUN UMARIM BANA GOSTERDIGIN SEVGI VE SABRI SANA GOSTEREBILME SANSIM OLUR... ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 123 karakter 1 sms.

BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. HER GUN HER SANIYE BENIMLESIN. HER ZAMAN BANA DESTEK OLDUN. SEN BENIM ICIN COK OZELSIN. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 147 karakter 1 sms.

KELIMELERLE ANLATILAMAYAN FEDAKARLIK VE KARSILIKSIZ SEVGIYI, TARIF ET DESEN BANA HERHALDE SADECE "ANNE" DERDIM.. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN... 138 karakter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum