6 Nisan 2008

HAZIR SMS MESAJLARI - Türkü Mesajları

Anneler Günü - Asker - Aşk - Ayrılık - Babalar Günü - Beşiktaş SMS - Doğum Günü - Dostluk - Evlilik - Fenerbahçe SMS - Galatasaray SMS - Geçmiş Olsun - Kandiller - Komik - Kurban Bayramı - Kutlama - Nefret - Özlem - Özür - Ramazan Bayramı - Sevgi - Sevgililer Günü -Teklif - Türkü - Yalnızlık - Yeni Yıl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AKLIMA DUSTU GOZLERIN BIR BICAK GIBI AH SILAH GIBI CEHENNEM GIBI SOYLENMEMIS TURKUMDEN SEN SEN UNUTMAM SENI UNUTAMAM SENI UNUTMAM KI!... 133 karakter 1 sms.

AY DOGAR AYAN BEYAN, YOLUNA GIDIM YAYAN. GUL YUZLUM YESIL GOZLUM, YANINA GELDIM UYAN. KUMRALIM GUZELIM AMAN, YANDIM VALLAH. SEVERSEN MEKTUP YOLLA... 145 karakter 1 sms.

AHU DILBER SENIN METAHIN OLDUM GONCALAR ACILMIS HUSNUN ELINDEN SEVK ILE OTUYOR GECE GUNDUZ DINLE NAGMELERI CAN BULBULUNDEN... 122 karakter 1 sms.

ASKIN KITABINA HUSNUN YAZARIM AHU GOZLERINDE KALDI NAZARIM GECELER ASKINLA AGLAR GEZERIM DEGIRMENLER DONER CESMIM YASINDAN... 122 karakter 1 sms.

AHU GOZLUM TUT ELIMDEN, VAZGECMEDEN EMELIMDEN. ASKIM BENI TEMELINDEN YIKMADAN GEL YAKMADAN GEL... 94 karakter 1 sms.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum