2 Nisan 2008

ÖĞRETMENLERİMİZİN MESAJLARI

Sürgücü İlköğretimokulu . Sürgücü Lİsesi . Öğretmenlerimizin Mesajları . Üniversite Öğrencileri
Mezun olanlar . Kitap Kampanyalarımız . Sürgücüde Eğitim Sorunları . Sürgücüde Lisenin Olmaması
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daha önce Sürgücü de görev yapmış değerli öğretmenlerimizin mesajları:

Tarih: 25/04/2008, 9:19:12 pm, GMT +3
Isim: İBRAHİM YEŞİLKAYA
E-mail: ibrahim_yesilkaya@hotmail.com
Şehrim: Muş
Merhabalar. 96 - 97 yılları arasında sınıf öğretmeni olarak çalıştım. Ekmeğini yedik suyunu içtik. Yiğit insanlarını tanıdım. Sürgücü benim ilk görev yerimdi. İnanın hiç unutamadım. Tabi o yılarda güvenlik gerekçesi bize zorluklar yaşatıldı. Güvenlik olmadan köyden çıkamazdık. Askerden izin almadan köyün dışına çıkmak bile yasaktı. Şimdi nasıl bilemem tabi. Orada iken okuttuğum öğrencilerimin benimle iletişime geçmesini istiyorum selamlar.

İsim: CENGİZ ELİBAL
E-mail: cengiz_elibal_68@hotmail.com
Şehrim: NEVŞEHİR
SLM SÜRGÜCÜLÜ KARDEŞLERİM. BEN 1999-2000 YILLARI ARASINDA OKULUNUZDA MATEMATİK ÖĞRETMENİ OLARAK GÖREV YAPTIM. İNTERNETTEN GÖRDÜGÜM KADARIYLA SÜRGÜCÜ ÇOK AMA ÇOK DEGİŞMİŞ BU HALİNDEN DE MUTLULUK DUYDUM. SAMİMİ OLRAK İFADE ETMEK İSTERİM Kİ SÜRGÜCÜYÜ VE İNSANLARINI ÇOK SEVDİM. AMA BİR DAHA GÖRMEK NASİP OLMADI BELKİ OLUR İLERLEYEN ZAMANDA. HEPİNİZE NEVŞEHİRDEN GÖNÜL DOLUSU SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM. MEZUN ETTİGİM ÖGRENCİLERİMDEN SADECE MURAT I GÖRDÜM SİTEDE DİGERLERİNİ MERAK ETTİM. EGERKİ SİTENİZDE YÜKSEK ÖGRENİM GÖREN KİŞİLERİ YAYINLARSANIZ İYİ OLUR BENCE. HEPİNİZE SEVGİLER. CENGİZ ELİBA

Ad,Soyad: Akif ÖZENLİ
E-mail:
akif_ozenli@hotmail.com
Mesaj:Selamün Aleyküm Mehmet AYAZ kardeşim nasılsın.Her ne kadar tayinimiz çıkıp Sürgücü den ayrılsakta unutamayacağımız insanlardan birisiniz.Ben şu an Konya'nın Karapınar ilçesi 100.Yıl İ.Ö.Okulunda müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım. Yolunuz bu taraflara düşerse mutlaka beklerim. Kendinize iyi bakın ailenize selamlar.

Ad,Soyad : CEMAL GÜMÜŞ
E-mail :
bisango61@hotmail.com
Mesaj : merhaba, elveda dediğim sürgücüye.

Ad,Soyad:Öğr. İsmail BİLGİN
E-mail :
ismailbilgin74@mynet.com
Mesaj:Mehmet Bey Merhaba. Web siteniz çok güzel olmuş. SÜRGÜCÜ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİ adına selam eder, başarılarınızın devamını dilerim. İsmail BİLGİN 27.09.2003 SÜRGÜCÜ BELDESİ

Ad,Soyad: RASİM YEŞİLDAL
E-mail:
rasim.68@mynet.com
Mesaj:merhaba sürgücü ben 1995-1999 yılları arasında beldenizde öğretmen olarak görev yaptım. internette sürgücü ile ilgili resimlerin görünce 6 yılda ne kadar değiştiğini ve güzelleşteğini gördüm.Beni tanıyan herkese selamlar

Ad,Soyad: FATİH BİRİNCİ
E-mail:
fbirinci2000@yahoo.com
Mesaj:Bu web sayfasını hazırlayan tüm arkadaşlara teşekkürler. Sürgücü ilkögretim okuluna ziyaretlerinizi bekleriz matematik ögretmeni. 20.12.2003 SÜRGÜCÜ MARDİN

Ad,Soyad : ÖMER ELMAS
E-mail: alpayelmas@yahoo.com
Mesaj : Sayın Mehmet Emin AYAG Doktor olduğunu duydum ilkokul öğretmenin olarak çok sevindim. Sana başarılar dilerim. Öğretmenin ÖMER ELMAS


Ad,Soyad: YAŞAR ERGİN

E-mail: yergints@gmail.com

Mesaj:1997-2002 yılları arasında bu güzel beldede 5 yıl sınıf öğretmeni olarak görev yaptım. Ancak benim çalıştığım dönemde Sürgücü köydü. Benden sonra belde olmuş.İnşallah Belde belediyesi sürgücünün kemikleşmiş sorunlarına merhem olmaya çalışmıştır. Eğer bir nebze de olsa Sürgücü'nun çehresi değişmişse bundan mutluluk duyarım. Herkese selamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum