17 Ekim 2008

SADIK DURMAZ (ŞAİR)

İSTANBUL

Yoksulluk çıkmış benim şansıma
Umut kapısı dedim geldim İstanbul
Baktım ki oturmuş herkes tahtına
Bırak şu yakamı da gidem İstanbul

Ne evim ne arsam vardır burada
Bağım bahçem vardı sılada
Benim gibi çok çile çeken var burada
Bırak şu yakamı da gidem İstanbul

Döküldü dişim ağardı saçlarım
Ne dostum belli ne de düşmanım
Sadık Durmaz der ki zaten pişmanım
Bırak şu yakamı da gidem İstanbul

Şair: SADIK DURMAZ

16.10.2008
Ümraniye / İSTANBUL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum