18 Kasım 2008

Altındağ, Babasının Yolunda

Başkan Altındağ, mesleki alandaki birikim ve tecrübelerini siyasi alana taşımak amacı içinde olduğunu ifade ederek görevde kaldığı süre içinde kente faydalı işler yapmak için sürekli arayış içinde olduğunu hatırlattı.

Altındağ, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Kent adına vatandaş ile devlet arasında köprü misyonun üstlendiklerini sorunun tespiti kadar çözüm yollarının bulunmasında her zaman etkin ve öncü rol aldıklarını söyledi. Kente hizmet adına doğru bildiklerimizi her platformda söylemekten çekinmedim.Gerek söylemlerimizde ve gerek icraatlarımızda kimi zaman biri yada birilerinin işine ve çıkarlarına engel olmaya çalıştım.Bu engelleme esnasında sahsıma yönelik bir takım karalama ve yalan haberlere muhatap oldum.Şerefle ve hizmet aşkıyla 2001 yılında göreve geldim.Aynı duygu ve düşüncelerle oda başkanlığını siyasi adaylık süreci başladığı için bırakıyorum.Tüm kamuoyuna bana gösterdikleri iyi niyetten ve yardımlarından dolayı kendilerine minnettarım.”dedi.

Yerel seçimlerin yaklaştığına dikkat çeken Altındağ son dönemde yerel yönetimlerin geniş yetkilerle donatıldıklarını hatırlattı. Yerel yönetime aday olanların bununla örtüşmesi gerektiğini söyleyen Altındağ, bunun sonucunda hizmet kalitesinin artacağını söyleyen Altındağ siyasette özellikle yerel yönetimde seçilen kadroların belli kriterlere uyması gerektiğine dikkat çekti.

2001 yılından beri onurla başkanlığını yaptığım odadan ayrılırken başta meslektaşlarım olmak üzere kamu, vatandaş ve özellikle basına çok teşekkür ettiğini söyleyen Altındağ, bundan sonra odayı yönetmekte arkadaşlarının başarılı olacaklarına inançlarının tam olduğunu ve her zaman onları destekleyeceğini söyledi.

Altındağ’a Plaket

Mimarlar Odası Yönetim Kurulu adına Yusuf Özdemir ise “Başkanımız Yılmaz Altındağ her zaman gönlümüzde taht kurmuştur. Bizim doğal başkanımız olarak kalacaktır. Ona siyasi hayatta başarılar dileriz.”dedi.

Konuşmalardan sonra yönetim kurulu adına Özdemir hizmetlerinden dolayı Başkan Yılmaz Altındağ’a teşekkür plaketi verdi.

Mardinlife.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum