10 Ocak 2009

2009 ZİYARETÇİ DEFTERİ MESAJLARI

...................................
ZİYARETÇİ DEFTERİNİ OKU

2009 -- 2008 -- 2007 -1 -- 2007-2 -- 2006 ---2005 -- 2004

Tarih: 09/08/2010, 12:39:00 pm, GMT +3
Isim: İrfan DAL
E-mail: nafree34@hotmail.com
Şehrim: istanbul
Bugün hergün ki gibi özlediğim avina'ya bakıyordum siteden.... aklıma tarihi değer, yarınlarda tarihi miras kalacağını düşündüğüm. dedelerimiz zamanında çok önemli işlev görmüş SU DEĞİRMENLERİZİN yıkılmaya tahrib olmaya terk edilmişliğinin nasıl olurda orda yaşayanların hergün önünden geçmelerine rağmen o harabe halini nasıl görmedikleri görmezden geldiklri anlaşılır değil. burdan başknımıza sesleniyorum o değirmenleri restore edip halkın kulanımına sunsanız bunu beldediye sosyal tesis olarak dizayn edilse belediyeye hem gelir kaynağı hem tarihi özeliği ve anlamı olan bu değirmenler kurtarılır. yarına orda su olacağına kimse garanti veremez ve belki birgün biz çocuklarımıza elektriğin olmadığı zamanlarda gece gündüz 24 saat o değirmenlerin bize ve çevre köylere nasıl hizmet ettiğini anlatırız.. bildiğim kadarı ile olan değirmenlerin dışında YOK olmuş yerlerinde yellerin estiği sadece isimlerin olduğu bazı değirmenler vardı, bari bunların sonu böyle olmasın......

Tarih: 27/07/2010, 3:00:36 pm, GMT +3
Isim: Ahmet AYDIN
E-mail: ahmet_aydin96@hotmail.com
Web Sitesi: http://tubigem.com
Şehrim: konya
sitenizi yeni gördüm tebrikler.1983-1986 yıllarında sürgücüde ilkokul öğretmenliği yaptım resimler ve köy CD sini görünce heyacanlandım çok teşekkürler izlemeye devam edeceğim başarılar

Tarih: 24/04/2010, 10:32:13 pm, GMT +3
Isim: Lokman SEVEN
E-mail: seven4181@windows.live.com
Şehrim: Kızıltepe
Öncelikle saygı ve selamlarımı tüm Sürgücülülere sunarım. Çoktan siteyi ziyaret etmemiştim. Mehmet abe ayrıca sana selam ve saygılarımı sunarım. Siteyi oldukça geliştirmişsin. Başarıların devamını dilerim. Ayrıca köylerimizi tanıttığın için sana ayrıca teşekkür ederim. Saygı ve sevgilerimi sunarım.

Tarih: 26/03/2010, 9:59:38 pm, GMT +2
Isim: Kadir BARAN
E-mail: kadir_baran_@hotmail.com
Şehrim: Diyarbakır / Bismil
Merhaba sevgili Sürgücülü hemşerilerim. Bende Sürgücülüyüm. Hacı Şehmus BARAN'ın torunu, Sami BARAN'ın oğluyum. İlk önce Mehmet beye çok teşekkür ederim. Bu değerli topraklarımızı ve memleketimizi tarihiyle olsun, doğasıyla olsun, halka karşı bir birleriyle ne kadar saygı ve sevgi çerçevesi içinde olduğunu gösterdiği için. Yaptığı bu çalışmalar dan ötürü kendisine teşekkürlerimi iletiyorum. Çok güzel bir çalışma Mehmet Bey, elinize ve emeğinize sağlık. Başarılar diliyorum.

Tarih: 12/01/2010, 9:06:34 pm, GMT +2
Isim: Metin Savaş GÜLEÇ
E-mail: msgulec@hotmail.com
Şehrim: ordu
Sevgili sürgücülüler ve Kocahöyüklüler. Bu güzel site için Mehmet Beye teşekkürlerimi iletiyorum. Ben 2008-2009 yılları arası asker öğretmen olarak oralarda çalıştım. Büyük kısmı Sürgücüde çekilmiş fotoğraflardan oluşan bir sergi açtım. Şimdi ordudan yazıyorum. Çok özledim oraları. Herkese selamlar

Tarih: 30/12/2009, 11:43:04 am, GMT +2
Isim: Melih Görgün
Şehrim: muğla
TRT 6 da yayınlanan Demu Dewran Hüseyin Tatarı çok başarılı buluyorum Güzel Yorumu ve Sesiyle Ayrı bi güzelik katıyor proğramını çok başarılı buluyom hüseyi beye burdan teşekür etmek istedim ve hüseyin tatarı daha sık görmek istiyoruz ekranda herkese teşekürler

Tarih: 24/12/2009, 6:27:18 pm, GMT +2
Isim: Umut
E-mail: umut_47@hotmail.com
Şehrim: mardin
ya mehmet abi hep aynı şeyler daha değişik bişey göremiyorum

Tarih: 17/11/2009, 11:57:43 am, GMT +2
Isim: PUB 149 sınıfı
E-mail: pub149@gmail.com
Web Sitesi: http://www.google.com
Şehrim: İstanbul
Küreselleşme tartışması sırasında sitenizi bulduk, elinize sağlık, çok faydalandık.

Tarih: 12/11/2009, 8:40:10 pm, GMT +2
Isim: Hamit ezgin
E-mail: hamitzgin@hotmail.com
Şehrim: Diyarbakır
Değerli sürgücüler ve de civar köylüler öncelikle sitede emeği gecen arkadaşlara şükranlarımı sunarım. Lütfen yayınladığınız makalelerde cıllinli olan komşu köyde yaşayan cilinli arkadaşlara rencide edici onur kırıcı yorumlarda bulunmayın. Fıkra makale v.s gibi konularda biraz daha itinalı olalım. Zor zor spas''''''

Tarih: 01/11/2009, 7:38:19 pm, GMT +2
Isim: Mehmet Ülger
E-mail: mulger15110@hotmail.com
Şehrim: MARDİN/MERKEZ/ARAN KÖYÜ (ZONE)
Sizi tebrik ederim başarıların devamını dilerim dün 31/10/09 zone aran köyü içiçn gönderdim yerleştirirseniz memnun olurum selamlar

Tarih: 05/10/2009, 4:09:35 am, GMT +3
Isim: Şükrü ADANIR
E-mail: smsukruadanir@gmail.com
Şehrim: Diyarbakır
Sevgili Dostlar; Uzunca bir zamandan sonra tekrar MERHABA.. Sizleri bu sitenin ışığında üşüşen kelebekler gibi hala kanat çırpınışınızı görmek oldukça güzel Sevgili kardeşim Mehmet Ayaz'ı yalnız bırakmayarak yarattığı eser hakkındaki yorumlarınız bile işin devamı açısından oldukça motive edici. İtiraf etmek gerekirse sizin kadar katılımcı olamadığımdan dolayı başta Mehmet kardeşimden ve daha sonra sizlerden özür diliyorum. Katılımcı olarak içinde bulunmayı taahhüt ettiğim bir takım projelerdeki çalışmalarımın yoğunluğundan dolayı sitemize katkı sağlayamamanın üzüntüsü içerisindeyim. Yoğunluğum bir nebze olsa da bitti sayılır. Sürgücünün tarihi, Sürgücü’de yaşanmış gerçek ve film senaryolarına taş çıkaracak düzeydeki hayat hikâyeleri, Pir İsa (Hz.) hakkındaki tarihsel geçmiş ve Sürgücü tarihine damgasını vurmuş önemli şahsiyetler hakkında edindiğim bilgileri kısa bir zaman sonra sizlerle paylaşmanın sabırsızlığını yaşıyorum. Başta bütün Sürgücü halkı, civar köylüler, Mehmet Ayaz kardeşim ve Sürgücüye hizmet etmiş veya etmeye devam eden tüm idarecileri saygıyla selamlar, sevgilerimi sunarım. Şükrü ADANIR

Tarih: 13/09/2009, 7:27:46 pm, GMT +3
Isim: Hikmet POYRAZ
E-mail: atakan_berat@hotmail.com
Şehrim: Diyarbakır
Böyle bir sitenin var olması gerçekten onur verici. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Tarih: 05/09/2009, 2:20:08 am, GMT +3
Isim: ÖZGÜR DEMİR
E-mail: mar_47@hotmail.com
Şehrim: Mardin
Ultramardin dergisi çok güzel olmuş ve sayın site yetkilisini kutluyorum. Tüm mardin sitelerini birarada toplamış. Bu çok güzel bir dayanışma bece. Tüm mardin siteleri birarada. Dayanışma içinde olmalı bu mardiminize yakışan bir haraket olur. Ufuk Güngörmüş üde kutluyorum. Sizin aracılıgınızla çok güzel bir dergi yapmış. Allah tüm mardin medyasını korusun. Eksik etmesin. Onlar olmadan biz bir hiçiz www.surgucum.com'a da başarılarının devamını dilerim ..

Tarih: 15/08/2009, 3:52:10 pm, GMT +3
Isim: YUNUS AYAĞ
E-mail: wagner_love23@hotmail.com
Şehrim: diyarbakır
Vay be seni burda görmek nasipmiş ismail beldüz. Nasılsın. Ben Yunus AYAĞ. Hatırladın mı ben b şubasindeydim ilk okuldayken. Senle çok kavga etmişim. İsmil çocukluk işte. Senin burada yorumlarını okuyunca inan çok mutlu oldum. Mehmet hocam nasıl iyimi kendine iyi bak. Allaha emanet ol. Selamlar

Tarih: 11/08/2009, 5:48:58 pm, GMT +3
Isim: ÖMER ELMAS
E-mail: elmasfamily@hotmail.com
Şehrim: tekirdağ/malkara
Tüm sürgücülülere ve eski öğrencilerime selamlar. Şu anda istanbuldayım. Çoğu öğrencimle görüşüyorum ve çok mutlu oluyorum.

Tarih: 07/08/2009, 8:13:08 pm, GMT +3
Isim: MEHMET YAVUZ
E-mail: solmayan_karanfil_47@hotmaial.com
Şehrim: âwîNâ
Selam Mehmet abi. Nasılsın. Nasıl gidiyor.
Mardin Savur Sürgücü yolsuzluğa son veriyor.
Her şey daha güzel oluyor.
Hele yazın bir görsen, jı kahwa guzé hetta ser Pıra Heci Ehmed Ağa.

Tarih: 09/07/2009, 5:47:32 pm, GMT +3
Isim: AYDIN ÖZ
E-mail: aydnoz@rocketmail.com
Şehrim: izmir
slm facebooktaki "sürgücü gençlik" grubuna bütün sürgücülü arkadaşları davet ediyoruz...

Tarih: 08/07/2009, 11:51:44 am, GMT +3
Isim: MEMET ALTUNAR
E-mail: mehmetaltunar@hotmail.com
Şehrim: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
Slm, ben kıbrıstan memet altunar bende bir mardin-midyat'lı olarak sizin yazılarınızı çok beyendim bu yüzden size çok teşekkür ederim. Siteyi gezerken inanın çok duygulandım. Başarılarınızın devamını dilerim.

Tarih: 26/05/2009, 5:04:30 am, GMT +3
Isim: Dılovan PERWER
E-mail: zelal52@hotmail.com
Web Sitesi: http://www.tvdoctor.com
Şehrim: Nashville TN USA
Surgûcûlü olmaktan gurur duyuyorum. Sûrgûcû ve cevre koylerini cok seven birisiyim her yil tatile geldigimde mutlaka gider ziyaret ederim. Dogasiyla, kulturuyle, havasiyla yeşilligiyle beni gencleştiriyor.. Memet AYAZ sizi kutluyorum ustun bir caliştirma gercekleştirmişsiniz Sûrgûcû beldesini ve cevre koylerini internet araciligiyla Dunyaya tanitmişsiniz..Umarim bu surgucu web sayfasini Ingilizce olmasida dilerim.. Benim ruyam gercekleşti artik Surgucu evimde ofisimde..
Dilovan PERWER
Nashville TN USA

Tarih: 16/05/2009, 4:21:51 pm, GMT +3
Isim: MURAT AYAZ
E-mail: arda_murat_19@hotmail.com
Web Sitesi: http://www.mardin.de
Şehrim: istanbul
tüm awina halkına slmlar yeni başkanımız hayırlı olsun tüm awina köyüne slm olsun...

Tarih: 21/04/2009, 11:14:06 pm, GMT +3
Isim: İLDER SOYDAN
E-mail: sor.ato@hotmail.com
Şehrim: izmir
slm sitenizi çok beyeniyorum,sügücü de yaşamış biri olarak sitenize ziyaret ediyorum,sayın Mehmet Ayaz beye çok teşekkür ediyorum...

Tarih: 23/03/2009, 1:16:09 am, GMT +3
Isim: MURAT
E-mail: wm@murtiz.de
Web Sitesi: http://www.turksevdasi.com
Şehrim: istanbul
Siteniz harika gerçekten de çok teşekkür ediyoruz bu sieyi yapan emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum...Saygılarımla

Tarih: 22/03/2009, 12:11:01 am, GMT +3
Isim: apo
E-mail: i-s-a_awina@hotmail.com
Şehrim: mardin
tüm awinalılara selam.

Tarih: 15/03/2009, 2:19:34 pm, GMT +2
Isim: mehmet ali aksöyek
E-mail: polis_mehmetali@hotmail.com
Şehrim: mardin aran köy zon
merhaba ben mehmet ali orda bir çok akrabamız var ama tanımadığım için isimlerini bilmiyorum ama yinede kuran kişiden allah razı olsun onun sayesinde köyümüzü gördük herkese saygı ve sevgilerimle kedinize iyi bakın bayyyyy

Tarih: 11/03/2009, 11:09:34 pm, GMT +2
Isim: Aydın öz
E-mail: aydin-oz@windowslive.com
Şehrim: izmir
Haci Bahrin amcaya Allah'tan rahmet diliyorum tüm yakınlarına Allah sabır versin hepimizin başı sağolsun...

Tarih: 08/03/2009, 1:51:58 am, GMT +2
Isim: ejdo
E-mail: sensizolmuyor-i.yk@hotmail.com
Şehrim: sürgücü
sürgücü gibisi var miı?

Tarih: 01/03/2009, 1:26:35 am, GMT +2
Isim: ALİ
E-mail: komikvideolar66@gmail.com
Web Sitesi: http://www.komikvideolar.tv
Sitenizi çok begendim.Başarılarınızın devamını dilerim.Emeginize saglık

Tarih: 20/02/2009, 2:49:51 pm, GMT +2
Isim: mahan
E-mail: newala_sele@hotmail.com
Şehrim: van
selamlar memleketimi özledim yaw

Tarih: 13/02/2009, 2:34:11 pm, GMT +2
Isim: ramazan Yüksel
E-mail: ramazanyuksel72@gmail.com
Merhaba,
Sitenizi içeledim gerçekten çok güzel hazırlanmış bir site.Mardin ve köyünüzle ilgili detaylı ve aydınlatıcı bilgiler ulaşmak mümkün .Emeği geçen herkeze teşekür ediyorum iyi bir hizmet.
Herkeze iyi günler diliyorum

Tarih: 09/02/2009, 10:54:16 pm, GMT +2
Isim: sami gümüş
E-mail: samigumus08@gmail.com
Web Sitesi: http://www.anaokullu.net
Şehrim: artvin
Çok güzel ve yararlı bir site tebrik ederim

Tarih: 03/02/2009, 10:44:15 am, GMT +2
Isim: EKREM
E-mail: yalan_be_hayat@hotmail.com
Şehrim: mardin
slm bütün köy dışında yaşayanlara. ve özellikle dışarda olan biricik dostuma. O bu msjı okuyunca bu msjın kendisine olacağınından, tahmin edeceğinden eminim. O da bu msjın kendisine tahmin edeceği kişi bu msja cevp vereceğinden eminim. Hoşçakal dostum...

Tarih: 26/01/2009, 3:59:20 pm, GMT +2
Isim: ismail beldüz
E-mail: cigerci.61@hotmail.com
Şehrim: istanbul
merhaba sevgili sürgücüler web siteniz çok güzel olmuş elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum, yalnız 2008 yılı ziyaretçi defterine giremiyorum site yöneticisi arkadaşlar düzeltirse sevinirim... burdan tüm sürgücülü arkadalarıma selamlar...

Tarih: 21/01/2009, 8:27:38 pm, GMT +2
Isim: memet
E-mail: mehmet-mar@hotmail.com
Şehrim: i.s.t fatih
2009 da inşallah hayırlı ve kazasız bır yıl olur butum köylulerimize veawinalılara herkese selam iyi yıllara devam inşallah............

Tarih: 17/01/2009, 4:45:03 pm, GMT +2
Isim: Nuri Sahin
E-mail: nurisahin1@hotmail.com
Şehrim: ÅÅrhus/ DANIMARKA
Min niha bihist ku pismame min Muhiddin (kade celaddin) wefat kiriye. Rahmeta xude li gora wi be u ji malbata wire sersaxwiye dixwazim,Nuri Sahin TLF:004540872981.....

Tarih: 10/01/2009, 12:44:33 am, GMT +2
Isim: ŞÜKRÜ ÇUR
E-mail: serhan4721@hotmail.com
Şehrim: kocaeli
Urfalının Biri Mezarında Yatan Babasını Ziyaret Ediyor :
Babo nasısan, eyimisen?
Gene Fatihayı gaptın, keyfin yerinde.
Oraları bilmem amma... Buraları bura olmaktan çıhmış gayri.
Mezarıydan galksan, gafayı yersen. Öldüğüye sevinirsen...
Sıra geceleri bitti artık.
Şindi Bitliste beş minare de yok.
Hasangalasında caketim de galmamış.
Hem Urfa dağlarında ceylanlar da gezmiy.Herkes:
Şak - şuka, şaka da - şuka söylüyor...
Ne mırranın, ne de gayfenin dadı galdı,
Gayfenin neslisi çıkmış, südü de içinde.
Gaçak çay da hepden gaçak olmus, Sallama içiyler...
Ahhh...Şu gavur icadı televizyon yokmu?
Tam üç tene eve aldım, gene de acans dinliyemiyem.
Gumasının yüzünden gocasından ayrılan böyük gız,
Yaseminin penceresinden bakmazsa göremiymiş.
Öbür oğlan Gurtlar Vadisi.Hele o güccüğü yok mu? Sen görmedin.
Saçını hep Amerikan kesdiren,Gözü,gulağı oynuy namıssızın.
Acun Firarda diy, başka bişey demiy...
Turizm dersine eyi geliymiş.
Valla yalan, Mahsadi çıbıldak garılara baha...
Torunun Şehmuzla iftihar etmelisen,
Aletirik Mehendisi çıktı. İş bulamadı, galdırım mehendisiyem diy.
Galdırım da yok ya, çamırlarda debeleniy, duruy...
Babo bi de telefon çıkmış, minnacık.
Şalvarın cebine on tene sığar şerefsizim.
Tele-fon amma teli, meli yok.
Eyi bisey de çok yalan söylüy.
Ben Siloyu tarlada görüyem, Aradığın gişiye ulaşılmıy diy.
Ancaaa foturaf bilem çekiy vallaha...
Bu cumma ruhuya hatim indirecektik;
Mevlüt Hoca nazlanıy, boğazı ağrıymış.
Yoh gendini üçaylara hazırlıymış...
Eve iki tene CD gondermiş, Bunuyla gırk hatim iner demiş.
Eh... Sende bunuyla idare edersiy.
Dünya işleri bitmiy.
Şimdi bana müsade:Aşagi kepir tarlaya gidiyim.
Golf oynuyacağım da...
Değerli sürgücülü hemşerilerim yukarıdaki fıkrayı okuyunca atalarımızın yoksullukla ve ağaların zulumleriyle geçen hayatları gözümün ününde canlanıyor. Canlandıkçada yüreme ve yüremin insanlarına, siz değerli hemşerilerime dört elle sarılmak istiyorum. Hepinize sevgi ve saygılarımı sunmak istiyorum. Bir birimizi sevelim, sayalım ve güzel yüremize sahip çıkalım.

Tarih: 05/01/2009, 9:57:06 pm, GMT +2
Isim: YAHYA
E-mail: yahya.21@hotmail.com
Şehrim: diyarbakır
Selam sürgücü halkı. Yaptığınız bu site için size teşekürlerimi gönderiyorum.. Memleketimize sahip çıkmalıyız.. Tarihine güzelliklerine sahip çıkalım.. Hoşçakalın ........

Tarih: 05/01/2009, 8:49:14 am, GMT +2
Isim: Mehmet güzel
E-mail: mensankalip@yahoo.com
Web Sitesi: http://www.telerozyonkesimi.com
iyi yıllar...güzel site tebrikler.

Tarih: 02/01/2009, 8:34:48 pm, GMT +2
Isim: isimsiz
E-mail: ysak_askk_34@hotmail.com
Şehrim: mardin
Awindaki çalışmaları araştırdım tek kelimeyle harika olmuş. Belediye başkanımıza ve vatandaşlarımıza tsk ederim. saygılarımla.....

Tarih: 01/01/2009, 11:27:28 am, GMT +2
Isim: mehmet
E-mail: mehmet_saydan1@hotmail.com
Şehrim: d.bakır
sala dıhazaru naha bıxırbe jıawinara sersalave pirozbe bıminin dıxeru xeşiyede



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum