6 Mart 2008

2006 ZİYARETÇİ DEFTERİ MESAJLARI

<<<...YENİ MESAJ YAZ...>>>
...................................
ZİYARETÇİ DEFTERİNİ OKU
.............
........................................
12/9/2006 gökhan arasan
Çanakkale de köyümü tanıtma fırsatını verdiğin için teşekkür ederim Mehmet ağabey buraya girdikçe hasret gideriyorum Mehmet, Aydın ve Hamdin Arasan’ın tüm köylülere selamları var

12/9/2006 zeynep erol
Dayıcım harika bir işe imza atmışsın çok beğendim bi gün mutlaka gideceğim köyüme selamlar

12/9/2006 şahin kılıç
ben cırze köyünden şahin siteniz çok güzel olmuş başarılarınızın devamını dilerim tüm Avina ve cırze halkına selam Erzurum dan ŞAHİN

12/9/2006 fırat akın
hüznümün sevincimin çocukluğumun başkentine ...bir günün sensizliği hasretin olur ...dostluk ve kardeşlik adına herkese Van dan sevgi dolu selamlar

12/9/2006 zeydan kaymaz
selam roj baş bütün sürgücü halkına geçmiş olsun

12/9/2006 Hasan TEKİN
Sitenizi yeni gördüm. Benim merak etiğim sürgücülü Ahmet ağa ve ailesinin tarihi ve kısaca geçmişlerini öğrenmek istiyorum

12/9/2006 ŞAKİR AYKAL
Gerçekten çok güzel gurur verici bir şey olmuş emeğe yardımı dokunan herkese teşekkür ederim başarıların devamını dilerim

12/9/2006 ALİ VURĞUN
SLM MİLLET SİTE ÇOK GÜZEL AMA YEŞİLALAN BELDESİNİN RESİMLERİNİN OLMAYIŞI BENİ ÜZDÜ UMARIM EN KISA ZAMANDA YEŞİLALAN'NIN RESİMLERİNİDE GÖRÜRÜZ.

12/9/2006 SELÇUK KARDEMİR
Şateh Yaylabaşı köyündenim Kızıltepe oturuyorum elektrik üzeri bir şirkete çalışmaktayım doğrusu Mehmet ayaz beyi tebrik ederim saygılarımı sunarım

12/9/2006 cemal budak
Selam herkese bu site gerçekten harika bütün hemşerilerim selamlar

12/9/2006 TURAN BUDAK
Bu sitede gerçekten tarih yatıyor o tarihi uyandırmak için bu siteyi ziyaret etmeyi ihmal etmeyin

12/9/2006 NECMETTİN ÇAĞLAYAN
http://www.mavrangel.tr.gg/
Sevgili arkadaşım, Bayramınız mübarek olsun, daha nice bayramlara.

12/9/2006 ferhat şakar
Mehmet ağabey sende haklısın ama inan et her şeye rağmen bu site çok güzel olmuş ayrıca bana cevap verdiğin için teşekkürler

12/9/2006 talat kılınç
Selam. Sürgücü beldesini internet ortamında görünce çok şaşırdım. bazen birileri 'ilerde sürgücülüler Nasa ya rakip çıkar ve onlardan önce uzayı keşfederler' diye gırgır geçerlerdi şimdi bu durumu görünce utanır ve yüzleri kızarır. Özelikle uyanık geçinen Gurslular, Derikliler, ve kendilerini bir şey sanan Kızıltepeliler. sizi tebrik ederim. ÖZ SÜRGÜCÜLÜ

12/9/2006 MEHMET AYAZ
Ferhat Kardeşim, önerilerin için teşekkür ederim. Forum sayfası planlarım arasındadır. Ancak sitenin her şeyiyle ben uğraştığım için ve sitenin temel tasarımı henüz bitmediği için Forum ile uğraşmaya zaman bulamıyorum. Ancak sizin gibi değerli ziyaretçilerimizi sitenin bir üyesi olarak görmekle beraber her türlü katkınızı sunabilirsiniz. Kaleminize güveniyorsanız siyaset hariç Sürgücü ile ilgili her türlü şiir, kompozisyon, makale, resim vs.. katkısında bulunabilirsiniz. Selamlar.

12/9/2006 ferhat şakar
Selam değerli site kurucusu. Size bir öneride bulunmak istiyorum. Acaba neden üye olmak için üye formu hazırlamadınız. isteyen kişiler buraya siteye üye olabilirler ve sitede daha da bir gelişme olur bence en yakın zaman da üye olmak için bir forum yapmalısınız Ferhat şakar diyar bakır öğrenci herkese selam tüm eski sınıf arkadaşlarıma kib

12/9/2006 hasan poyraz
selam Mehmet abi bu güzel siteyi oluşturmayı akıl ettiğin için ilk önce teşekkür etmek istiyorum sürgücünün doğal ve tarihi güzelliklerini herkesin gösterdiğin için bütün sürgücülüler sana minnettardır tabi ki bir insanın tek başına kendi imkanlarıyla yapabileceğin en iyisini sen tek başına yapıyorsun ama memleketi biliyorsun inancın olsun ki, eğer benim böyle bir imkanı olsaydı senin gibi toprağına saygı gösteren birisine yardımcı olmayı çok isterdim ama elimde hiçbir şey yok ama bütün durumu iyi olan sürgücülüleri sitemizi daha da güzelleştirmeleri için hep birlikte el ele birlik olmaya sitemizi daha da güzel hale getirmeye davet ediyorum

12/9/2006 nihat ercan kızıltepe
bu güizel siteyi hazırlayana tşkür ederiz

12/9/2006 ŞAKİR AYKAL
çok iyi olmuş emeğe katkısı olan herkese teşekkür ederim başarıların devamını dilerim

12/9/2006 murat arasan
ÇOCUKLUĞUM GÜN GİBİ AYDIN GEÇTİ SÜRGÜCÜ SOKAKLARINDA SANKİ DÜŞLER ŞEHRİNDE YAŞADIM YARINI BELİRSİZ GÜNEŞE HASRET OLUNDUĞU GİBİ BENDE UZAK DÜŞTÜĞÜM SÜRGÜME HASRETİM....VAN Y.Y.Ü

12/9/2006 murat ARASAN
BANA SENİ TARİF ETMEMİ İSTESELER İNAN Kİ ANLATAMAM ÇÜNKÜ DÜNYANIN TÜM DİLLERİNİ BİLSEM AWİNANIN GÜZELLİKLERİNİ ANLATAMAM ESARET BAĞLARINDA GÜL OLMAKTANSA SÜRGÜCÜ DAĞLARINDA DİKEN OLURUM

12/9/2006 ferhat şakar
selam herkese ve bitin bu sitede emeği geçen herkese inanınki o kadar güzel olmuş ki ben bakmaya doyamadım gerçekten ama gerçekten çok çok güzel olmuş elerinize sağlık diyorum Ferhat şakar Diyarbakır dan lise 3 öğrenci

12/9/2006 BAŞAR
Savur İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Resmi Web Sitesi için http://savur.meb.gov.tr ; Savur Öğretmen evi Resmi Web Sitesi için http://www.savurogretmenevi.com adreslerini ziyaret ediniz...

12/9/2006 MusTaFa CaN
selam bende Mardin Sürgücülüyüm:))) ama d.bakırda yasıyorum http://www.mustafaveysel.tr.cc/

12/9/2006 şevval budak
Sizler bizim sürgücüyü görseniz, çok beğeneceksiniz sürgücüye sevgilerimle şevval

12/9/2006 ŞENAY BUDAK
Güzelim köyümüzü her an görmemizi sağlayan bu siteniz için teşekkür ederiz ramazan bayramınız kutlu olsun. Saygılar

12/9/2006 SERHAT AVCI
Beyler Lütfen Bu Siteye Daha Çok Uğrayarak Bir Gelişim Sağlayalım e-mail lerimiz var Birbirimizi Kişi Listemize ekleyerek diyalog a geçelim Hasan Avcının Oğlu Serhat Avcı

12/9/2006 şükrü can
Ramazan bayramınızı kutlar sağlıklı mutlu ve huzur dolu bir yaşam dilerim iyi bayramlar

12/9/2006 rıza yurtseven
Merhaba Mehmet uzun zamandı görüşemiyoruz nedenini soracak olursan bilmem belki sana karşı biraz kırılganlık olabilir ama farkındayım seni hiç arayamadım biraz bende yoğundum evlilik geldikten sonra malz... telaşı iş vs... d düğüne kimseye söylemedim çünkü bur da yapmadım memlekette yaptığım için kendine iyi bak.... bu siteyi unutmuşum

12/9/2006 M.Emin SÜRER
Sayın Mehmet AYAZ; Beldemizin tarihi ve doğal güzelliklerini 21.y.y'ın en büyük keşfi-internetle-buluşturduğunuz için sizi kutluyorum. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum. SİİRT EĞT. FAK.

12/9/2006 serap bayram
Sayfanızın yeni düzenlemesi daha iyi olacak gibi bilgi bakımından yüreğinize emeğinize sağlık sürgücüye selamlar ayrıca sürgücü aşiretinin bugünkü durumu hakkında bilgi rica ediyorum saygılar

12/9/2006 murat artaç
Ben Karslıyım sitenizi arkadaşım murat sayesinde tanıdım ve çok beğendim başarılarınızın devamını dilerim Van y.y.ü veteriner fakültesi

12/9/2006 şahin turay
Ağabey sayenizde uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla konuşma fırsatı verdiniz. Ferhat seni çok özledim. Beldemizi tanıtmak için yaptığınız bu hizmetten dolayı tşk ederim

12/9/2006 Necmettin kortak
Çalışmalarınız da daha da başarılı olacağınıza inanıyorum. Selam ve sevgilerimle. Tüm emeği geçenlerin eline ve yüreğine sağlık.

12/9/2006 kadir erdem
Merhaba ben Yeşilalan Barman. Köyünden kadir erdem şu an İstanbul da oturuyorum buradan herkese selamlarımı söylüyorum ayrıca bu siteyi açtığınız için teşekkür ediyorum

12/9/2006 serdal arslan
Selam ben Mardin aran köylüyüm 5 yasından beri hiç oraya gitmedim simdi yasım 16 ve köyüme gitmeyi düşünüyorum süper bir site ama köyümün fazla resimleri yok ondan biraz daha keşke resim olsaydı dedim.
<<<...ÖNCEKİ .............................SONRAKİ...>>>

2 yorum:

  1. SELAM MEHMET ABİ BENDE BİR SÜRGÜCÜLÜ OLARAK SANA EN İÇTEN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM İSTANBULDA YAŞIYORUM ÇOK ĞÜZEL BİR SİTE YAPMIŞSIN ELİNE KOLUNA SAGLIK BEN KÖYÜME BİR SEFER GİTTİM ÇOK GÜZEL BİR YER DERLER YA ANLATILMAZ YAŞANIR ÖYLE AMA ŞUNU BELİRTMEK İSTERİM VE ÇOK ÜZÜLDÜGÜM BİR KONU VAR PAYLAŞMAK İSTEDİM BUNU HER İLİN BİR DERNEGİ VAR BİZİM NEDEN İSTANBUL GİBİ BİR YERDE YOK YADA VARSA NEDEN KAPANDI ÇOK ÜZÜLDÜGÜMÜ BELİRTMEK İSTERİM BÜTÜN SÜRGÜCÜLERE SELAMLAR TANIYIP TANIMADIKLARIMA:)FERHAN AKAR

    YanıtlaSil
  2. MERHABA MEMET ABİ BEN FERHAN AKAR ÇOK ĞÜZEL BİR SİTE YAPMIŞSIN ELİNE KOLUNA SAGLIK BENDE BİR SÜRGÜCÜLÜ OLARAK BUNUNLA GURUR DUYUYORUM HAYATIMDA BİR SEFER GİTTİM SÜRGÜCÜYE ÇOK ĞÜZEL BİR YER DERLER YA ANLATILMAZ YAŞANIR DİYE ÖYLE BİR ŞEY AMA BİRAZDA ÜZÜLDÜM BU YAZIYI YAZARKEN İNTERNETTE GEZİNDİGİM ZAMAN BİR BAKIYORUM HERKEZİN BİR DERNEGİ VAR BÜTÜN İLLER OLARAK SÖYLÜYORUM BİZİM NEDEN YOK VEYA VARDA NEREDE VE SEN KAPANDI DİYİYORSUN NEDEN EN KISA ZAMANDA AÇILMASINI ÇOK İSTERİM SEVGİ VE SAYGILARIMI İLETİYORUM BÜTÜN SÜRGÜCÜLERE TANIDIGIM TANIMADIGIM HERKEZE SELAM :)

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com