5 Mart 2008

2005 ZİYARETÇİ DEFTERİ MESAJLARI

...................................
ZİYARETÇİ DEFTERİNİ OKU
...........
2009 -- 2008 -- 2007 -1 --2007-2 -- 2006 --2005 --2004
...................................
ZAFER İZCİ / program@tv5.com.tr
Sayın Mehmet Nimet AYAZ,
SÜRGÜCÜ BELGESELİ'ni eğer TV5'e ulaştırma imkanınız olursa; Sürgücü TV'ye teşekkür mesajı yayınlayarak, TV5'te ekrana getirebiliriz. Böylece, SürgücüTV ve beldenizi daha geniş kitlelere tanıtma imkanı bulabilirsiniz. TESEKKÜRLER.
...............
ABDURRAHİM /tekcarem@mynet.com - CEP: 05436133455
MERHABALAR ....
BEN ABDURRAHİM BATMANDAN.
HAZİRAN AYININ 2. HAFTASINDA 30-35 KİŞİLİK BİR GRUP OLARAK BELDENİZİ ZİYARET ETMEK İSTİYORUZ.
FAKAT BELDENİZİN GEZİLECEK YERLERİNİ ,PİKNİK ALANLARINI BİLMİYORUZ.
BİZE YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ..
İLGİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.....
İYİ ÇALIŞMALAR....
SEDAT AYAZ / sedatayaz07@mynet.com
Merhaba mehmet abi yapmış olduğun siteyi fırsat buldukça ziyaret etmeye çalışıyorum. Başarılarının devamını dilerim selamlar.

Murat ayaz / conan_devran_789@hotmail.com
Merhabalar

Ahmet Şah AYAZ / mardinliahmet@yahoo.com.tr
Çok sevgili Amcam Hacı Seyfeddin senin ve yine çok sevgili babam Süleyman' ın ruhuna sonsuz Fatihalar okuyorum.Yüce Rabbim Bütün günahlarınızı affetsin. Kalbimiz her zaman için sizlerle olacak. Belki sizler hayatta iken fazla bir araya gelme fırsatı bulamadık ama, umuyorum ve dua ediyorum Yüce Rabbimin izni ile inşallah sonsuz hayat olan Ahirette hep beraber oluruz. Tekrar Yüce Rabbimden Rahmetli Sevgili amcam Hacı Seyfeddin, Sevgili babam Süleyman, Sevgili ağbim Arap ve sevgili kardeşim Mehmet Arap' ın ruhları şad olsun Yüce Allah' ım bütün günahlarını affetsin. Bilin ki Ahmet Şah AYAZ Her zaman dua ediyor. ANKARA

MEHMET EMİN AYAğ / eminayag@mynet.com
Merhaba Dayı. Web siteni çok beğendim. Sana başarılar diliyorum. Kurmuş olduğunuz Derneğin de halkımıza refah, huzur ve mutluluk getirmesini diliyorum. Diyarbakır Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesinden Dünyadaki Tüm Mardinli ve Sürgücülü hemşerilerime selamlar. 09.08.2003 DİYARBAKIR

YUNUS AYAĞ / yunus---021@hotmail.com
Hacı Seyfeddin dedemin mekanı cennet olsun dayı nasılsın iyimisin inşallah iyisin dir adilenin durumu nasıl suanda ben şükrü adanırın ayanında çalışıyorum muhasebeci kendisi herkese selam. DYARBAKIR

AZİZ ADANIR / mustafaadanir@mynet.com
KÖYÜMÜZÜN TANITIMINI İNTERNET ARACILIĞIYLA TANITIM VE ARAŞTIRMAN,DAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM.

FİKRİ ADANIR / fikriadanir@mynet.com
ben amcanın oğlufikri siteni çok beğendim hayırlı olsun. DİYARBAKIR

ŞÜKRÜ ADANIR / sukruadanir@mynet.com
Sevgili amcaoğlu, yayın akışınızı profesyonel anlamda sürdürmenizden dolayı mutluluk duydum. Başıralarınızın devamını dilerim. BİLGİSAYAR EKRANINDA DEDELERİMİN ANILARI İLE DOLU KÖŞELERİ GÖREREK ÇOK MUTLU OLDUM .GEÇMİŞİMİ BANA BİR KERE DAHA HATIRLATTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM AMCA OĞLU METROPOLLERDEKİ TÜM TOPRAKLARIMA SELAMLAR. S.M GÜMRÜK MÜŞAVİRİ ŞÜKRÜ ADANIR www.sukruadanir.com

MURAT ADANIR / muratadanir@mynet.com
Amca oğlu senin yapmış olduğun siteyi çok beğendim sana şimdiden başarılar diler mail lerini bekliyorum. DİYARBAKIR

MURAT ADANIR / muratadanir@mynet.com
Hacı Seyfeddin ayaz amcama Allahtan Rahmet diler. Tüm Pir İsa sülalesine başsağlığı dilerim. DİYARBAKIR

NİHAT ADANIR / nihatadanir@mynet.com
bilgisayarda sörf yaparken köyümün bütün güzelliklerini bir anda karşımda görünce çok şaşırdım bu sitenin geliştirilerek daha yaygın hale getirilmesini temenni ederim saygılar P&G TEMSİLCİSİ NİHAT ADANIR

ONUR ADANIR / adanir21@mynet.com
Amcaoğlu siteni çok beğendim başarılarının devamını dilerim ONUR ADANIR. DİYARBAKIR

MAHMUT ADANIR / adanir@mynet.com
Hacı Seyfeddin ayaza Allahtan Rahmet diler. Yakınlarına baş sağlığı dilerim. Tüm Avinelilere Selamlar. www.mahmutadanir.com SEYHAN /ADANA

MEHMET NİMET ADANIR / adarmobilya@hotmail.com
Sayın Mehmet AYAZ sizinle gürüşmek istiyorım. Selamlar herkese 0 535 515 32 03 BİSMİL / DİYARBAKIR

HİKMET ADANIR / brusklion@hotmail.com
Mesaj:site çok harika olmuş çok begendim tabi kendi memleketim baktıkça bu fotolara nimet ayaz abi ye dualar yagdırıyorum bizede avina lılara bu yakışır BİSMİL/ DİYARBAKIR

MEHMET MASUM ADANIR / mehmet.adanir@mynet.com
Gözler manayla,eller duayla,hayat dostlarla güzeldir.yeni başarılara imza atmanız dileğiyle Mehmet Masum ADANIR 7 Mayıs 2005

HIDIR EZGİN / hidirezgin@mynet.com
ben bir avinalı olarak sitenizi dahada ilerletip tam anlamıyla tanıtmanızı istiyorum çünkü avinanın o kadar anlatılacak güzellikleri var ki kelimeler yetmez saygılarımla

HAMİDE-EZGİN / yagmur-4721@hotmail.com
bende bir sürgücülü olmaktan mutluluk duyuyorum selam herkese amcama da selamlar fikri sen beni tanımadın biliyorum davut amcama söyle onu çok özledik yegeni hamide d/bakır dan hoşçakalın

YASİN EZGİN / yasinergin21@mynet.com
BEN SURGUCULU OLARAK BUYLE BİR SAYFA HAZIRLADIGNIZ İÇİN YAPIMDA EMEGİ GECEN ARKADAŞLARA TEŞEKUR EDERİM.AYRICA HALAMA SELAMLAR HAMİDE HALA OGLUN İYİDİR İNŞALLAH.

DAVUT SÜRER / dsurer@mynet.com
ÇOK GÜZEL BİR SİTE HAZIRLAMIŞŞINIZ. ELİNİZE SAĞLIK.BENDEN İSTEDİĞİN AWİNA NIN ESKİ TARİHİ İLE İLGİLİ KAYDA DEĞER BİR
BİLGİYE ULAŞAMADIM. BAŞARILARIN DEVAMINI DİLERİM.HER GEÇEN GÜN DAHA DA İLERİYE GİTMENİZ UMUDUYLA.SELAMLAR. SÜRGÜCÜ BELDESİ /MARDİN

NİMET SÜER / mehmetyuncu@mynet.com.tr
ben ordaki akrabalarımı hepsine selam büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden muck muck

Abdurrahman SÜER / zembilfroj@hotmail.com
Selam köyümün güzel insanları yapmış olduğunuz bu site gittikçe güzelleşiyor köyümüzün tanıtımı için güzel bi düşünce sizlere yardımcı olmak isterim her konuda iyi çalışmalr

ABDURRAHMAN SÜER / abdurrahmansuer@mynet.com
MRB OLDUNUZ TANITIM GERÇEKTEN GÜZEL AMA BİRAZDA GECMİŞ TARİHİ ELE ALSANIZ BİZ GENÇLERİN YÖREMİZ İÇİN BİR TAKIM FAALİYETLERE KATKIDA BULUNACAGINA İNANIYORUM İYİ ÇALIŞMALAR

MEHMET EMİN SÜER / mehmeteminsurer@mynet.com
Bana köyümün fotoğraflarını görme imkanı sağladığınız için teşekkürler.Gurbette iyi geliyor.

Halil budak / xelil61@hotmail.com
Hacı Seyfeddin AYAZIN ruhuna fatiha okuyoruz hep kalbimizdedir mekanıcennettir hocamızı unutmadık sevgilerle.

Turan budak / mutlu2147@mynet.com
gerçektende çok anlamlı bir site öncelikle bu siteyi kuran kişi ve kişileri tebrik ediyorum. BİSMİL DİYARBAKIR

AV. SEFER EFETÜRK / seferefeturk@mynet.com
öncelikle böyle bir çalışma için sizi tebrik ediyorum.gerçekten köyümüzün tanıtılması açısındançok yararlı olmuş. ben de awinalıyım. şu an Diyarbakırda Avukat olarak çalışıyorum. Tanışmayı isterim. Başarılar.

Vahit EFETÜRK / vahitefeturk@superposta.com
Selamlar; Sitenizi beğendim, hep beraber daha güzel bir şekilde zenginleştirilebilir. Başarı dileklerimle sevgilerle... vahit EFETÜRK Tarım İl Müdürlüğü DİYARBAKIR

SERHAT AVCI / ms_sertcocuk@hotmail.com
Merhaba dayı ben yeğenin SERHAT. Seni cok zamandır görmediğim icin özledim. sana nasıl ulaşacagımı düşündüm. Önce aklıma msn geldi ama msn'ni bilmediğim için dernek adresine girdim. Niye hiç bize gelmiyosun yakın zamanda gel. Yegenin Serhat Bağcılar İstanbul

UĞUR AVCI / roza_cicekci@hotmail.com
merhaba mehmet abi ben uğur hasan abinin kardeşi :)))) öncelikle sana çoook teşekkür ederim çook iyi bi iş yapmışsın çalışmanda çoook güzel başarılar dilerim BAĞCILAR /İSTANBUL

MEDENİ DAL / ugurdal@arcelik.net
MERHABA sevgili dostlar, dogrusu sitenizi ilk gordumde ne kadar heyecandigimi anlatamam hemserilerimizin paylastiklari butun duygulara katılmamak elde degil, yine bu vesileyle bende butun SÜRGÜCÜLÜ hemserilerimi selamlıyorum saygılarımla.

irfan dal / nafree@maynet.com
guzel awinanin guzel insanlari yapmis oldugunuz bu guzel calismadan dolayi sizleri tebrik eder basarilar dilerim

Bawer Dal / inan_15_inan@hotmail.com
Bütün Awinalılara selamlar olsun gözleriniz sevgi ile dolsu

DOĞAN DAL / umutsuzum-47@hotmail.com
Mesaj:başarılarınızın devamını dilerim.

MEHMET ŞAKAR (GOLO) / goloaveinea@hotmail.com
Rahmetli Hacı Seyfettinin öğrencisi olmaktan gurur duyar, kendisine ALLAH tan rahmet dilerim. selamlar.Tel.0 532 377 91 35 İZMİR

ERSİN ŞAKAR / srgmat@hotmail.com
köyün tanıtımına sitenizle büyük bir katkı sunuyorsunuz. İZMİR

frerhat şakar / awinaya_isyan@hotmail.com
selam siteniz gayet güzel olmuş fakat biraz daha fotoraf olsa çok iyi olur. İZMİR

Aydın sun / denge_kandil4772@hotmail.com
tebrikler güzel bi web sayfası oluşturmışsunuz bende sürğücü beldesindeyim ,

Mehmet SUN / mehmet-sun@aof.anadolu.edu.tr
Böyle bir ortamı halkımıza sunmuş olduğunuzdan dolayı sizlere şükranlarımızı sunup, başarılarınızın devamını diliyoruz

ahmet sun / azd466@mynet.com
merhaba mehmet abi ben kuzeriv köyündenim ama köyümü daha önce hiç görmemiştim size çok teşekkür ederim başarılar...

hakim turay / hakim_turay@mynet.com
Sayın Mehmet AYAZ, tarihi ve doğal güzellikleriyle insanı büyüleyen sürgücü beldemizin tanıtılmasında gösterdiğiniz üstün çabanızdan dolayı sizleri kutluyorum.bende bir sürgücülü olarak beldemizin tanıtılmasında haber, fotoğraf ve her konuda gerekenleri yapacağımı belirtiyor tarihin beşiği mezopotamyanın güzelliklerini barındıran beldemizin yarınlara güzel bir şekilde taşınmasını diliyor saygılar sunuyorum. GAZİANTEP

lokman seven / seven418@hotmail.com
Merhaba Mehmet bey, yaptıgınız bu çalışmadan dolayı sizi tebrik eder saygılarımı sunarım ayrıca beldemizi tanıtıgınız içinde ayrıca teşkür eder edrim ve bende awinalı olmaktan gurur duyurum sagılarımı sunarım. KIZILTEPE MARDİN

lokman seven / lokman_47@mynet.com
selam degerli hemşerim bize öyle bir olanak sagladıgınız için çok tşk eder sizleri can ve günülden tebrik ederbaşarıların devamını diler ayrıca siz gurbette bulunan tüm hemşerilerime saglık ve mutluluk dolu nice yıllar dilerim saygılarımla. KIZILTEPE / MARDİN

mehmet türkan / metkan_8@yahoo.com
sitenizde Mehmet Türkan diye birine rastladım şaşırdım

hasan poyraz / hasan_poyraz18@hotmail.com
insan fotoğraflarına daha fazla ağırlık verirseniz sevinirim

Hanefi Gül / gtyhanefigul@hotmail.com
Tüm awina halkına selamlar. Bu güzel siteyi bize sunan MEHMET AYAZa sonsuz teşekkürlerimi sunar, bu başarırısının devamını diliyorum ve bekliyorum....

SEDAT ÇAYNAK / sedat_caynak@mynet.com
Merhaba. Ben amca oğlun Sedat. İşine ve sitene başarılar dilerim. Kendine iyi bak. 30 Mayıs 2005

Mehmet Emin YILDIRIM / veyselyildirim@gmx.net
Haci Seyfetin ve Belediye Baskanina yaninda calisanlara ve bütün köylülerime Selam ederim. Mehmet Namet Ayaz a da bu güzel site adresini verdiyi icin tesekür ederim. MEHMET EMIN YILDIRIM

ŞAKİR TOSUN / karasahin230@mynet.com
dayı açmış olduğun siteyi ilk defa görme şansım oldu ve çok beğendim iş ve aile yaşamında başarılardilerim diyarbakırdan sevgilerle

şakir tosun / vatansever.com@mynet.com
Dayıcım merhaba sana bu mesajı ıspartadan yolluyorum bu gün dağıtım günümüz dağıtım yeri 7.kolordu komutanlığı örenburç VAN görüşmek dileğiyle saygılar

Zeynettin SALMAN / 212121@MYNET.COM
Merhaba... M. Nimet yaptıgınız bu güzel mücadeleden dolayı sizi tebrik ederim Dayım Yusuf GÜL ve ailesine selamlar Bundan sonraki çalışmalarınız başarılar dilerim Zeynettin SALMAN. DOĞUBEYAZIT /AĞRI

FAHRETTİN AKAR / aar21@mynet.com
koyumuzu bu sekılde tanıttıgnız ıcın sızlere ve emegı gecen tum arkadaslara tessekkur edıyorum bızlerı her zaman boyle guzel sekılde temsıl etmenız temenlılerımle tessekkur edıyorum

AYDIN YOLUĞ / aydin0031@hotmail.com
slm mardinliler nasılsınsınız beni tanıdınız mı ben mehmet yolluğ un torunuyumhayatım da hic görmediğim mardin cok merak ediyorum kısmet olursa askerlliğğim bitiigim zaman elecem herkes selam byeeee. İSTANBUL

FIRAT AKIN / facata_17@hotmail.com
yaşamak sadece nefes alıp wermek deyil we sadece akşam yatıp kalkmakda deyil yaşamak yaşama bazen müdahele etmektir.Ben ilk önce mehet ayaz abe teşkür ediyorum bu güzel düşüncesinden dolayı we onu kutluyorum böyle bir tarihi we kültürü olan mezepotamyanın yanı başında bulunan köyümüzü tanıttıgı için we hepimiz gerçekten size minnettarız. Belki zorluk çekiyorsunuz ama bunun werdigi şeref sonsuzdur abe. İNSAN NERDE NASIL OLURSA OLSUN HEP DUYMAK İSTER WE KENDİNDEMN BİRŞEYLER BULMAK İSTER HAYATTAN WE BİZDE GENELLİKLE DIŞARDAYIZ KENDİMİZDEN BULABİLDİGİMİZ EN GÜZEL MUTLULUK BU OLSA GEREK HEPİMİZ İÇİN TEŞEKÜRLER GENE ABE .AWİNA ÇOÇUKLUGUMUN BAŞKENTİ NE OLSANDA OL AMA SEN BENDENSİN BENDE SENDEN MUTLULUGUN DORUKLUUGUNU SENDE BULUYORUM SEWGİ WE KARDEŞLİGİN HİÇ EKSİK OLMASIN. VAN

süleyman altunç / papi_altunc@hotmail.com
slm ben süleyman sürgücü yani awinaben köyümdür benim dedem rahmetli lebuttur eğer sizde kabul ederseniz ben bir bağıta bulunmak istiyorum ben deniz fenerinde görevliyim sizin mesajlarınızı bekliyorum SÜLEYMAN ALTUNÇ. BAHÇELİEVLER / İSTANBUL

MEHMET ÜN / gelco21@mynet.com
mrb diyarbakı dan katılıyorum burada okuyorum ve orada bulunan abim hasana mrb dermek istedim size bşr lar

hanefi gül / gtyhanefigul@hotmail.com
meraba enişte biz bu sitenin ziyaretçileri olarak sitede yenilikler istiyoruz her girdiğimde aynı şeyleri görüyom ama olmazki....................

Zeydan kaymaz / zeydankaymaz@hotmail.com
Awinalı oldum için gurur duyuyorum. Bütün sürgücü halkının nevruz bayramını kutlar, nice mutlu ve umutlu nevruzlarkutlamalarını dilerim. nevroveza pirozbe,

şeyhmus filiz / filiz_mobilya@hotmail.com
bu siteyi düzenlediyın için teşekürler kerçekten çok güzel bişey düzenlemişsınız m.nimet beni tanımıyorsın ama ben edip ve üzeyiri tanıyorım tel cep 05325845936 varsa edip ve üzeyırın telefonu onlarla gürüşmek istiyorım

hamit aranır / deltahotel@yahoo.com
yaptıgınız çalışmalardan dolayı ARANIR ailesi adına teşekkür ederiz

mehmet yavuz / 47@hotmail.com
selamlar sürgücü müz güzeldir

zerrin baran / red_ebru_good@hotmail.com
ben zerrin bende avinalıyım yaptığınız bu çalışmadan dolayı sizi.tebrik ediyorum başarılar dilerim

SADIK CAN / sado6943@hotmail.com
slm ben ıst buldan sadık sayfayı cok begendım dahada guzellestırılmesını tum surgucu koyu adına rıca edıyorum saygılar.

Hilmi orcun semin / hilmiorcunsemin@hotmail.com
merhabalar ben hilmi orcun semin.sitenizi daha yeni kesfettim .cok heycanlandim ben amerikada yasamaktayim sizinle yazisip daha cok bilgi almak isterim haci ahmet aga ve hilmi seminle ilgili ayrica benimde size en ufak bi yardimim olursa sevinirim.sevgiler saygilar. AMERİKA

şakir aykal / koylum3334@hotmail.com
Gerçekten guzeel birşey olmuşdaha başarılar dilerim

MEHMET / loko1974@hotmail.com
Sayın Mehmet AYAZ, senin bu emeyin icin tesekürler. Dogrusu gözel bir seyler yapmissin o gözel küyümüzü10 sene sonra gürme sansim oldu ve mükemmel. İnternette tüm hemserilerimizegösteriyorum köyümüzü tesekürler

m.şefik tunc / genckaptan07@hotmail.com
ben awinalıyım ve ve awinalı olduguma cok mutluyum köyümü bu sene kesfettim bende ve her sene gelecem artık

HAYRULLAH ACAR / hayrullahacar@yahoo.com
Köyle irtibatımın zayıflığından merhumun vefatını duymadım.Bizimkiler de tanımıyorumdur diye haber vermemişlerdir muhtemelen.Fakat rahmetlinin hafızamda silik de olsa bir yeri vardır.Küçükken (9-10yaşlarında) başımı okşar haliim sorduğunu ve yazları köye uğradığımda karşılaştığımızda ayaküstü de olsa hasbıhalımız olurdu.Ne siz beni, ne de ben sizi tanımıyorum ama merhuma allahtan rahmet ve siz e ve ailesine taziyetlerimi sunarım. Nasipte varsa tanışırız. Hayrullah Acar (Kuré rahmetiyé Çelo) Selamlar

salih şahin / adanir@mynet.com
merhaba site çok güzel olmuş. Hacı seyfettin dedemizi de rahmetle anıyoruz. KIZILTEPE /MARDİN

mehmt özbek / mardinli_1844@hotmail.com
Web Adresi:www.mehmetozbek.com.tr.tc
Selam dayı nasılsın adile nasıl işşallah hepiniz isinizdir

Veysi yılmaz / berdan1980@mynet.com
bu duyarlı be dayanışma birliğini oluşturan ve yoktan vareden kişi ve kurumlara ve özlemle hasretini çektiğimiz tüm bağyaka ve sürgücü köyü halkını kucaklıyorum bu birlik ve dayanışmaların ve kültürel alanlarda devam etmesi dileğiyle saygılarımı sunarım. BAĞYAKA (BAKUSTAN)

Halim YILMAZ / avukathalim@yahoo.com
Herkese Merhaba Mehmet sana daha özel merhaba... Pek görüşemiyoruz son zamanlarda... Bi teklifim var. Ziyaretçi defterininin yerine ya da ayrıca "forum" sayfası yapmak nasıl olur? Herkese Selamlar Halim Yılmaz, avukat, istanbul, BAĞYAKA (BAKUSTAN)

selahattin kortak / selahortak@mynet.com
meraba istanbuldas oturan yöremiz insanları bu çalışmalarınızın gelişerek devam etmesini diliyorum bende bir bağyaka(bakustan)köylüsü olarak başta dayı oğlu vefasız! A.halim olmak üzere yüreği insanlık için atan herkese izmir konaktan sevgiler...BAĞYAKA (BAKUSTAN)

Resul Geyik / marde47@hotmail.com
internette kenime ait birşeyi bulmak beni çok duygulandırddı, bu çalışmanızı çok anlamlı buluyorum, babam Sürgücülü annemde Bağyakalı dır aynı zamanda Mehmet Aksoyun çok yakın akrabasıyım. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.Herkese selamlar BAĞYAKA (BAKUSTAN)

NECMETTİN KORTAK / neckor@hotmail.com
her birinin bir tarafa dağıldığı sürgücü ve bağlı köylerinin cefakar güzel yürekli insanları bu siteyi tanıyın tanıtın, duyurun bütün esmer insanlara kuruculara tekrardan selamlar saygılar.necmettin kortak Muğla'dan BAĞYAKA(BAKUSTAN)

Selahattin Kortak / Neckor@Hotmail.com
Selamlar bende Bagyaka köyünden bir birey olarak bu dernek ve sitenin kurulması ve geliştirilmesinde emegi geçen herkesi büyük küçük farkı gözetmeksizin kutlar ve bu çalışmanın devamını bekliyoruz.tabiki bu tip bir çalışmayı görmek herkes gibi benide sevindirdi...dayıoglu Av A.Halime Mugladan selamlar... BAĞYAKA (BAKUSTAN)

cuma ve necmettin kortak / neckor@hotmail.com
Uzun bir aradan sonra tekrar nette sizinle buluşma fırsatı bulduk. nete girmeyeli çok büyük gelişme sağladığınız hemen göze çarpıyor. Daha fazla dayanışma daha fazla birlik için daha çok çalışma daha çok emek sarfetmek gerekir. başarılarınızın devamını diler mutlu birlikteliler için el ele dayanışmaya çalışmaya devam. BAĞYAKA(BAKUSTAN)
....................
<<<... ÖNCEKİ................................SONRAKİ...>>>

2 yorum:

  1. arkadaşlar 18yıl sonra ilk gidişim oldu bakustan a istanbula zor geldim gelmek istemiyordum hele kani ya nivé nın suyu bambaşkaydı iç iç doyamadım ve kısmet olursa ilk fırsatta tekrar giderim harikaydı...mehmet demirkıran (bakustan)

    YanıtlaSil
  2. MAZLUM TURAY/kursun.gibi@hotmail.com

    ben bir awinalıyım sürgücü belediye başkanı zeyniye öneri kutluyorum egtimsiz kalan çocukların egtimlerine devam etmesini sagladı tşkr ederiz sürgücü halkına

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com