24 Haziran 2009

Nusaybin'de 100 Aileye Gıda yardımı

http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/g%C4%B1da%20yard%C4%B1m%C4%B1.jpg
Mardin'in Nusaybin ilçesinde faaliyet gösteren Nusaybin Selman-i Pak Eğitim Kültür Yardımlaşma ve Çevre Derneği (Nus-Pak-Der), yardıma muhtaç 100 aileye gıda yardımında bulundu.

Yardıma muhtaç ailelere makarna, şeker, salça, yağ, tuz ve pirinçten oluşan gıda yardım paketleri dernek üyeleri tarafından ailelere teslim edildi.

Yardımların dernek üyeleri ve hayırsever vatandaşların desteğiyle organize edildiğini belirten Dernek Başkanı Mehmet Takiyeddin Aksoy, ilçede tespit ettikleri yardıma muhtaç ve yetim 100 aileye gerekli yardımların yapıldığını söyledi

Çok genç ve yeni kurulmuş bir dernek olduklarını ifade eden Aksoy; "Nusaybin halkı yardıma muhtaç insanlara yardım etmeli. Biz bu anlamda bir çalışma başlattık. Dernekteki arkadaşlarımızın tamamı bir meslek sahibi ve gönüllü olarak bu girişimde yer alıyorlar. Temennimiz, Nusaybin'deki hayırsever vatandaşlarımızla yardım dağılacak ailelerin sayısını ve yardım miktarını artırmak." şeklinde konuştu.
www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum