31 Ocak 2009

YEŞİL KUTU PROJESİ EĞİTİM TOPLANTISI SONA ERDİ.

http://www.habermardin.com/haber_uploads/1122_maxi.jpg
3 gün süren bilgilendirme toplantısına katlan öğretmenlere ve Halk Eğitim Merkezi Müdürlerine sertifikaları verildi.

Bölgesel Çevre Merkezi (REC), Millî Eğitim Bakanlığı ile Çevre ve Orman Bakanlığı işbirliğinde öğretmenlere, Yeşil Kutu Çevre Eğitimi Projesi konulu verilen eğitim Öğretmen evinde düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi. Törene Ankara`dan Çevre ve Orman Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanı Enver Kurgun, İl Çevre Müdürü Fahrettin Ay, Milli Eğitim Şube Müdürü Cebrail Kılınç ve öğretmenler katıldı.

Adıyaman, Ağrı, Aksaray, Ardahan, Iğdır, Yozgat ve Kilis’ten katılan öğretmenler ilkokul öğrencileri gibi sertifika almanın heyecanını yaşadılar. Yeşil Kutu, kapsadığı konulara ilişkin olarak öğrencileri birer bilgi deposu haline çevirmek yerine temel bazı değerlerin ve davranış biçimlerinin gelişmesini sağlayacak biçimde tasarlandığı anlatıldı. Bu nedenle de ders programında ayrı bir ders olarak yer almıyor. Yeşil Kutu, eğitimcilerin var olan her derste çevreyle ilgili bir bağlantı kurmalarını sağlayıp öğrencileriyle karşılıklı olarak çözümler geliştirmelerine yardımcı oluyor.

Yeşil Kutu, öğrencilerin çevre koruma ve sürdürülebilir kalkınma konularında bilgilerini ve farkındalıklarını artırmalarına yardımcı olacak çok yönlü bir eğitim seti olarak öğretmenlere dağıtıldı..Proje kapsamında Yeşil Kutu’yu nasıl kullanacakları konusunda eğitilen öğretmenler daha sonra 10-14 yaş grubundaki ilköğretim öğrencilerine ulaşarak eğitim vereceklerini ifade etti.

Yapılan tanıtımların ardından Tören Katılan Ankara`dan Çevre ve Orman Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanı Enver Kurgun, İl Çevre Müdürü Fahrettin Ay, Milli Eğitim Şube Müdürü Cebrail Kılınç eğitim toplantılarına katılan 23 öğretmen ve Halk eğitim Merkezi müdürlerine sertifikaları verildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum