29 Mart 2009

Bilgisayar kursunu tamamlayan 16 eski hükümlüye sertifika verildi

Midyat ilçesinde Denetimli Serbestlik ve Yardım Merkezi Şube Müdürlüğü ile Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından düzenlenen bilgisayar kursunu tamamlayan eski hükümlü 16 kişiye sertifikaları verildi.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifemidyatbilgisayar.jpg
Sertifika törenine Midyat Cumhuriyet Başsavcısı Şaban Yılmaz, Denetimli Serbestlik ve Yardım Merkezi Şube Müdürü Seydi Dağlı, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Rıdvan Pekacar, kurs öğretmenleri ile kursiyerler katıldı.

Midyat Cumhuriyet Başsavcısı Şaban Yılmaz, sertifikaları verirken, riskli davranışlardan uzak durmaları konusunda kursiyerleri uyardı.

Kursiyerlerden 5 çocuk babası Kadri Deniz, "40 yaşında bilgisayara kullanmasını öğrenmenin mutluluğunu yaşıyorum. Adliye ye kurs görmek için gireceğim aklıma gelmezdi. Bize bu imkânı sağlayan yetkililere teşekkür ederim. Çok mutluyum." diye konuştu.

Toplam 35 bin TL bütçeli proje ile 16 kursiyere 160 saat kurs verildiği belirtildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum