22 Nisan 2009

Atak Koleji Başarılı Öğrencileri Ödüllendirdi

Mardin'in ilk özel eğitim kurumu olan Safiye Beşir Atak Koleji tarafından ilköğretim 5.sınıf öğrencileri arasında düzenlenen bilgi yarışmasında dereceye girenler ödüllendirildi.
http://resimler.haberler.com/haber/759/atak-koleji-basarili-ogrencileri-odullendirdi_o.jpg
Atak Koleji'ndeki törene Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Saadet Eğitim A.Ş. Genel Müdürü Osman Öner, Atak Koleji Başkanı Faruk Yücesoy, okul müdürleri öğrenciler ve aileleri katıldı.

5. sınıfta okuyan 477 öğrencinin katıldığı yarışmada ilk 25 dereceye giren öğrencilere hediyelerini Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal verdi.

Hasan Dal, Mardin'in ilk ve tek özel eğitim ve öğretim kurumu olan Atak Koleji'nin elde ettiği başarıları ve kaliteli eğitimi ile gurur kaynağı olduğunu vurguladı.

Özel Safiye Beşir Atak Koleji İlköğretim Müdürü Bilal Coşkun Karaoğlu da, "Her yıl birçok öğrencimizi üniversite ve Fen lisesine hazırlıyoruz. Kaliteli eğitim ve öğretim ile il genelinde önemli başarılara imza attık. Mardin genelinde 5x5 ödülle bilgi yarışması düzenledik. Ve bu yarışmaya büyük ilgi gösterildi. 477 öğrencinin katıldığı 5x5 bilgi yarışmasında dereceye giren 25 öğrencimize bilgisayar, bisiklet, mp3 ve çeşitli hediyeler dağıttık. Ayrıca dereceye giren ilk üç okula 100 TL'lik çek ile plaket verdik. Amacımız Mardin'in eğitim kalitesini daha da yükseklere çıkarmaktır." şeklinde konuştu.

Tören sonunda Atak Koleji tarafından başarılı öğrencilere ve okul müdürlerine kokteyl verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum