27 Nisan 2009

Mardin'de bir ilk gerçekleştirildi

Mardin'de bir ilk gerçekleştirildi. İlk defa izciler bir yemin töreni düzenledi.


Yolbaşı İlköğretim Okulunda Küçük İzci Ünitesi Lideri Mehmet Uysal yemin töreni düzenledi. Törene;

Midyat Kaymakamı Mustafa Yılmaz, Midyat Garnizon Komutanı Topçu Kurmay Albay M. İhsan Tavazar,
Yolbaşı Beldiye Başkanı Siraç Çavğa, Mardin İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Midyat İlçe Milli Eğitim Müdürü Şehmus İleri,
Yolbaşı İlköğretim Okulu Müd. V. Hüseyin Gelen, izci velileri, öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Kayamakam YILMAZ: "İzcilerin düzenlemiş oldukları bu törenden dolayı onları kutluyorum. Çocukları tebrik ederken hepsine "Ne olacaksınız?" diye sordum; %70 polis olacağım dedi. Beldeler arasında ilçeye en çok orta öğretim öğrencisi gönderen belde Yolbaşı'dır. İçemizde bulunan kız öğrenci yurtlarında da öğrencileriniz barına bilirler. Velilerimizin yurtlarmızı gelip görmelerini isterim. En kısa zamanda beldenize bir lise yaptıracağız. "
Mehmet Uysal öğretmenin omzuna elini koyarak: " Mehmet Uysal öğretmenimizin çalışmalarını 2 yıldır yakından takip ediyoruz. Gerek "Mektup Kardeşliği" projelerini kendi gayretleriyle başlatıp ta Kütahya'laran kardeş sınıf edinmiş. Okulda ve ilçedeki faaliyetleriyle takdir edilmesi gereken, kendini aşmış bir öğretmenimiz." dedi
Garninizon Komutanı TAVAZAR: " İzci öğrencilerin faaliyetlerini çok beğeniyorum. Atatürk kız öğrencilerin okullaşmasına çok önem vermiştir. Burada da görüyorum ki izcileirmizin çoğu kızlardan oluşuyor. Ne mutlu Yolbaşı'na." dedi ve İzci Lideri Uysal'a iki adet Atatürk'ün kız öğrencilerle çekilmiş fotoğrafını hediye etti.
İl Milli Eğitim Müdürü DAL: " Yolbaşı izcileirni bu güzel günlerini tebrik ediyorum. Ne güzel çocuklarımız bu yaşta vatanını milletini sevmeyi öğreniyorlar. İl valimiz de izciliğe çok önem veriyor. Bugün bizim de bu törene katılmamız çok yerinde oldu." dedi.

Midyat İlçe İzci Kurulu Başkanı UYSAL: "Bizi kırmayıp buralara kadar gelen bütün konuklarıma teşekkür ediyorum.
Yemin töreniyle coşan izciler, Milli Eğitim Bakanlığı'na kamp başvurusun da bulundular; temmuz ayında Mersin Silifke Kapızlı İzci Tesislerindeki kampa hazırlanan izcilerimiz, inşallah Mardin'de ilk defa milli kampa katılan küçük izciler olacaklar.
İzcilerimiz, beldenin eğitimi ile de ilgilendiler; ev ev dolaşıp okuma-yazma bilmeyen velilerimizi biliçlendirerek okulumuzda okuma-yazma kursu açılmasını sağladılar.
Kaymakamın bahsettiği "Mektup Kardeşliği" projemizle ülkenin doğusu ile batısı arasında ki ön yargıları kırdık. Okulumuzun ağaçlandırılması için diğer öğrencilerle birlikte okul bahçesine fidanlar diktik.
"Yolbaşı Okuyor Kampanyası" düzenledik ve bir öğrencimiz kampanya sonrasıda okumaya devam ederek şu anda tam 106 kitap okuyarak özetini çıkardı.
" dedi.
İzci öğrencilerimiz yeminlerini ettikten sonra fularlarını gelen misafirler taktı. İzciler hazırlamış oldukları ront, şiir ve çeçitli oyunlarlar izleyenleri büyüleyen bir gösteriyle programlarını bitirdiler.
Sayın Kaymakamımız ve İzcilerimiz
Konuklar
Küçük İzciler, İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal Selamlarken
İzcilerimiz

Garnizon komutanı izci öğrencilerin fotoğraflarını kaymakama gösterirken
İlçe Milli Eğitim Müdürü Şehmuz İleri Fular Takarken
Şube Müdürü Şirin Avcı Fular Takarken
Ateş Valsi rontunu oynarken
Yolbaşı Belediye Başkanı Tebriklerini İletirken
İzciler Prova Yaparken
Veda Valsi Rondunu Sergilerken
Şube Müdürü Şirin Avci Fular Takarken
Konuklar
Okul Müdürümüzün Tören Konuşmasını Yaparken.
Garnizon Komutanı Lidere Tablo Hediye Ettiği An
İl Milli Eğitim Müdürünün Fular Takma Anı.
Yolbaşı Belediye Başkanının Fular Taktığı Anı.
İzci Sunucuları ve Lider
Kaymakam Tebriklerini İletirken.
İl Milli Eğitim Müdürü Tebriklerini İletirken.
Küçük İzcimiz Elif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum