26 Haziran 2009

Eğitim Bir Sen’li Öğretmenlerin Beyazsu Sefası

Eğitim Bir Sen, Mardin’de görev yapan öğretmen üyelerini aileleriyle beraber Nusaybin Beyazsu tesislerinde düzenlediği bir piknik organizasyonuyla buluşturdu. Öğretmenler burada aileleriyle birlikte bir yılın yorgunluğunu attılar.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifepiknika.jpg
Eğitim Bir Sen, Mardin’de görev yapan öğretmen üyelerini aileleriyle beraber Nusaybin Beyazsu tesislerinde düzenlediği bir piknik organizasyonuyla buluşturdu. Öğretmenler burada aileleriyle birlikte bir yılın yorgunluğunu attılar.
Eğitim Bir Sen Mardin Şubesi Başkanı Hasan Ekinci’nin Adana’da olmasından dolayı katılamadığı piknik programına başkan vekili olarak Ömer Hedekoğlu katıldı.

Pikniğe Milli Eğitim Şube Müdürleri Zeki Atalay, Vasi Ete, Erdal Öztürk, Nusaybin ilçe Milli Eğitim Müdürü İzzettin Aydın, Nusaybin Eğitim Bir Sen Şube Yönetimi, Mardin’de görev yapan öğretmen, idareci ve müfettişler aileleriyle beraber katıldılar.

Hedekoğlu: Amacımız öğretmen ve ailelerini kaynaştırmak…

Sosyal ve Kültürel etkinliklerin de eğitim öğretim sürecinin vazgeçilmez unsurları olduğunun altını çizen Eğitim Bir Sen Mardin İl Başkan Vekili Ömer Hedekoğlu Sene boyunca yoğun bir tempoda çalışan öğretmenleri Bölgemizin en güzel mesire ve dinlenme yerlerin den olan Beyazsu bölgesine getirip bir hafta sonu pikniği ile dinlendirmek istediklerini söyledi.

Etkinliğe katılan öğretmenlere teşekkür eden Hedekoğlu, bu güne kadar olduğu gibi bundan sonra da Mardin ilimizin eğitim kalitesini yükseltmek için çalışan öğretmenlerimize eğitimle ilgili her türlü desteği vermeye devam edeceğimiz gibi böylesine sosyal etkinliklerle onları tanıştırıp kaynaştırmaya ve mesai zamanlarının yoğunluğundan ve stresinden uzak tutmaya çalışacaklarını kaydetti.

Çocuklar su oyunlarıyla, öğretmenler de kemençe konserleriyle coştular…

Beyazsu yöresiyle özdeşleşmiş olan kemençe çalan çocukların verdiği konserlerle adeta coşan öğretmenler çektikleri halay ve alkışlarla bol bol eğlendiler. Şüphesiz pikniğin en çok eğlenenleri minik çocuklar oldu. Çocuklar bir yandan suyun içinden çıkmayıp oyunlar oynarken bir yandan da ilgiyle kemençe konserlerini ve büyüklerin oyunlarını izlediler.

Sendikacılığın sosyal yönünün çok geri planda kaldığını ifade eden Okul Müdürü Ali Demir, bu tür etkinliklerle geri planda kalmış olan sosyal yönün ön plana çıkarıldığını belirtti.

Herkesin geziden oldukça memnun kaldığını ifade eden Demir, birçok öğretmenin ilk defa böyle kapsamlı olarak bir araya geldiğini ve ailelerin çoğunun ilk defa birbirlerini gördüğünü söyledi. Aslında bu öğretmenlerin memnuniyet ve olumlu duygular bu tür etkinliklerin ne kadar da gerekli olduğunu gösteriyor diyen Demir, sendika yetkililerine bu duyarlılıklarından dolayı teşekkür ederek sözlerini bitirdi.

Öğretmen aileleri pikniği memnuniyetle karşıladılar…

Sadece öğretmenler değil öğretmenlerin aileleri de bu piknik sayesinde bir araya gelme şansı buldular. Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız öğretmen aileleri, güzel ve sıcak bir ortam oluştuğunu ve bu etkinliklerin devam etmesini istediklerini belirttiler.

Gezi çekilen hatıra fotoğraflarıyla ve bu etkinliklerin tekrar edilmesi temennileriyle sona erdi.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum