3 Haziran 2009

Kızıltepe'de Öğrenci Sergisi

http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/sergi.jpg
Mardin'in Kızıltepe ilçesindeki İnkılap İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yıl boyunca hazırlanan resim ve el işi ürünlerinden oluşan sergi törenle açıldı.
Tepebaşı Mahallesi'ndeki İnkılap İlköğretim Okulu öğrencilerinin yıl boyunca emek harcayarak yaptıkları el işlemeleri, hediyelik eşyalar ile farklı resim çalışmalarının yer aldığı sergi, Kızıltepe Belediye Başkanı Ferhan Türk ile Milli Eğitim Müdürü Siraç Atan tarafından törenle açıldı. Okul Müdürü İbrahim Bahçevancı tarafından kapıda karşılanan ve aralarında birçok okulun idarecisi ile öğrenci velilerinin de yer aldığı davetli grubu sergiyi gezdi. Sergide öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları el
işleri, hediyelik eşyalar, resim çalışmaları ile teknoloji tasarım çalışmaları yer aldı. Hazırladıkları çalışmaların sergilendiği standların başında bekleyen ve yaptıkları çalışmaları uygulamalı olarak anlatıp gösteren ebru sanatı ve teknoloji tasarımcısı öğrencilerinin başarısı ziyaretçiler tarafından alkışlandı. Yağlı boya, kara kalem, rölyef (Kabartma), grafiksel portre, ağaç baskı gibi çalışmalarının da içinde bulunduğu çok sayıdaki resim tablosu sergide sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Sergi
boyunca misafirleri ile ilgilenen ve öğrencilerinin yaptığı çalışmalarla ilgili bilgi veren Okul Müdürü İbrahim Bahçevancı misafirlerine yeni düzenlediği okul bahçesini gezdirerek yapılan çalışmalarla ilgili bilgiler verdi. Yeni yapılan düzenleme ve ağaçlandırma çalışmasıyla Mardin bölgesinin en düzenli okul bahçelerinden biri olan İnkılap İlköğretim Okulu'nun düzen ve eğitim kalitesinin yanı sıra çok yakında elde edeceği sportif başarılarla da adından sıkça söz ettireceğini belirten 30 yıllık başarılı
eğitimci Bahçevancı şunları söyledi:
"Kızıltepe İnkılap İlköğretim Okulumuz ilçemizde kurulan ilk okullardan biri olma özelliğini taşıyor. Benim de öğrencisi olma ayrıcalığını yaşadığım bu okulun öğrencileri bugün ülkemizin çeşitli yörelerinde oldukça önemli kademelerde başarılı görevler ifa ediyorlar. Hem öğrencisi hem de idarecisi olma gururunu yaşadığım bu okulda geleceğimizin teminatı olan öğrencilerimizi disiplinli, edepli ve başarılı bireyler olarak yetiştiriyoruz. Her biri kendi alanında başarılı olan öğretmen ve idarecilerimizle
okulumuz ve öğrencilerimizi mevcut durumundan her zaman çok daha iyiye taşımanın gayret ve sorumluluğu içerisindeyiz."
Sergiyi çok beğendiğini belirten İlçe Milli Eğitim Müdürü Siraç Atan, "Öğrencilerin hayal gücü çok geniş. Birçok nesne ya da malzeme değişik şekillerde kullanılmış ve ortaya çok başarılı çalışmalar çıkmış. Öğretmenlerimizi, müdürlerimizi ve emeği geçen herkesi kutluyorum" dedi.
Belediye Başkanı Ferhan Türk ise; İnkılap İlköğretim Okulu'nun Kızıltepe halkı için çok ayrı bir yere sahip olduğunu belirterek, "Bugün yapılan bu etkinlikte bir kere daha gördüm ki; bu okulda çok güzel faaliyetler yapılıyor. Geleceğimiz olan öğrencilerimiz için bizim de yapmamız gereken çok şeyler olduğunu biliyorum. Başarılı müdürümüz İbrahim Bahçevancı'nın yeni bir okul oluşturma adına yaptığı bu çalışmaları ilgiyle izliyoruz. Özellikle bahçe düzenlemesinde yapılan çimlendirme ve ağaçlandırma
çalışmalarına hayran kaldım. Kurum olarak da komşu olduğumuz İnkılap İlköğretim Okulu'na yapılması gereken çalışmalarda hiçbir fedakarlıktan kaçınmayacağımızı sizin aracılığınız ile bir kere daha dile getirmek istiyorum" şeklinde konuştu.
Okul bahçesinde öğretmenler tarafından verilen müzik dinletisinin ardından davetliler tarafından kesilen yaş pasta öğrencilere ikram edildi.
www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum