8 Haziran 2009

Mardin'de Ebru Sergisi Açıldı

http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/Ebru.jpg
Mardin Halk Eğitim Merkezi tarafından organize edilen kurslara katılan kadınların ve kadın hükümlü ve tutukluların ebru sergisi Müze Müdürlüğü'nde açıldı.
Mardin Müze Müdürlüğü'nde açılan sergiye Mardin Valisi Hasan Duruer, Cumhuriyet Başsavcısı Fehmi Yılmaz, İl Emniyet Müdürü Serdar Meriç, Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şeyhmus Sümer, turizmci Sabahattin Evrensel, kurum amirleri ve kalabalık bir vatandaş topluluğu katıldı.
Mardin Ceza İnfaz Kurumu ve Halk Eğitim Merkezi işbirliğiyle yapılan ve Salı gününe kadar açık kalacak olan ebru sergisi Vali Hasan Duruer, Cumhuriyet Başsavcısı Fehmi Yılmaz, Halk Eğitim Merkezi ebru öğretmeni Gönül Korhan ve turizmci Sabahattin Evrensel tarafından açıldı.
Davetliler, kadın kursiyerler ve cezaevindeki kadın hükümlü ve tutuklular tarafından yapılan ebruları tek tek incelediler.
Halk Eğitim Merkezi ebru öğretmeni olan Gönül Korhan, Vali Duruer'e ebru sanatıyla hazırlanmış ''Allah''' yazısı hediye etti. Sergideki her eserin büyük bir özveri ile hazırlandığını belirten Vali Duruer, "Her eser birbirinden güzel, serginin açılmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" dedi.
www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum