26 Ağustos 2009

Midyat'a Özel İlköğretim Okulu Yapılıyor

Midyat ilçesinde Özel Kıvam AŞ tarafından yaptırılan ilk özel ilköğretim okulunun temeli kazıldı.

Bağlar Mahallesi'nde eğitimin önemine inanan vatandaşların katkıları ile yapılacak okulun ilçedeki önemli bir eksikliği gidereceği belirtildi.
Okulun yapılacağı alanı gezen Belediye Başkan Yardımcısı Metin Kutlu, Midyatlıların yararına yapılacak çalışmaları kayıtsız, şartsız destekleyeceklerini kaydetti. Kutlu, "Midyatlılar ve eğitim için her zaman varız. Başta eğitim olmak üzere, ilçemizin gelişmesine ve kalkınmasına kim katkıda bulunursa, yerel yönetim olarak desteğimizi ve katkımızı yaparız." dedi. Yeni yapılacak özel okulun eğitime kalite, başarı ve disiplin kazandıracağını ifade eden Kutlu, "Bu okul Midyat'ın eğitim kalitesini çok yukarılara çıkaracaktır. Emeği ve katkısı olanları tebrik ederim" şeklinde konuştu.

İnşaatın teknik çalışmalarını takip eden İnşaat Mühendisi Yusuf Yenigün, 24 derslikli ve dört katlı yapılacak okulun 5 bin metre kare alana inşa edileceğini aktardı. Spor sahası, yemekhane, su sondajı kuyusunun bulunacağı okulda, 80 kişiye iş imkânı, 450 öğrenciye de eğitim verilmesi hedefleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum