17 Eylül 2009

İman u Axret & Cem Garipoğlu yakalandı

http://medya.zaman.com.tr/2009/09/17/ym_cem3_k.jpg
Bölgemizde, genellikle beklemediğimiz veya ummadığımız bir olay gerçekleştiğinde "İman u Axret" deriz. İşte Cem Garipoğlu olayı da sanırım bu türden bir olaydır. Haberi, sahura kaltığım saat 04:00 te televizyonu açınca duydum. İşte Haberin detayları.

Münevver Karabulut'un katil zanlısı Cem Garipoğlu, İstanbul Bahçelievler'de avukatı tarafından polise teslim edildi.

İSTANBUL - Etiler'de öldürülen Münevver Karabulut'un katil zanlısı Cem Garipoğlu, cinayetten 197 gün sonra yakalandı.

Zanlının, 17 Eylül 2009 saat 00.45 itibariyle İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde gözlem altına alındığı kaydedildi. Zanlının, ailesi tarafından avukatına teslim edildiği belirtildi ve Bahçelievler'de polise verildiği kaydedildi.

İstanbul Valisi Güler, "Zanlıyı avukatı Bahçelievler'de teslim etti. Nerede saklandığına dair henüz bilgi yok" dedi.

Cem Garipoğlu, doktor kontrolünden geçirilerek adliyeye sevk edilecek.

Konuyla ilgili açıklama, İstanbul Valisi ve Emniyet Müdürü tarafından yapıldı.

ZANLI GÖZALTINDA
İstanbul Valisi Muammer Güler, 'Zanlı gözlem altında' dedi ve şöyle devam etti:

"Cinayetle ilgili 165 ihbar değerlendirilmiştir.... Devlet sözünü yerine getirmiştir. Bundan sonrası yargının görevi. Türk adaletinden kimse kurtulamaz. Öncelikle konuyla ilgili sıkı takip ve özel yürütülen çalışmalar nedeniyle il emniyet müdürü ve arkadaşlarını kutluyorum. Celalattin Cerrah ve çalışma arkadaşlarını da kutluyorum" dedi.

Vali Güler, "Failin yakalanmasına yönelik İçişleri Bakanı ve Başbakan'ın da takipleri vardı. Zaman zaman bilgi aldılar. Gözaltına alındığı bilgisini onlara da verdik. Polisin yakalama, ele geçirme ve adliyeye çıkarma işi tamamlanmıştır. BUndan sonrası yargının" dedi.

ÇAPKIN: ARKADAŞLARIMI KUTLUYORUM
İstanbul İl Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın da, gazetecilere yaptığı açıklamada, "Başta İstanbul Valisi olmak üzere çalışma arkadaşlarımı kutluyorum. Faillerin yakalanması devletin görevidir. Olayın başından beri polis teşkilatı yoğun çalışmaya girişti. Kriz masası ve diğer birimlerle Türkiye'deki polis teşkilatında tedbirler alımıştı. Daha önce söylendiği gibi son bir haftada çember daraltılmıştı. Bunun sonucu da bugün şüpheli yakalanmıştır. Arkadaşlarım sorumluluklarını yerine getirdiler. Görev alan bütün arkadaşlarımı kutluyorum" dedi.

"Şüpheli yakalandı. Ailenin acısı dinmez elbette ama umarız belli miktarda hafifler" diyen Çapkın, "Pekçok ihbar olmuş, bazıları asılsız çıkmış, böyle olacağı düşünülmesine rağmen hepsi değerlendirilmiştir. Arkadaşlar her şeyi değerlendirerek bugüne gelliler.

Basın olarak, olayı sıcak tutarak çözüme destek olduğunuzu düşünüyorum. Sizlere de teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

OLAY
Münevver Karabulut, 3 Mart 2009 tarihinde Beşiktaş'ın Etiler ilçesindeki bir çöp konteynırında, vücudu başından ayrılmış şekilde bulunmuştu.

Katil zanlısı Cem Garipoğlu o günden sonra aranmaya başlanmıştı...

'Aile teslim etti tiyatrosu oynanıyor'

Münevver Karabulut cinayetinin katil zanlısı Cem Garipoğlu'nun teslim edilişini NTV'ye değerlendiren Karabulut ailesinin avukatı, 'tiyatro oynanıyor' oldu.

STANBUL - Karabulut ailesini avukatı Altan Altınyurt, NTV'ye, Cem Garipoğlu'nun yakalanmasıyla ilgili açıklamalarda bulundu.

Altınyurt, "Henüz aile ile göşümedim. Sevindik tabi ancak Vali ve Emniyet Müdürü'nün açıklamalarına bakınca, bana tiyatro oynanıyor gibi geliyor. Aile teslim etti deniyor ama baba hapiste anne Amerika'da. Hangi aile teslim etti? Emniyet bunun cevabını vermeli. Bugüne kadar kim saklıyordu...

Süreyya Bey'in aylardır sürdürdüğü mücade olmasaydı acaba teslim edilecek miydi? Aile teslim etti deniyor. Emniyet ve Vali'nin açıklamarını dinledim. Olmayan bir aile teslim ediyor.

Cem Garipoğlu: Babama çok üzülüyorum

Garipoğlu ailesinin avukatı ve katil zanlısını polise teslim eden Aytekin Kaya, NTV'ye yaptığı açıklamada, Cem Garipoğlu'nun ilk sözlerinin "Babama çok üzülüyorum' olduğunu söyledi.

İSTANBUL - Garipoğlu ailesinin avukatı Aytekin Kaya, zanlı Cem Garipoğlu'nun teslim olmasıyla ilgili NTV'ye konuştu.

Zanlıyı polise teslim eden avukat Kaya, "Bana teslim olacağı bildirildi. Emniyet'in tutumu takdire şayandı ve şüphelinin çocuk olduğunu göz ardı etmediler; tebrik ediyorum. Vali'nin söylediği gibi bundan sonrası adli süreçtir ve yapılması gerekenler yapılacaktır. Biz de mutluyuz" dedi.

"BABAMA ÜZÜLÜYORUM"
"Benimle temasa geçilmesi ve harekete geçmemiz bir oldu ve çok fazla bilgi veremeyeceğim" diyen Kaya, "Ben kendisiyle biraz sonra görüşeceğim. Babası ve annesi de müvekkilim. Onların da düşünceleri teslim olması yöndeydi. Cem'in bana ilk söylediği "Babama çok üzülüyorum" oldu.

http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/Assets/PhotoGallery/Pictures/Medium/0000028685.jpg
http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/Assets/PhotoGallery/Pictures/Medium/0000028686.jpg
http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/Assets/PhotoGallery/Pictures/Medium/0000028688.jpg
http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/Assets/PhotoGallery/Pictures/Medium/0000028689.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum