26 Eylül 2009

Mardin’de Eğitim Sancılı Başladı

Mardin, yeni eğitim sezonuna sancılı bir şekilde başladı. 2 bin 100 öğretmen açığı ve 2 bin 500 derslik ihtiyacı olan Mardin’de Milli Eğitim Bakanlığı 715 öğretmen ataması yaptı.

Mardin, yeni eğitim sezonuna sancılı bir şekilde başladı. 2 bin 100 öğretmen açığı ve 2 bin 500 derslik ihtiyacı olan Mardin’de Milli Eğitim Bakanlığı 715 öğretmen ataması yaptı.

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, 2 bin 800 öğretmen ihtiyacı olan Mardin’e 715 yeni öğretmen ataması yapıldığını, geri kalan 2 bin 100 öğretmen ihtiyacını ise ücretli öğretmen alarak kapatmayı hedeflediğini söyledi. Dal, kentte ayrıca 2 bin 500’e yakın derslik ihtiyacı olduğunu belirterek, “Milli Eğitim Bakanlığının son atamalarıyla birlikte Mardin’de görev yapan öğretmen sayımız 6 bin 800’a yükselmiştir. Geriye kalan 2 bin 100’e yakın öğretmen ihtiyacımızı ise ücretli öğretmen sistemiyle kapatmayı düşünüyoruz. Bunun için Web sitemizde yaptığımız duyurularla Üniversitelerin eğitim fakültelerinden mezunu olan öğretmen adaylarını ücretli öğretmen olarak il merkezi ve ilçelerimizde görevlendireceğiz.”dedi.

Ana okullarda da çeşitli eksiklerin olduğu dile getiren Dal, Danıştay’ın kadrosuz usta öğretici başvurularını iptal etmesinden dolayı burada yaşanacak eksikliği, okul öncesi fakülte ve ön lisans mezunlarını da ücretli öğretmen olarak görevlendireceklerini söyledi. Dal, Mardin’in öğretmen açığını kapatmak için bütün imkânlarını seferber edeceklerini sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum