5 Ekim 2009

Hayırseverlerden Eğitime Destek

http://www.habermardin.com/News_Picture%5C4088729665719156.JPG
Mardin’de Hayırsever Ayşe Lerzan,Hüsnü Abdullah Köroğlu,İstanbul’daki Mardinliler Eğitim ve Dayanışma Vakfı Genel Merkezi ve Ankara Şubesi ve Tahincioğlu Holding A.Ş. Tarafından Yaptırılacak 17 derklikli İlköğretim Okulu için Mardin valiliğinde protokol düzenlendi

Törene Mardin Valisi Hasan Duruer, Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer, Milli eğitim Müdürü Hasan Dal, MAREV Genel Başkanı Fehmi Tahincioğlu, Marev Yöentim kurulu başkanı Haluk Eldem, Ayşe Lerzan Köroğlu, hüsnü Abdullah Köroğlu katıldı.

Mardin’in Ofis Mahallesinde yapılacak olan 17 derslikli ilköğretim okulunun yapımına bir ay içinde başlanacağı ve Okulu 2010 -2011 öğretim yılında öğretime başlayacağı belirtildi.

Mardin valiliği tarafından okul inşası için tahsis edilmiş bulunan, Mardin merkez, ofis mahallesi, 9520 m2 büyüklüğündeki arsa üzerinde Ayşe Lerzan-Hüsnü Abdullah Köroğlu 300 bin TL, Abdullah Hüsnü Köroğlu 100 bin TL, MAREV İstanbul’daki Mardinliler eğitim ve dayanışma Vakfı Genel Merkezi 65 bin TL, MAREV Ankara şubesi 35 bin TL. , Zeynep Şenda Tüfekçioğlu 100 bin TL ve Tahincioğlu holding A.Ş 50 bin TL olmak üzere toplam 650 bin TL nakdi bağışta bulundular

Gülseren-Enver Tüfekçioğlu adını taşıyacak ilköğretim okulunun 2010-2011 öğretim yılında öğretime başlayacak biçimde bitirilmesini sağlanacağı bağışlanan miktarın okulu bitirmeye yeterli olmaması halinde okul giderleri idare tarafından üstleneceği belirtildi

Bağışta bulunanlara teşekkür eden Mardin Valisi Hasan Duruer, eğitim gibi kutsal hizmetlerin hayırsever vatandaşlar tarafından yapılmasının çok manidar olduğunu ve eğitimin çıtasını yöre insanının yükseltmesinin mutluluk verici olduğunu belirterek,”Hayırlı bir işe imza attığınızdan ötürü bölge halkını mutlu ediyorsunuz. Böyle hizmetlere devam eden hayırsever işadamlarını canı gönülden kutluyor ve teşekkür ediyoruz.” dedi.

Vali Duruer Bölgede yaşayan iş adamlarımızdan da aynı hassasiyeti beklediğini belirtti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum