11 Şubat 2010

Berdan Mardini evlendi

"İlk görüşte aşık oldum" dediği Fatoş Hanım'la dünyaevine girdi.

Ünlü türkücü Berdan Mardini ve Paris'te yaşayan sevgilisi Fatoş, geçtiğimiz akşam düzenlenen düğün töreniyle dünyaevine girdi.

Ayakligazete.com'un haberine göre, düğün törenine katılanlar arasında AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdülkadir Aksu, Alişan, İbrahim Tatlıses, Ceylan gibi isimler vardı. Törene katılmayan Ebru Gündeş ise çiçek yollamakla yetindi.

Alişan ve Ceylan sahne aldı

Eşi Fatoş Hanım'la Paris'te sahne aldığı bir düğünde tanıştığını anlatan Berdan Mardini, "Onu orada gördüm ve hemen anneme babama 'İsteyin' dedim. Flört etmedik, ben evliliği çok ciddiye alan bir insanım. O yüzden hemen çocuk sahibi olmak için evlendim. Nikahı ise Paris'te kıyacağız. En az 3 en fazla 5 çocuk istiyoruz" diye konuştu.

İbrahim Tatlıses tam altın taktı

Berdan Mardini'nin yakın dostları Alişan ve Ceylan da ünlü türkücüyü yalnız bırakmadı ve düğünde sahne aldı. Bir süre Abdülkadir Aksu'yla sohbet eden Alişan, sonrasında Ceylan'la yan yana gelip Berdan Mardini'ye mutluluk dileklerini ilettiler. Alişan, "Yazık oldu, daha birlikte geçireceğimiz çok vakit vardı" derken, Ceylan, "Ben evli kalmayı başaramadım umarım o başarır" diye konuştu. Düğünden erken ayrılan İbrahim Tatlıses ise düğünde geline tam altın taktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum