7 Mart 2010

‘Kadından Kadına Köprü-Bıttım Projesi’ kitap oldu

Mardinli kadınların sosyo-ekonomik gelişimine katkıda bulunulması ve geleneksel bıttım sabununun uluslararası standartlarda üretilmesi temeline dayanan “Kadından Kadına Köprü – Bıttım Projesi”, üçüncü yılında fotoğraf sanatçısı Haluk Uygur’un objektifinden kültürel bir esere dönüştü.
http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2010/03/07/fft16_mf540841.Jpeg
Mardinli kadınların emeklerini yansıtan ve tarihi Mardin şehrini Bıttım Projesi’yle hikayeleştiren Bıttım Kitabı, projenin destekleyicisi ve profesyonel hijyen ürün/sistemleri lideri Diversey tarafından 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde tanıtıldı.
Dünyaca ünlü fotoğraf sanatçısı Haluk Uygur’un objektifinden yansımalarla hayat bulan Bıttım Kitabı, geleneksel el sanatlarının tüm zenginliğiyle yaşatıldığı Mardin’i farklı bir bakış açısıyla anlatıyor. Kitap, GAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı’nın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle Şanlıurfa’da düzenlediği etkinlikte tanıtılırken, Diversey yetkilileri tarafından etkinliği ziyaret eden Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a ve Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay’a da takdim edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum