6 Nisan 2008

HAZIR SMS MESAJLARI - Teklif Mesajları

Anneler Günü - Asker - Aşk - Ayrılık - Babalar Günü - Beşiktaş SMS - Doğum Günü - Dostluk - Evlilik - Fenerbahçe SMS - Galatasaray SMS - Geçmiş Olsun - Kandiller - Komik - Kurban Bayramı - Kutlama - Nefret - Özlem - Özür - Ramazan Bayramı - Sevgi - Sevgililer Günü -Teklif - Türkü - Yalnızlık - Yeni Yıl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EVET DESEN SEVGINLE DOLARIM SENI KALBIMIN EN GUZEL YERINE KOYARIM BURAM BURAM ASKIN ILE KOKARIM GEL SENINLE MUTLULUGA VARALIM... 125 karakter 1 sms.

PARDON SENI RAHATSIZ ETMEK ISTEMEMISTIM SADECE DUDAGINDAN OPMEK ISTEDIM TAMAM BELKI PEK INCE TEKLIF EDEMEDIM AMA BEN O BILDIGIN ROMANTIKLERDEN DEGILIM SEN YINE DE KARAR VER SOYLE ISTIYORSUN BENCE... 195 karakter 2 sms.

HER SABAH DOGAN VE HER AKSAM BATAN GUNESI, GECE CIKAN AYI, GUNDUZ VE GECE YAGAN YAGMURU VE DE HAYATIN TUM GUZELLIKLERINI BENIMLE BIR OMUR BOYU PAYLASIRMISIN ASKIM?... 163 karakter 2 sms.

SON GUNUM, SOZUM SON MUTLULUK SENINLE OLACAK, SON GOZYASIM, SON NEFESIM, SENINLE SON BULACAK, ILK NIKAHIM GIBI SONUDA SENINLE OLACAK, BU BOYLE BILINSIN.... 152 karakter 1 sms.

CICEKLERIN EN GUZELI GUL, GULLERIN EN GUZELI SEN, CICEKLERDEN GULU GULLERDEN SENI SEVIYORUM, SENINLE TANISMAK ISTIYORUM.... 120 karakter 1 sms.

KOPRU YAPTIRIYORUM GOZLERINDEN GOZLERINE YARDIM EDERMISIN, NAKIL YAPTIRIYORUM KALBINDEN KALBINE BENI DINLERMISIN, SENI GORDUM COK BEGENDIM BENIMLE GEZERMISIN, SANA ARKADASLIK TEKLIF EDIYORUM KABUL EDERMISIN.... 207 karakter 2 sms.

HASRETLE ACAN BIR GUL GIBI BIR INSANIN OZLEMLERI OLMALI, OZLEMLE ACAN GUL GIBI BIR INSANIN BIRTANESI OLMALI, BENIM BIRTANEM OLURMUSUN?... 134 karakter 1 sms.

DENIZIM DEGIL DALGAM OLURMUSUN? ATESIM DEGIL KULUM OLURMUSUN? ILK SEVDIGIM DEGILSIN AFFET SON SEVDIGIM OLURMUSUN?... 113 karakter 1 sms.

DUNYA OLSAM, GUNESIM OLUR MUSUN? GOKYUZU OLSAM, MAVI RENGIM OLUR MUSUN? DENIZ OLSAM DALGALARIM OLUR MUSUN? BIR BEDEN OLSAM, CANIM OLUR MUSUN? BIR CAN OLSAM, HAYATIM OLURMUSUN?... 175 karakter 2 sms.

GUNLERCE DUSUNDUM, BIR TURLU ACILMA FIRSATI BULAMADIM SANA, DEMEK KI KISMET BUGUNEYMIS, ILK VE SON ASKIM OLMAYA NE DERSIN... 121 karakter 1 sms.

SANA ARKADASLIK TEKLIF EDECEGIM, SENDEN HOSLANDIGIMI VE HEP SENI DUSUNDUGUMU DUSUNDUYSEN AFERIM, DUSUNMEDIYSEN DE DUSUN DERIM... 125 karakter 1 sms.

KOCAMAN ZEYTIN GOZLERI, YANAGINDA GAMZESI, MINICIK SEVGI DOLU ELLERI, BIR KIZIMIZ OLSAYDI KESKE DESEYDIM AYNI ANNESI... 116 karakter 1 sms.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum