27 Haziran 2009

Rojin Neden Kaybetti

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgy_SUOufFrdpaOjkJXFu7q0Qr_MBwMXhBuhElACTPsxRj6Oq2UGl9iFFuhUHYtw8qUcBPpjjZORwJ9sp9S_CuK8j7aRcuFSZ-3RQUd-60z0afVLrB06wOnCo2CcfZ0aT88-YgXccR1/s200/mehmetcelik.jpg
Aslında yazının başlığını çok da içime sindiremedim.

Çünkü kaybedilen bir şey yok.

Malatya’da yapılacak okulda da çocuklarımız okuyacak.

Kutsi, kitleleri arkasında sürüklemeyi başardı.

Kutsi, tribünlere oynamadı.

Kutsi, Vali’ye Belediye başkanına rağmen kazanacağını söylemedi.

Kutsi, Malatyalıların diliyle dalga geçmedi.

Kutsi, “Memleketin Delisi” sözü için ayağa kalkan Malatya basınından ve Malatya halkından canlı yayında özür diledi.

Rojin, ne yaptı?

Rojin, Mardin basınını önemsemedi.

Rojin, Mardin Valisinin ayağına gitmesini bekledi.

Rojin, Belediye Başkanının onu havaalanında karşılaması havalarına girdi.

Kusura bakma Rojin. Senin davranışlarında eksiklik var. Belediye başkanına da, Mardin Valisine de sen ekibinle gitmeliydin. Hedeflerini, amaçlarını anlatmalıydın. O zaman her şey farklı olurdu. Her şey değişirdi. Ama “arkamızda Vali yok, Belediye Başkanı yok, biz gideriz” edebiyatı ile varmak istediğiniz hedefe varamadınız işte. Rojin bazı şeyleri aşmış olabilir. Profesyonel düşünebilir. Ama ekibine, korosuna haksızlık yaptı, yazık etti.

Bir kentte, Vali olmadan, belediye başkanı olmadan, halkın sesi olan basın olmadan olmuyor işte.

Koroların çarpışması bu kadar kişiselleşmemeliydi.

Rojin, tribünlere tek başına oynadı. Öyle olmasaydı, okul Mardin’de ve Rojin’in adına yapılacaktı.

Rojin ile bunları bir hafta önce Show Radyo’da yapacağı canlı yayın öncesi konuştum. Yanlış kulvarlarda olduğunu söyledim.Israr etti. Sonuç ortada.

Okuyucularımız madem konuştun neden yazmadın diyecekler.

Bilerek yazmadım.

Yazsaydım mağlubiyetin sebebi ben olurdum.

Ama bunu bir hafta önceden, hatta başlangıçtan görebiliyordum.

Finale kalmak Rojin ve ekibi için büyük başarı.

Korolar çarpışıyor yarışmasında herkesin kendine bir ders çıkardığına inanıyorum.

Rojin’in sesi çok güzel,

Mardinli gençler harikalar yarattı.

Bir başka koro çarpışmasında kolektifleşme düşüncesi hakim olur temennisiyle.

Millet olarak her şeye sağlık olsun diyerek geçiştiriyoruz ya! Yada bir şey olmaz..!

Sağlık olsun, bir şey olmaz...!
www.habermardin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum