1 Temmuz 2009

İPEKÇİ BU KEZ GENÇLERİ HEDEF ALDI

http://www.habermardin.com/News_Picture%5C6694474125332309.JPG
Mardin’de SODES Kapsamında kadınlara dönük moda tasarım oklunu açan ve 70 dolayında kadına moda ve tasarım konusunda eğitim veren Ünlü Modacı Cemil İpekçi, yeni hedef olarak gençleri seçti.

Mardin’de SODES(Sosyal Destek Programı) kapsamında “Geleneksel Kıyafet Tasarımı ve Üretim Projesi Moda ve Tasarım Merkezi” dahilinde Modacı Cemil İpekçi nezaretinde gençlere yönelik moda ve tasarım eğitimi verilecek.

Mardin’in çok kültürlü ve alabildiğine zengin sanat ortamının da tasarımcının yaratıcılığına etkisinin olduğunu belirten Ünlü Modacı ve Tasarımcı Cemil İpekçi , Mardin’in artık moda ve tasarımla kendisinden bahsedeceğini ve Mardin’i Moda merkezi haline getirmeyi amaçladıklarını söyledi.

GENÇLERDE TARİHTEN GELEN BİR SANAT TUTKUSU GÖZLÜYORUM

Bu kez gençleri hedef aldıklarını belirten Ünlü Modacı ve Tasarımcı Cemil İpekçi, “Mardin moda etkinliklerine en çok ev sahipliği yapması gereken bir şehir. Gençlerde tarihten gelen bir sanat tutkusu gözlüyorum. Mardin’de çok güzel ve yetenekli gençlerimiz var. Vereceğimiz eğitim karma olacak. Eğitim sonrasında gençlerin önünü açmış olacağız. Gençlerimiz bu işten para da kazanacaklar ve Biz bu okullarla bu gençlere bu fırsatı sunacağız Yeni tasarımcılar keşfedeceğiz. Muhakkak güzel bir şey çıkacak. Türk tasarımcılar misyonuna hayatımı adadığımı düşünüyorum. 40 yılımı bunun için verdim. Vermeye de devam edeceğim.”dedi

MÜRACAATLARDAN SONRA MÜLAKAT YAPILACAK

Gençlere dönük başlatılacak, moda ve tasarım eğitimi müracaatların başladığını belirten İpekçi, müracaatların ardından gençlerin moda ve tasarım kabiliyetlerini belirlemek amacı ile ağustos ayının son haftasında bir mülakat uygulaması yapacaklarını bildirdi. Gençlere, kostüm ve sahne tasarımından, moda için çizim ve resim kurslarına, vitrin tasarımına kadar çok çeşitli alanlarda eğitim alma imkanı sunacaklarını belirten İpekçi “Eğitim için gerekli çalışma ortamını ve teknolojik imkanları da sunarak, hızla değişen ve büyüyen moda sektöründe, gençlerimizin ihtiyaç duyacakları bağlantıları kurmaları ve gerekli pratik tecrübeleri edinmeleri için imkanlarımız ölçüsünde destek olacağız. Gençlerimizin alacağı eğitim aynı zamanda uluslararası alanda başarılı bir kariyerin de anahtarını sunacaktır.” Diye konuştu.
www.habermardin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum