4 Mart 2008

2004 ZİYARETÇİ DEFTERİ MESAJLARI


..........................

ZİYARETÇİ DEFTERİNİ OKU

.......



..................................

AV. HİKMET ALÖKMEN


SÜRGÜCÜLÜLER İLE İLGİLİ BİR SİTENİN OLDUĞUNU İNTERNETTE GEZİNİRKEN FARKETTİM.ÇOK HOŞUMA GİTTİ.BEN DE MARDİN MERKEZDE 6 YILDIR AVUKATALIK YAPMAKTAYIM.TÜM DOSTLARLA TANIŞMAKTAN MEMNUNİYET DUYACAĞIM.BU ARADA DENGIZA KÖYÜNDENİM. SERENLİ (DENGIZA)


A. GAFUR


bütün dernek yünetim ve üyelerine haberleşelim güzel bir gezi düzenliyelim berdan ile havuç içinde olsun. Merhaba ben kışlak (şıvısatan)lıyım köyümüzın fotoğrafları yetersiz KARTAL SOĞANLIK KIŞLAK (ŞIVISTAN) ABDULGAFFUR SAYAR / gaziuyar47@hotmail.com deyerli doslar biz surgücüler çok karabalık bir camiamız var karabalık olmamıza ramen inanın çok duyarsızız neden derseniz bibakın başkalarının sitelerine ne kadar resim var kendi memleketlerini tanıtıyorlar. oysa biz hiç tanıtamıyoruz hep birlikte bir çaba içine girelim memleketimizi herkese tanıtalım internet sitelerine adres bırakalım mesela benim sitede linK vermişim sürgücü sitesine benim sitemi ziyaret eden sürgücü sitesini görür msn adresi olan bunu yapabilir kendinize bir alan açın ve o alanda ling verin mesela benim { www.uyduanten.8m.com } bu adresi ziyaret eden herkes surgücü derneyinin bilgilerine ulaşıyor herkez gayret ederse daha çok insan a memleketimizi tanıtırız bu vesileile önemimiz artar ve memleketimizebir katkımız olur not kinim elinde köyün fotogafları varsa derneye ulaştırın lütfen saygılarımla.


KIŞLAK (ŞIVISTAN) abdulgafur sayar / gaziuyar47@hotmail.com bu sitede emeği geçen herkese tşk eder saygılar sunarım çok güzel olmuş yalınız kışlakköyü (şıvıstan)fotografları iyi çekilmemiş köyün karşısın güreğü tepesinden çekilse çok güzel olacak saygılar sevgiler KIŞLAK (ŞIVISTAN)


m. habip bay / habip_2121@hotmail.com 14 06 2006 beldenize bizzat gelerek oranın havası suyu ve ınsanların yaklaşımı beni memnun etti dedem oralı haci şeyhmuse seketın torunuyum tüm sürğüçülere selam ELMABAHÇE (TIZYAN) DİYARBAKIR Mehmet Hasip Bay / zelal52@yahoo.com Ben Nashville TN USA yaşıyorum Tatile turkiyeye geldim Ozellikle Mardine gectim ordanda Surgucu koyune gectım savuryolu uzerinden,dayılarımı ziyaretınden sonra sürgücü beldesini gezdim belediya başkanıda ziyaret etiim daha sonra yoluma devam ederek guneybatıya gıden yoldan Diyarbakir mardım yoluna cıktım..Dijital foto makınesıyle cok guzel hatıra resımler cekmısım...Iyı bır seyahat ettım....SURGUCU OLAMAMDAN GURURDUYUYORUM... ELMABAHÇE (TIZYAN) AMERİKA


Memo Küferdeli / kine-em@web.de Merhaba brayén delal ez we tevan slavdikim serkeftiné di péseroja we dixwazim. Ev 15 sal ez li Xeribiyé li Evrupami,min Gündé xwe (Küfedel) neditiyi ez hèvidarim isal hesret xelasdibi. Sürgiciyé me yén li Avrupa u yén li Metropola u yén li Welatji kü Resim Wéneyén Günden me li cem wan Hebin jiminre bisinin e-maila min ezé pir kéf xwes bivim.

YAYLACIK (KÜFERDEL)


mehhet elci / mehmet.elci@gmx.de Sizin site çalışmalarız nedeniyle tum emeyi gecen arkadalari selamliyorum..


YAYLACIK (KÜFERDEL)

Hüseyin sarıçiçek / dozame21@hotmail.com Merhaba ben hüseyin sarıçiçek ..17 yaşındayım ve şuteliyim.yani şen ocaklıyım. ama adanada yaşıyorum.. köyümü ve köylülerimi unutmadım...adanada olmama ragmen bir seyler yapabiliyorum...sitemiz çok güzel ellerinize ssaglık...ne ise geleh sipas dikim..


ŞENOCAK (ŞUTE)

Önder Kanat / isyan_et@hotmail.com ben aran köylüyüm.ama hiç köyümü görmedim.sizler sayesinde fotolarınızla görecem :)) herkese tşklerrr...


ARAN (ZONE)

Azad josef erdem / josef@barmani.se selam Mehmet! Surgucu koylerin fotoroflarini sitenize koysaniz memnun oluruz. Ayriyeten Ahmed aga ailesinin kokleri nerden geldigini ve hangi asireten olduklarini yazsan memnun olurum. selamlar AZAD JOSEF ERDEM ISWEC WWW.BARMANI.SE


YEŞİLALAN (BARMAN)

Yusuf Erdem / josef.erdem@edu.borlange.se SIze basarilar dilerm.Ben Barmanliyim.Sunda Iswec te yasiyorim.Yazismak uzere. www.barmani.se


YEŞİLALAN (BARMAN)

serwan erdem / serwanerdem@hotmail.com merheba ey geli ali barmani ez gelek kefxeşbum ve derneka vebuye inşallah gelek derade naveme hemuka derbasbe ez torune ahmet. slmlar tüm barmani halkına


YEŞİLALAN (BARMAN)

mehmet sercan erdem / arsi21_7@hotmail.com öncelikle selamlarımı iletir açmış olduğunuz bu veb sayfası için teşekür ederim.bende bir yeşilalanlı olarak sürgücü ve çevre köylerimize bu derneğin hayırlı olmasını temenni ederim.umarım köyümüze ve bütün sürgücü köylerine gelecekte yeni gelişme ve projelerde katkı sağlar.şunuda belirtmekte yarar var şuan sürgücü köylerinin belediyelerinin birçoğu köylerde ulaşım sorunu altyapıya çözüm bulamadılar. Inşallah az da olsa bu derneklerin bir katkısı olur. Bu arada sürgücülüler dernek başkanı olan hatip adıbelli selamlarımı iletirim. DİYARBAKIR YEŞİLALAN (BARMAN)


Medeni altındağ / medalt21@mynet.com DURUSU KÖYÜ'NDEN MEDENİ ALTINDAĞ.DİCLE ÜNİ. BATMAN TEKNİK EĞİTİM FAK. 2. SINIF ÖĞRENCİSİYİM. ÇALIŞMALARINIZA NASIL KATKIDA BULUNABİLİRİM. BENİMLE BİRLİKTE OKUYAN SÜRGÜCÜ'LÜ ARKADAŞLARIMDA CEVABINIZI BEKLİYORUZ.DURUSU (KÜNÜFÜR)

Hamit bozyel / hmt.hmt@hotmail.com bu sitede emeyi gecen arkadaşlarımıza teşekurlerimi sunuyorum ve başarılarının devamını dilerim ve buarada ben şatıhlıym kendi kuyumun fotoğraflarınıda gurursem busitede mutluluk duyarım teşekurler hamit bozyel esnaf


YAYLABAŞI (ŞATEH) / bozyeller_21@hotmail.com bozyeller kimyevi gübre zirai ilaç petrolcülük nakliyat gıda dış ticaret,san.tic.ltd.şti. tüm halkımıza açıktır adres:ŞEHİTLİK 2.SOK.ESKİ HAL CİVARI NO/16 TAKSİM/B D.BAKIR TEL:0412.2266593 CEP:05444210447 TEŞEKKÜR EDERİZ...YAYLABAŞI (ŞATEH) HAMİT BOZYEL / hmt.hmt@hotmail.com BÖYLE BİR SİTEMİZ OLDUĞU İÇİN BOZYELLER AİLESİ ADINA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARIMIZA TEŞEKKÜR EDERİZ


YAYLABAŞI (ŞATEH) selcuk karademır / selcukkarademir@hotmail.com ben sugucu şateh koyundenım sıteyı hazırlayan herkese teşekurler


YAYLABAŞI (ŞATEH) NEZIR ORAL / NEZIR_ORAL@YAHOO.COM MERHABA EZ JI ELFAN NEZIR HEGER MUMKUNBE EZ JI WER CEND RESME ELFAN BISINIM U HUN DI SITAXWEDE DERBIXIN,LE EZE CAWA BISINIM DAXAZIYE ELFANYANE,SPAZ


PINARDERE (ELFAN) Murat TAS / murattas@mynet.com yapmış olduğunuz çalışmalarınızdan dolayı sizi tebrik ederim umarım geçmiş tarihimizle ilgili çalışmalarda bulunursunuz.


YAZIR (KUZERİV) SABRİ / XSEYMENX75@aol.com selam ben sabri sizin Sitenizde yukari ocak köyün fotrafi yok bende var isterseniz size yolayim saygilar.


YUKARI OCAK (KURE) KÖYÜ Akif ÖZENLİ / akif_ozenli@hotmail.com Selamün Aleyküm Mehmet AYAZ kardeşim nasılsın.Her ne kadar tayinimiz çıkıp Sürgücü den ayrılsakta unutamayacağımız insanlardan birisiniz.Ben şu an Konya'nın Karapınar ilçesi 100.Yıl İ.Ö.Okulunda müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım. Yolunuz bu taraflara düşerse mutlaka beklerim. Kendinize iyi bakın ailenize selamlar.


Cemal Görmüş / bisango61@hotmail.com merhaba, elveda dediğim sürgücüye.


Öğr. İsmail BİLGİN / ismailbilgin74@mynet.com Mehmet Bey Merhaba. Web siteniz çok güzel olmuş. SÜRGÜCÜ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİ adına selam eder, başarılarınızın devamını dilerim. İsmail BİLGİN 27.09.2003 SÜRGÜCÜ BELDESİ


RASİM YEŞİLDAL / rasim.68@mynet.com merhaba sürgücü ben 1995-1999 yılları arasında beldenizde öğretmen olarak görev yaptım. internette sürgücü ile ilgili resimlerin görünce 6 yılda ne kadar değiştiğini ve güzelleşteğini gördüm.Beni tanıyan herkese selamlar


FATİH BİRİNCİ / fbirinci2000@yahoo.com Bu web sayfasını hazırlayan tüm arkadaşlara teşekkürler. Sürgücü ilkögretim okuluna ziyaretlerinizi bekleriz matematik ögretmeni. 20.12.2003 SÜRGÜCÜ MARDİN


MEHMET GÖNÜL / mehmetg@turk.net Güzel bir site. Basarilarinin devamini dilerim MEFTUN TORUŞ / mefah@mynet.com Selam Mehmet Siteni gördüm çok güzel . Sürgücü Beldesi ile ilgili resimlerin çok ilginç, Daha geniş bilgiler bekliyorum ,yakında benim sitemde faaliyete geçecek senide oraya beklerim. görüşmek üzere..... Üsküdar/İstanbul 22.10.2002


KAZIM KOÇ / kazimkoc@mynet.com Mehmet Merhaba. Siteni ziyaret ettim. Çok güzel ve doğal olmuş. Başarılar dilerim. 25.11.20002 MERTER /İSTANBUL rıza yurtseven / okanzal@hotmail.com merhaba mehmet uzun zamandı görüşemiyoruz nedenini soracak olursan bilmem belki sana karşı biraz kırılkanlık olabilir ama farkındayım seni hiç arıyamadım biraz bende yoğundum evlilik geldikden sonra malz... telaşı iş vs... d düğüne kimseye söylemedim çünkü burda yapmadım memlekette yapdığım için kendine iyi bak.... bu siteyi unutmuşdum


NURHAK KİP / nurhakkip@mynet.com Selam. Web siteni çok beğendim. Beldenizin böyle doğa güzelliklrine sahip olduğunu bilmiyordum. Başarılar dilerim. 29.08.2002 İSTANBUL


SEVİM GÖYMEN / sevimgoymen@mynet.com Selam size sürgücülüler. Güneydoğunun kültür çeşitliliği bol ve tarihi şehri Mardin'nin SÜRGÜCÜ beldesinin mutlaka korunması ve yaşatılması gereken bir mirastır. Bu nedenle bu siteyi kuran kişi'yi çok takdir ettim. Keşke herkes bu duyarlılığın ve emeğin binde birini gösterse. Ülkemizin her köşesinden her köşesine rahatça gidebilme olanağını bulduğumda mutlaka SÜRGÜCÜ'yü ziyaret etmek isterim. 29.08.2002 - BAHÇEŞEHİR /İSTANBUL


yalçın göymen / ygoymen@hotmail.com Mehmet abi adsl bağlandı.128/32K sabit hızıyla çalışıyor, seni de bir ziyaret edelim dedik.Tebrik ederim. Selamlar


NECMETTİN ÇAĞLAYAN / necmettincaglayan@hoymail.com Selam. Seni tebrik ederim.en kısa zamanda benim ve köyüm için bir site açarsan sevinirim.iyi akşamlar Faysal özel / fayssal@mynet.com site de emegi gecen harkeze tşkler.ben ıngöllü olmasma ragmen mardınlı arkadaslardan dolayı sitenızı zıyaret ettım. Gercekten cok güzel bir sehre sahıpsınız değerını bılın aman korumaya bakın onları ....


mehmet küznek / kes_memo@hotmail.com ben bu surgucu şen yuvaya yakın mı mardinli aksoy / piyango_696@hotmail.com yaşasin surgucu halkı Mehmet / m_l1234@hotmail.com başarılar dilerim ve mardin ili ile ilgili daha çok tanıtım olması dileklerimdir


Arsun Telin / arsun@telin.com Cok guzel bir websitesi, buradan cok bilgiler alinabiliyor, ancak daha cok resimlere ihtiyac var. Bence daha cok resim koyarsaniz, bu site dahada zengin olur. Ayrica agirlik Awina'ya verilmelidir :) İ


skender YILDIZ / iy46@mynet.com Merhabalar. 5 yıldır Mardin'de görev yapmaktayım.Savur ve dolayısıyla Sürügücü; çoğu kişinini hayalinde canlandırdığı kuru, çorak, çöl gib bir Mardin'nin çok çok ötesinde yerler.Adeta Mardin'indeki Karadeniz.Ülkemiz çok güzel.Yeterk ki tanımaya çalışalım.Yazma olanağı için teşekkürler. Ömerli sitesi / omerlim@omerlim.com değeğerli dostlar ömerli hakkında geniş bilgi almak istersenız www.omerlim.com adresınden ziyaret edebılırsınız


Davut açan / amedlidavut@mynet.com teşekkürler. Ben diyarbakır da oturuyorum. Mardin mazıdağı sakılı köyündenim {banqir} sürgücü benim ikinci memleketim... size ve halkınıza sonsuz saygılar. iyi akşamlar


fayssal / fayssal@mynet.com Mesaj:slm ben faysal bıngöllüyüm ama istanbulda okul okuyom yanımda oralı sahın turay .....Turay ailesine slm lar......var herkeze slm söyluyor. Özlemıs sızleri ve bırıcık ilcesini herkeze slmlar allaha emanet olun.....


Abdulkerım SEMDİNOĞLU / ask_prensi21_5@hotmail.co merhabalar cok güzel anlatılıs kım yapıssa elerıne sağlık saygılarıla


Süleyman BALCA / subalci1969@mynet.com Merhaba sevgili hemşerilerim.. Derneğiniz daha önce Aksaraydaydı ordan nereye taşındınız.. 2 ay önce İstanbuldaydım, Derneğe gelecektim ama derneğin yerinde yeller esiyordu songül sönmez / songul.solmaz@mynet.com mezopotamyanını yakıcı ve aydınlık güneşi gibi selamlıyor ve newroz ateşinin barışı ve özgürlüğü getirmesi dileğiyle


ALİ VURĞUN / barmen4731@hotmail.com Hatip bey merhaba başkans olduğunu duydum çok sevindim başarılar


Ali MEHMET ARSLAN / aslan047@hotmail.com Butun surgucululerin kurban bayramini kutlar hayirlara vesile olmasini dileri


abdulkadir güzel / kadir_guezel@yahoo.de Siteniz hayırlı uğurlu olsun


Tuncay Kaya / tuncaykaya36@hotmail.com Savur'la ilgili birseyler yada birilerini ararken gordum,eski arkadaslardan birilerini bulabilme umidi ile...


MEHTAP KARATAY / MEHTAPKARATAY@MYNET.COM BEN DE SİZLERE KATILMAK İSTİYORUM ÜNVAN ATLI / mehmetunvan@yahoo.com istanbul'dan tüm mardin ve sürgücülülere sevgiler


mahmut sincar / msincar@muhasebat.gov.tr ben savurdan yazıyorum,öncelikle sizleri böyle bir dernek ve site kurduğunuz için tebrik etmek istiyorum.bütün mardinliler, savurlular ve sürgücülülere sevgi ve selamlarımı iletirim.


CÜNEYT ÇOLAK / cuneytcolak@mynet.com MERHABA SEVGİLİ SÜRGÜCÜLÜLER BAŞARILARINIZIN TAKİPCİSİYİM.ÜZÜLEREK BELİRTİRİM Kİ YOĞUN İŞLERİM YÜZÜNDEN E-POSTA GÖNDEREMİYORUM. AMA ŞUNU ÇOK İYİ GÖRÜYORUM Kİ SÜRGÜCÜ'NÜN SESİNİ ÇOK İYİ DUYUIRUYORSUNUZ.TEBRİK EDERİM.


CÜNEYT. Meheme / poyraz21@yahoo.com ahmet ağa ile ilgili bilgi almak istiyorum.. Şimdiden teşekkür...


Meral Halifeoğlu / mhalife@dicle.edu.tr Savur'un tarihine ait detaylı bilgi ve eski fotoğraflar arıyorum. Yardımlarınız için teşekkürler


Abbas / kele@kelapozres.de Selamlar ... Binlerce kilometre uzaktan memleketin fotograflarini görmek beni çok sevindirdi çok güzel olmuş . Ayrica sayfanizda cevre köylere de yer verdiginiz çok iyi olmuş . Tebrikler...


meltem can / me_can23@mynet.com mardin ve beldelerini ve midyatı görmeyi çok istiyorum inşallah gelmek kısmet olur


YÜKSEL AKDAĞ / akdag_yuksel@mynet.com Merhaba. Ben eczacılık fakültesinde öğrenciyim. Bir araştırma ödevim var bitkkiler konusunda. Alman bir bilim adamı Mardin de KHANAKİ adlı bir yerde şifalı bir bitki olduğunu yazmış yaptığı araşrtırmada. Bende isminin benzerliği nedeniyle burasının Kanigenike olabileceğini düşündüm. Bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.


Ömer dağ / omerdag@omerdag.com MERHABA... BEN ÖMER DAĞ. KIZILTEPELİYİM. SİTENİZİ ZİYARET ETTİM. OLDUKÇA GÜZEL BİR SİTE YAPMIŞSINIZ. AMA ÇOK SAYIDA ADRES ALMIŞSINIZ BU DA BİRAZ KARIŞIKLIĞA NEDEN OLUYOR. BENCE TEK BİR İSİM ALTINDA SİTEYİ BİRLEŞTİRİN. BU SİZİN SİTENİN ADRESİNİ KENDİ SİTEME MARDİN LİNKLERİ ARASINA ALACAM. selamlar sevgiler... ömer dağ www.omerdag.com


SEDA DUYMAZ / yakamoz212002de@yahoo.com tüm sürgücü halkına selam larımı sunuyorum özellikle mehmet ayaz arkadaşımıza büyle bişeyin aklına gelip ve yapmak maksadıyla ve büyle bisiteyi oluşturmak maksadıyla ona teşekkürlerimi sunarım saygılarımla


ŞEHMUS ALDEMİR / sehmusaldemir@mynet.com meraba mehmet ayaz bu sayfayı yaptığınız için teşekür ederim. BAHÇELİEVLER /İSTANBUL EMRAH ÇADIRLI / emrahcadirli@mynet.com Merhaba. Siten çok güzel olmuş.


Alp TEKİN / alp_tekin47@mynet.com Sitede de bir arama motorunun olması istediğimiz bilgilere daha kolay bulunması açısından iyi olur hikmettin acar / hikmettinacar@mynet.com ılcemızın guzelleşmesı ıcın cabalan ve savurumuzu guzel bır şekılde tanıtan sıte sahıbıne teşekurlerım bıldırım saygılarımla


SELAHATTİN EROL / salajattinerol@mynet.com SİTEDE EMEYİGEÇENLERE TEŞEKKÜR EDRİM.ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR.


Fevzi nimetoglu / feyzz83@mynet.com merhaba sevgili savurlular sitenizi begendim umarım daha geniş bilgi daha genis servisle tüm mardin halkına yararlı ve faydalı oldugunuzu gösterirsiniz başarılarınız devamını dilerimi saygılarım la iyiakşamlar.


Nurullah oral / remedy47@yahoo.com İyi çalışmalar. Ben burs hakkında bilgi alacaktım.


Levent TEKİN / leventtekin@gmail.com Web Adresi:http://www.leventtekin.bulteni.com Tebrik ederim,eline sağlık çok hoş olmuş.

..............


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum