17 Şubat 2008

BAĞLICA KÖYÜ (BERNIŞT)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

BAĞLICA VİDEOLARI

-----------------------------------------------------------------------
Sevgili Ziyaretçilerimiz;

Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.
Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.
Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

23 yorum:

  1. ben mahmut ökmen köyümüz süper kimse bizim köyü geçemeztüm ökmanler seni seviyor bağlıca köye selam hizmete devam BAĞLICA SENİ SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  2. MAHMUT ÖKMEN26 Nisan 2009 17:45

    GÜLÜM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVMEK SUÇSA BEN HER CEZASINA RAZIYIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel yazmısınız.

      Sil
    2. Eminim seviyorsundur

      Sil
    3. burdaki gül kim onu anlayamadım

      Sil
  3. devran921@hotmail.com mahmut ökmen

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben feyzullah özel herkesin koyu kendince guzel ama bizim koy daha da guzel ayrica site yapimcilari emegi gecen herkese tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  5. neriman şahin16 Mayıs 2009 22:56

    merhaba ben neriman koyümüz harika bir yer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon da neriman diye biri yok ki bağlıca köyünde kaç yaşındasın

      Sil
  6. mrh.köy güzel ama güzelliklerini kullanamıyor ve dar kalıplar içerisinde boğuşup duruyoruz.

    YanıtlaSil
  7. MRH.BEN MEHMET AKDOĞAN KÖYÜMÜZ ÇOK GÜZEL AMA TÜM BAĞLICA KÖYLÜLERİN DAHA GÜZEL VIDEO,LAR ATMASINI İSTERİM TÜM BERNIŞT,LERE İÇTEN SELEMLAR KÖYÜMÜZÜ BOŞ BIRAKMAYALIM BERNIŞTI DAHA ÇOK SEVELİM

    YanıtlaSil
  8. Selamün Aleyküm Ben Mazlum Dağ Bağlıca Köyüne 6 Yıldır Gitmiyorum Allah Kısmet Ederse Bu Ay Düğünde Ordayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl köyünle hasret geçirdin mi bari emini oda seni özlemiştir

      Sil
  9. bağlıca süper

    YanıtlaSil
  10. her biji gelime u gündime çiyayeme bı gürmanci bıbeyvın

    YanıtlaSil
  11. slm ben adem ökmen bağlıca köyü eşsiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sana katılıyorum eşsiz bir köy ben yeni evliyim ve köyümü çok özledim alemi ve eski günlerimi

      Sil
  12. evet harika... ;)

    YanıtlaSil
  13. ben adnan barak tüm bağlıcalılara selamlar

    YanıtlaSil
  14. ben ayşe bizim köy bambaşka harika bir yer onun yeri benim yanımda çok ayrı

    YanıtlaSil
  15. seni seviyorum bernist

    YanıtlaSil
  16. nazlı kızılkaya13 Ocak 2013 21:30

    ben bağlıca köyünden nazlı ben köyümü çok seviyorum ve çok özledim bütün bağlıcalılara slm gönderiyorum ..
    .

    YanıtlaSil
  17. SENİ SEVİYORUM WELAT BERNIŞT

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com