17 Şubat 2008

ÇINARÖNÜ KÖYÜ (CILLİN)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------


ÇINARÖNÜ Muhtarı: Tarik ASLAN 0 482 582 73 60 - 0 536 689 83 20

-----------------------------------------------------------------------

ÇINARÖNÜ VİDEOLARI




--------------------------------------------------------------------------------

ÇINARÖNÜ HABERLERİ

Köylüler Hastalarını eşek sırtında götürüyorlar!

MARDİN (LNA) Mardin'in Sürgücü Beldesine bağlı Çınarönü (Cilin) Köyü'nde sağlık ocağı olmadığı için köylüler 10 kilometre uzaklıkta bulunan Sürgücü Beldesi'ne eşek sırtında gitmek zorunda kalıyor.
Mardin merkez ve ilçelerinde vatandaşlar sağlık imkanlarından yeterince yararlanamıyor. Birçok köyde hala sağlık ocağının olmaması nedeniyle vatandaşlar zor durumda kalıyor. Bu köylerden bir tanesi de Mardin merkeze bağlı Çınarönü Köyü (Cilin). Köyde sağlık ocağı olmadığı için köylüler hastalarını 10 km uzaklıkta bulunan Sürgücü Beldesi'ne götürüyor. Mardin merkezin uzak olması ve sadece belirli saatlerde minibüslerin olması nedeniyle acil bir durumda köylüler hastalarını 10 kilometre uzaklıkta bulunan Sürgücü Beldesi'ne eşek sırtında götürmek zorunda kalıyor. 10 km yolu eşekle Sürgücü Beldesi Sağlık Ocağı'na gelen 55 yaşındaki Musa Çoban bu duruma isyan ediyor. 5 yaşındaki oğlu kafası kırıldığı için sağlık ocağına gelen Çoban, öğlen saatlerinde yola çıktıklarını belirterek, "2 saattir oğlum ile yoldayım.Oğlumun kafası kırılmış. Köyümüzde sağlık ocağı yok ve Mardin bize daha uzak. Bizde bu yüzden Sürgücü Beldesi'ne geliyoruz. Buradaki sağlık ocağında oğlumun kafasına dikiş atacağız" dedi.

'Acil hastalarımız yollarda ölecek'
Sağlık hizmetlerinden yararlanmak için büyük zorluklar yaşadıklarını belirten Çoban, şunları ifade etti: "Bu yaşadıklarımız skandal bir durumdur. Bu devlettin bize ne kadar değer verdiğini gösteriyor. Ben 2 saatimi oğlumun kafasına iki dikiş atılması için yollarda eşek üzerinde geçiriyorum. Yani zor. Eşek üzerinde saatlerce kalmak zor. Bir de hastam var. Yani yine oğlumun sadece kafası kırık. Acil bir hastamız olduğu zaman biz daha çok zorlanıyoruz. Kışın bu daha zor oluyor. Acil bir hastamız olsa yollarda ölecek. Ve bunun bir de dönüşü var ve ben 4 saat içerisinde ancak sağlık hizmetlerinden yararlanıyorum."Köylerinde sağlık ocağının açıklamasını isteyen Çoban, "Sağlık hizmetlerinde sorun yok diye her gün açıklama ve reklam yapılıyor ama bizim durumumuz ortada. Yani bizim yaşadığımız sıkıntı değil mi? Bizde insanız ve bu devlet bize sahip çıksın istiyoruz. Biz yollarda ölmek zorunda değiliz. Yani köyümüze bir sağlık ocağı yapılsın istiyoruz ve bizlerde istediğimiz zaman sağlık sorunlarımızı çözelim" diye konuştu.

--------------------------------------------------------------------------------
Sevgili Ziyaretçilerimiz;

Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.
Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.
Mehmet AYAZ

35 yorum:

  1. merhabalar site görmeyeli değişmiş daha güzel olmuş ellerinize sağlık. Cillin Köyü'nün farklı resimleri elinde olan arkadaşlar siteye yollarlarsa ve Mehmet Ayaz Bey de yayınlarsa çok sevinirim...
    LEYLA
    diyar_alyel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. bende cıllin köyündenim.Köyden çıktığımda çok küçüktüm.en kısa zamanda köyümü görmeye geleceğim inşallah.şu an mersindeyim.köyümü çok özledim.hasreti bu şekilde gideriyorum.emeği geçen herkese çok tşk.ler.Fesih

    YanıtlaSil
  3. cilini özledim vatanımı özledim m. ayaz sen çok yasa .efsun2147@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. mrb arklar bende clinliyim. bu sitede emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ederim. en büyük hayalim orda öğretmenlik yapmak.... firat.erdem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. mrb arkadaşlar siteyı çok beğendım ellerinizi sağlık ben cilinliyim bence cilinin farklı resimlerini yada videolarını yayımlayın mesela köy halkıyla ilgili videolar falan işte neyse herkese selam özelliklere aykallar ailesine NİHAT AYKAL reis_2147@windowslive.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba sevgili cilini kardeşleri bende ciliniliyim ve cilini olmaktan büyük guru duyuyorum tüm cilini kardeşleri bu siteye bekliyorum a.asLaN msn:mardinli_aslanhan_47@hotmailcom

    YanıtlaSil
  7. BEN ASLEN CİLLİNLİYİM.BABAM ÇOK KÜÇÜKKEN AYRILMIŞ KÖYÜMÜZDEN.ŞU AN İSTANBULDA YAŞIYORUM.KÖYÜMÜ GÖRMEYE MUTLKAKA GELECEM.UNUTULMAMALIKİ KÖYÜMÜN İSMİ GÜROYMAK DEGİL CILLİNDİR.GERÇEK İSMİMİZE SAHİP ÇIKALIM.MEHMET ARİF ÇİFTÇİ

    YanıtlaSil
  8. BENDE CİLİNLİYİM OSMAN YETEK SUAN PSİKOLOGUM VE ÇAILŞIYORUM.BENİM BÖRME ŞANSIM OLUYOR AMA CİLİNLE İLGİLİ VİDEOLARI ALBÜME ALMAK İSTİYORUM VİDEOSU OLANLAR GÖNDERSE İYİ OLUR.

    YanıtlaSil
  9. selam bende cilin gıda inş teks telekom san tic ltd şti sahibiyim elinize sağlık güzel olmuş vahit erdem cilin coştu bikere

    YanıtlaSil
  10. selam ben halis cakmak cilinli koydaslarima selam gonderiyorum sevdigim cok arkadaslari biraktim koyumun cayi burnumda tutuyor. istanbul tophaneden cok selam gonderiyorum. emegi gecen tum kardeslerime cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  11. kahraman savaş9 Ocak 2010 14:03

    arkadaşlar bi defa sürgücü ile cilin arası sadece 6 kilometre kestirmeden ise 4.5 kilometreye düşüyor bunu arkadaşlar biraz abartıyor ben bir sürgücülü olarak cilini arkadaşlarımıza yapılan bu hakareti kabu etmiyorum lütfen böyle şeyler yapmayın... bide siz kendi işlerinizden biraz başsetseniz iyi olur cilin deresin üzerine kanalizosyon afedersiniz bokunuzu yolluyorsunuz size bişi diyon yok... ama bundan sonra bunların hiçbirini yapamıyacaksınız burdan tüm cilinili arkadaşlara sesleniyor sizde köyünüze sahip çıkın lütfen

    YanıtlaSil
  12. bende bir cilini olarak tüm cilinilikardeşlerime sesleniyorum....
    bende bir ciliniliyim ve cilinili olmaktanda gurur duyuyorum... burdan tüm cilinilikardeşlerime sesleniyorumlütfen sizde köyünüze sahip çıkan...

    -------------BY_asLaN...!

    YanıtlaSil
  13. selam arkadaslar ben ayhan erdem.matematik ögretmeniyim.bir cilinili olarak bu sitenin açılmasından onur duydum.cilini soyunu sonsuza kadar devam ettirmek için el birliği yapalım.cilini olmanın gururunu yaşayalım ve cilini yaşatalım...

    YanıtlaSil
  14. bende çiliniliyim hemde en hakikisinden çarıklıdan slemlar tüm yılmaz ve yetek ailesine..

    YanıtlaSil
  15. benim memleketim cılin çok herkese sonsuz teşekürlerimi iletiyorum büle bir site actıkları için marın daha güzel olacaktır cemal yılmaz yılmaz veyetek ailesine sonsuz selamlar.çarıklı..

    YanıtlaSil
  16. NUSRET ERDEM9 Ekim 2010 15:34

    BEN CİLİN İNŞAATIN SAHİBİ NUSRET ERDEM .BENCE İNSAN KENDİ KÖYÜ İLE GURUR DUYMALI VE YÜCELTMELİDİR.BU NEDENLE BÜTÜN İŞYERLERİMİZİN İSMİ CİLİN İLE BAŞLAMAKTADIR.CİLİN İLETİŞİM,CİLİN CAFE,CİLİN HALI YIKAMA,CİLİN ÇAMAŞIRHANE,CİLİN FATURA ÖDEME MERKEZİ,CİLİN İNŞAAT.İSTANBULBEYLİKDÜZÜ.ENGÜZEL ŞEKİLDE TANITMAYA ÇALIŞIYORUZ.SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  17. herkese slm ben aydın boran clinden siteyi acana teşekürler

    YanıtlaSil
  18. yaw nusret kardeşim senin adını daha önce hiç dymadım sen kimlerdensin gercekten cilini misin

    YanıtlaSil
  19. Ben de cilinliyim,Cilinin mala mele köyündenim.Cilinli olmaktan da gurur duyuyoruz. Benim adım Av. Aydın ERDEM tüm cilinli köydaşlarıma burdan selamlarımı iletiyorum. köyümüze ilişkin fotoğrafların ve videoların yayınlaması güzel olmuş. köyümüzü en iyi şekilde temsil etme dileğiyle. Allaha emanet olun. Allah yar ve yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  20. ben cilinde doğdum 5 yaşlarında köyden taşındık uzun yılardır d bakır da sağlık kurumunda kadın doğum hastanesınde memur olarak çalışıyorum hastaneye yolu düşen cillin lilere hizmet etmek istiyorum nezir erdem G0 S M 05362168245 05419518889 iş tlf 2524750

    YanıtlaSil
  21. Nezir ERDEM DİYARBAKIR KADINDOĞUM HASTANESIMDE MEMUR OLARAK ÇALIŞIYORUM BU SİTENIN AÇILMASI ÇOK GÜZEL HASTANEYE YOLU DÜŞEN HEMŞERİLERIME HİZMET ETMEK İSTİYORUM TLF 05362168245 05419518889 İŞ O4122524750

    YanıtlaSil
  22. KEŞKE HERKES SENİN DÜŞÜNSE NEZİR ERDEM TŞK

    YanıtlaSil
  23. ramazan turgay30 Ekim 2011 20:56

    selam cilinli akadaşlar cilinin bi safası olduğu için çok hoş bişey güriyorum emeyi geçen herkese çok teşekür ediyorum ama resimler yetersiz yakında bi kaçtane gündereceğim sagılar.r turgay

    YanıtlaSil
  24. tek kelimeyle harikasınız ben cilinliyim çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  25. ben NAİF AKGÜL ben ALanYda CİLİN TEKSTİL ANONUM ŞİRKETTİN SAHİBİ EYER BEN CİLİNİLİ DİYARSAN CİLİNİN MEZAR ÇEVRE DÜZENİ İÇİN GEREKEN Nİ YAPARIM EYER BEN CİLİNİLİ DİYEN VARSA İLK İŞİMİZ MEZAR ÇEVRESİNİ YAPALIM WE YAS EWENİ YAPALIM EYER CİLİNİYİ GÜZELLEŞTİRMEK İSTİYORSAN NIZ HERKESİ YARDIM İÇİN BEKLİYORUM
    TELEFON: 0531 011 55 18 NOLU TELEFONU ARAYIN SAYGILARIM ARZ EDERİM VE ÖZ CİLİNİLERİ BEKLELİYORUM :)

    YanıtlaSil
  26. ben cilinili naif akgül alanyadan cilini teksil sahibiyim mezarlık etrafı yapalım güzeleştirelim cilini köyü için yas yeri yapalım cilinili yim diyen varsa katılsın

    SAYIN:M.naif akgül :tlfn:0531 011 55 18 aramanızı rica ederim

    YanıtlaSil
  27. Ben Serhat Erdem Cilinliyim Cilin Hep İleriyi Hedefler Cilinli Olmaktan Onur ve Gurur Duyuyorum Öncelikle sayn: Mahmut Erdem İstanbul'Da Cilini Ünlü Bir Marka Yaptıgından Dolayı Ona Teşekkürlerimi Ve Şükranlarımı Sunarım.İşlerinin Devamını Dilerim İnşallah Ticaret Hayatı Boyunca Kazanır. Cilinin Sadece İstanbul'da Değil Avrupada'da Adının Duyulmasını Temeni Ederim.Cilinli Serhat Erdem.

    YanıtlaSil
  28. M.NAİF AKGÜL:ben ciliniEN CİLİN teksil SAHİBİ NAİF AKGÜL .BENCE İNSAN KENDİ KÖYÜ İLE GURUR DUYMALI VE YÜCELTMELİDİR.BU NEDENLE BÜTÜN İŞYERLERİMİZİN İSMİ CİLİN İLE BAŞLAMAKTADIR.CİLİN KÜLÜP CİLİN BUTİK,CİLİN HALI YIKAMA,CİLİN ÇAMAŞIRHANE,CİLİN FATURA ÖDEME MERKEZİ,CİLİN RESTURANT ALANYA OBA MESUT CADESİ .ENGÜZEL ŞEKİLDE TANITMAYA ÇALIŞIYORUZ.SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  29. slm ben cilinliyim şuan askerdeyim van başkaledeyim köyümü çok üzledim ama az kaldı bana göyümü gürmeye gidecem 5 ay kaldı bana cilin köyün hakında iyi düşünen hekese teşekür ederim saygılarımla kahraman demir.

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar ben de ciliniliyim şuan bismilde öğrenciyim üç yıidır orayı görmedim inşallah gelecek senelerde daha gelişmiş bir şekilde görürüm

    YanıtlaSil
  31. Ben hoto ailesinden Cesur YILMAZ bötön cilin kökenli ve cilin halkına selam ben 10 yıl köyde böyödöm köyön taşına,toprağına,dağlarına,deresine can kurban olsun sana herkes seni döşönse keşke sen dönyanın en gözel yerisin Ben cilinli olduğum için gurur duyuyorum burda saygı ve selamlarımı sunarım




    YanıtlaSil
  32. slm arkadaşlar bende cilinliyim adanada dogdum köyümüzü hiç görmedim daha.. inşallah en kısa zamanda görecem güven ailesi tum cilinilere selam mahsum güven

    YanıtlaSil
  33. bende cilinliyim köyü hiç görmedim en kısa zamanda görecem inşallah adana dan güven ailesi tüm cilinlere selamlar mahsum güven

    YanıtlaSil
  34. Mrb.bende ciliniliyim köyümüze sahip çıkalım,köy sorunlarını hep beraber çözelim

    İZZET ÖKMEN

    YanıtlaSil
  35. herkese selam ve saygılarımı sunarım ,arkadaşlar asıl merak ettığım köyün tarihi bende cillinliyim 40 yıldır bismil de yaşıyorum gazetecıyım köyümüzün tarihi bizim için önemlı kesin bilgi var mı bilen

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com