17 Şubat 2008

GÜRAĞAÇ KÖYÜ (DERDUK)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------

Sevgili Ziyaretçilerimiz;
Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.

Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

10 yorum:

  1. görmediüim köyümü ilk defa sitenizde gördüm sizlere minnettarım

    YanıtlaSil
  2. sevgili kardeşim mehmet ayaz siten harika olmuş deyrduku 100 yıldır terketmiş bir sürgücülü olarak iftihar ettim.tebrikler.umarım birgün tüm sürgücüler birleşir ve mardinde eski sürgücü gücü oluşur.çalışmalrında başarılar
    belki birgün bizimde sana bir yardımımız dokunur siteyi takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  3. selamlar bende bir gürağaçlıyım. şimdi orda yaşamıyorum ama yaz mevsiminde genellikle oraya gideriz. gerçekten çok muhteşem bir köy.

    YanıtlaSil
  4. eet bende birkez gördüm ama nüfus çok az ya vallahi yazık

    YanıtlaSil
  5. mrb! o kadar anlatıyorsunuz ama ben sizi bizim köyde hiç görmedim yok derya o teoman yok büşra siz de kimsiniz ? ma welle ez ezım navé bav u kalé we en werre bu malevé...hadé köye geri dönüp biraz çalışın yolları felan düzeltin...ya da yazın ben sizi bırakmayacagım köye..gider ba gové de yatarsınız...
    sevgiler..
    ferxé malamellé
    evdirhim derduki...

    YanıtlaSil
  6. Ben aslen Derdukluyum,cocuklugumdan beri hic göremedigim köyüme gitmek kismet olmadi,nüfüsumda güragac yazar ve ben sürgücü lü olmaktan hep gurur duydum.

    YanıtlaSil
  7. ya hemşolar sizi tanıyamadım derya büşra kim?

    YanıtlaSil
  8. ben de o köydenim 11 yıldır görmemiştim gür ağaç köyünü ama bu yıl gördüm .

    YanıtlaSil
  9. bende bu köydenim coğu kişi bende görmedim köyümü şu an trakyada yaşıyorum ama kısmet olursa yakınlarda uğrucam....

    YanıtlaSil
  10. büşra deryayı bende tanıyamadım valla. ben bu yorumu şuan derdukten yazıyorum hrkese sevgiler saygılar :)

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com