17 Şubat 2008

DEREYANI KÖYÜ (ŞURE)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

www.dereyani.meb.k12.tr

----------------------------------------------------------------------------------
Sevgili Ziyaretçilerimiz;

Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.
Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

5 yorum:

  1. BEN FIRAT SAHIN KOYUMU COK SEVIYEM VE ORALI OLDUGUM İCİN GURUR VE ONUR DUYUYORRUM

    YanıtlaSil
  2. merhaba orası babamın dedelermin köyü yaklaşı 18 sene oldu görmeyeli şimdi gördüm artık ölsem de gam yemicem kim yapmışsa bu siteyi allah ondan razı olsun

    YanıtlaSil
  3. SELAM.ŞURI.HALKINA.ORAYI.HİÇ.GÖRMEDİM.AMA.ORASI.HİÇ.GÖRMEDİĞİ.NENENİM.KÖYÖYMİŞ.ONUNİÇİN.HEP.MERAKEDERDİM.GÖZELYERMİŞ.BATMANDAN.KATILDIM.HERKESE.SELAMLAR

    YanıtlaSil
  4. askerliğim bu köyde idi
    1 sene kaldım bu köyde, çok güzel bir yer

    YanıtlaSil
  5. ben dereyanı koyunun bir bireyiyim bu birey burda olmaktan grur duyar burayı paris,las angeles,new york v.b hiç bir yere degişmem buda boyle bilinsin

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com