17 Şubat 2008

İÇÖREN KÖYÜ (TEFFE)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

İÇÖREN Muhtarı: A. Kadir ÖZEN 0 482 585 11 15-0 535 586 20 39
----------------------------------------------------------------------------------

Sevgili Ziyaretçilerimiz;

Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.
Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

10 yorum:

  1. benim güzel köyüm yaWWWWW.ben veysi mardin savur içören yani teffe köyünden köyümü o kadar özledimki anlatamam.yakında gelecem inşallah.bir ayağa kalkabilsem ilk işim teffe ye gelmek.kendinize iyi bakın.allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  2. benoralıyım ama sekı şehırde oturuyorum koyde bırsuru defıne yeroldında kalıyor sızı sorarım nıye cıkartmıyorlar ben şahıdım
    bırsuruyerde
    cıkartılar
    nıye doletımı olmasın bız onemselerı ıcın bıze kendımızmı uraşalım soluyorum sıze

    YanıtlaSil
  3. www.mardinsavuricoren.tr.gg

    YanıtlaSil
  4. köyümüz hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için aşağıdaki adrese uğrayın

    www.mardinsavuricoren.tr.gg

    YanıtlaSil
  5. vesatı bırakın yaşlıların sözünü dinlemeyin

    YanıtlaSil
  6. hangi hazineyi çıkardıklarına şahid oldun ki o kadar emin konuşuyorsun bende oralıyım ama ben hiç şahid olamadım

    YanıtlaSil
  7. bende orada okula başladım babam askerdii

    YanıtlaSil
  8. allahın delileri. Deliler köyü. Çocukluğumdan beri bilirim sizi, bir kez olsun akıllı bir adama rastlamadım aranızda. Namınız hayli yaygın.

    YanıtlaSil
  9. ÇOK MERAK EDİYORUM BİRGÜN BU DELİLER KÖYÜNÜ ZİYARET EDECEM ÇÜN KÜ YANIMDA BİR DELİ VARDA BEN YENİ TEFFELİ OLDUMDA.

    YanıtlaSil
  10. nişanlım içören karakolunda münferit çavuş olarak görev yapacak. acaba nasıl bir askerlik geçirecek :)

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com