17 Şubat 2008

YAZIR KÖYÜ (KUZERİV)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

YAZIR Muhtarı: Arif ATAŞ 0 482 589 10 06 - 0 536 792 85 54

-----------------------------------------------------------------------

Sevgili Ziyaretçilerimiz;
Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.

Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

23 yorum:

  1. BEN ALPASLAN ÖĞRETMEN.YAZIR'DA UZUN YILLAR ÇALIŞTIM.YAZIR'I VE YAZIRLILARI ASLA UNUTAMADIM.ALLAH İZİN VERİRSE GELECEĞİM.AYIRT ETMEKSİZİN BÜTÜN YAZIRLILARA SELAMLAR VE SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam hocam sizi asla unutmadik sana bircocukluk cahilik saygizligim oldu ama hiç bir zaman unutmadim belki sen çoktan unutmusundur ama ben cocuk olduğum halde o yilar hala suçlu hisediyorum kendimi af buyur lūtfen hocam sayenizde okuma yazma yazmayi ögrendik .saygilar ..ogunden beri bizim oralar çok deyişti hocam gelip misafirimizin olmasini isteriz.Y.ataş saygilar

      Sil
  2. alparslan hocam bende senin öğrenciyim senle nasil ulaşirim bilmem ama çok isterdim alparslan hocam elerinden öperim senle bir an önce buluşmak çooook isterim

    YanıtlaSil
  3. alparslan hocam benim bu telefondan bana ulaşa bilirsiniz 05353811555

    YanıtlaSil
  4. bende yazırlıyım köyümü çok seviyorum bu siteyi açtığınız için sizi tebrik ederim yazırınn başka görüntülerini ekleseniz çok memnun olurum saygılar ben ARAZ ailesinden selamünaleyküm

    YanıtlaSil
  5. ben emre biyazir köylü olarak yeni seçilen muhtarimiz necat yalçinkayaya başarlilar dilerim ve kazandiğiiçinde yazir köylülere ona oy verenlere saygiyla selamliyorum

    YanıtlaSil
  6. sayin mehmet ayaz abimiz köyün alt köşesine yeni muhtarin ismini koysaniz memnun olur saygilar emre

    YanıtlaSil
  7. malbata mala emeré şeré5 Haziran 2009 18:09

    ez weke kesayeteki jı gundé qünzérib bı vé malpera we zahf kéfxweş ü dılşad bun..ez spasdarıya wan kesen kü ev malper amade kırıne dıkım..jı ber kü ez jı zude duri welat ü gündé xwe me,jı bona mın,zahf balkéş ü sosret hat!belbi ez carekedın gündé xwe ü heval ü gündiyén xwe nebinım ji,lé belé dılé me mejıyé me ü ramanén me é her ü her lı cem wan be...ez spasdarıya keyayé me yé kevn arif dıkım ü jı keyayé meyi nüh nejat ji serkeftıné dıxwazım...tébıni:ezé car bı car malpera we ji bışopinım..slav ü réz jı we hemuyan re ..roja we xweş ü dılé we geşbe....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Źor spas hevalo tĕdebe Qey te hevalki meyi ji me u gundiyexe pir duri.me te nasbikrana emĕ peěr kevxeşbunan hevlo?

      Sil
  8. ben de kuzeripliyim sere kure unutmadım hiç unutmayacağım nerde o eski günler bütün kuzeriplilire selamlar

    YanıtlaSil
  9. RIDVAN KORTAK YAZIR KOYÜ SİTEMİZ WWWW.DJ KORTAK.COM
    TIKLARSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  10. slm bir yazırlı olarak bu sayfayı açanlara teşekür ederim,inşallah sayfaya daha detaylı köyün resimleri veya köyün tarihini anlatacak yazılar olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  11. slm ben ismail arıca köyün yeni resimlerini koysanız sevinirim bide köyün yeni muhtarının ismi bende kuzeripliyim

    YanıtlaSil
  12. herkese slm olsun gele gunduyu bende yazırliyim çok olledim herkese slm olsun uzeliklede dedemlere nenemlere eleinizden öperim kahraman karakoç saygilar:):)):):):):)

    YanıtlaSil
  13. selamlar saygılar sevgiler arkadaşlar ben mura yalçınkaya hepinizi çok seviyorum vede özledim

    YanıtlaSil
  14. bende yazır köyünün hayranıyım köyümü çok seviyorum köyün içinde olan insanlar değerini bilsinler çünkü her zaman insanın yaşadığı yer çok önemlidir. içindeki sevdiklerime sevgilerimi yolluyorum. yazır köyünün hayranıyım

    YanıtlaSil
  15. ben arpaslan hocanın öğrencisiyim yıllar sonra hocamla sanal alemde de olsa haberleşme kurabildikse ne mutlu bizlere hocam ben 33 nolu öğrencin hocam seni unutmak mümkün değildır yıllarca bir an da olsa seninle görüşmek bana büyük mutluluk verir ne olur hocam bana bu no dan çağrı atman yeterli oacaktır 05362147268 saygılarımla hocam ayrıca bu siteyi kurandan allah razı olsun

    YanıtlaSil
  16. slm bende yazırlıyım bu sitede sesimi duyurmak istiyorum arpaslan hocamada ulaşmak istiyorum hocam ben 33nolu öğrencin sana ulaşmak için bu noya çağrı atmanı istiyorum 05362147268

    YanıtlaSil
  17. bende kuzeyrıpte büyüdüm
    elbetekı havası suyunu özlemmek mümkün değil köyüm çok acılar çektı çok hıkayelere şahıt oldu ama umarımm barış dolu günler huzur içinde hep beraber onurlu bıbarışla köyümüzde yaşıyacaz herkese selamlar
    slav rez

    YanıtlaSil
  18. mala emeré şeré1 Mart 2012 01:57

    way mala mın bışewite.jı neçari ez dıbéjım :xér jı yezdané mezın re ango jı xwedé re ku ez jı qunzérib durketıme.lewre keseki ku bı zımané dayıka xwe bıkarıbe bınıvise an ji şıroveyén xwe bınıvise nemaye lı wi gundé şéran.bé sebeb ne gotıne:lı şüna şéran mane kundén ser şıkéran!qunzéribno,belengazno,rebenno,hejarno...we kesayetén xwe,cıvatén xwe,mırovatıya xwe,nav ü dengén xwe,çelengén xwe,cangorıyén xwe,doktor cumayén xwe ü paşeroja xwe wındakır,jı bir kır.qet nebe zımané şérin jı bir nekın..hün dıkarın her tışti wında bıkın ü disa ji bıbinın.lé dema ku we zımané xwe jı bir bıkın..bı xwedé hün tékçüne....lewre hévi ü daxwazıyén me jı we nıfşén cıwan re:lı zımané bav ü kalén xwe xwedi derkevın,bı kurdi bıxwinın,bı kurdi bınıvisın ü bı kurdi bıaxıvın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rastĕ hevalĕ heja tu geĺek rast deaxvi le bibohrini gundiyemenu naha guştuk bunə sistema emeryalista rejima dewleta tirki .ka meru mərxase wek cuma wek ekrem xebat wek welat wek tamamə hevala ..ax ax parti çu gundji çu.

      Sil
  19. mala emeré şeré1 Mart 2012 01:58

    ser sera ü ser çavan

    YanıtlaSil
  20. Bende yazır köyünde doğdum büyüdüm.Havasını insanlarını çok özledim.Seri köride toplanan köylülerin sohbetini çok özledim.Birlikte büyüdüğümüz arkadaşlarımı çok özledim.Annem Köçerinin avlumuzdaki tandirda biçirdiği tandir ekmeğini,el değirmeni ile çekilen bulgur pilavini çok özledim.Bütün yazır halkını çok seviyorum.Beni tanıyan herkese çok selam ediyorum.Selahattin Öncü

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com