17 Şubat 2008

ELMABAHÇE KÖYÜ (TIZYAN)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

ELMABAHÇE Muhtarı: Şakir GÜLER 0 535 986 65 74

----------------------------------------------------------------------

Sevgili Ziyaretçilerimiz;
Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.

Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

37 yorum:

  1. Harika bir çalışma. San Mehmet Ayaza teşekkür ederim. Bende Mardin Tızyan köyündenim. istanbul187@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. bende tizyan köyündenim en yakın zaman da köyümün yeni resimleri göndericem

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar ihtiyarları bırakıp gitmişsiniz köy hala harap halde herkesgelip evini onarsın 500haneli ev 20 haneye düşmüş eskiden kaza iken şimdi mezraya dönmüş köyünüzü kalkındırın yoksa yakında bernışt belde olur sizde köyü olursunuz benden söylemesi

    YanıtlaSil
  4. BEN SABRİ BABA MALA SILEMMEJDO KÖYÜMÜZE GÖZ DİKENİN GÖZÜNÜ ÇIKARIRIM  O KÖY BİZİM VE TÜM TİZYANLILARIN KÖYÜDÜR SEVMESİNİDE BİLİRİZ GELİŞTİRMESİNİDE BİLİLRİZ GEREKİRSE KÖYÜMÜZ VE NAMUSUMUZ İÇİN SEVE SEVE CANIMIZI VERİRİZ BÜTÜN DÜNYAYA DUYURULUR  HERKESESELAM   diyarbakırda oturuyorum köyümüz emin ellerde merak etmeyin

    YanıtlaSil
  5. SeLam SabRi dayı ßende Lokman Arifin oğLu İletine ßaktım senden Mesaj ßrakmışSın :) evt dediğin gißi gerekirse köyümüz için öLürüz Köyümüz Namusumuz...

    YanıtlaSil
  6. slm ben mersinden sahin mehmet ayaza tsk ederim evet arkadaslar koyumuzu kaldındıralım

    YanıtlaSil
  7. slm bende mıstehamenin oğlu sedat akın herkes bir yandan laf oyunu yapmassın yapılması gereken şeyler yazılsın o köy hepimizin olması gereken şeyler paylaşılsın kimse ölmessin ama herkes köy için sahip çıksın köye ve bu köyün gelişmesi için elinden gelen yardımı yapsın ama şu gerçek çoğunluk olduğumuz yerlerde tek bi derneğimiz bile yok iletişimiz yok bana dokunmayan yılan bin yaşasın anlayışı içerisindeyiz eminimki tızyanlı olan okumuş bilgili olan köylümüz insanımız var ama herkes masasında işinde gücünde köy aklında bile yok zenginimiz dışarlarda asimleşmiş olmuş pis zengin daha çok yazacağım şeyler var ama neye yarar.TÜM KÖYLÜLERİME SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNAR HAYATLARINDA BAŞARILAR DİLERİM ......SEDAT AKIN.05072152344

    YanıtlaSil
  8. cane can bende tizyanlıyım köyümün bir sitesi olsun istedım bugün öğrendim olduğunu hep tizyan diye giriyordum çıkmıyordun çok beğendim arkadaşlar bu siteyi daha güzel hale getirebiliriz bendede çok güzel (tizyan) köyümün fotografları var en yakın zamanda.

    YanıtlaSil
  9. tebrik ederim kim yapmışsa tizyan sitesini ama çok yetersiz fotograf yok tam bilgiler yok bende çok var fotograf gönderdim adresinize yayınlarsınız inşallah daha fazla gönderirim.

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar bu sitede muhtar şakir güler diye yazıyor şimdiki muhtarımızın ismi hükmet altun dur lütfen düzeltin doğru bilgiler yayınlansın.

    YanıtlaSil
  11. köyümüzün muhtarı hikmet altun dur

    YanıtlaSil
  12. köy muhtarının ismi yanlış arkadaşlar muhtarın ismi hikmet altun dur.

    YanıtlaSil
  13. ahhha ahhh ben ordan bir kız alıp evlenirim vala damadı olmak isterim

    YanıtlaSil
  14. diyar_teacher8 Eylül 2009 21:39

    arkadaslar boyle bir çalışmayı yapanlara sonsuz teşekürleri bir borç bilirim. bende tızyanliyim ama köyümü hiç görmedim. diyarbakır merkezde oturuyom bu site beni o kadar duygulandırdı ki.. ellerinize sağlık tekrardan...

    YanıtlaSil
  15. diyar arkadaş köyümü hiç görmedim diyorsun hepimizden yakın oturyorsun diyarbakır merkez ben istanbuldanım 4 sefer gittim sense ne kadar yakınsın ama gitmemişsin git gör köyümüz çok güzel köyümüze sahip çıkmamız lazım gençler olarak gelecek sene nın yazında tekrar köyüme gidicem inşallah allahın izniyle.

    YanıtlaSil
  16. selam elma bahçeliler(tizyanlılar)ben köyümde doğup büyümediğim halde oraya gitiğimde çok huzur buluyor,ferehlıyorum mardin kızıltepeden mehmet emin sılgan

    YanıtlaSil
  17. slm arkadaslar bende mustafa aydoğan. mala hezarelerden:)ewet bende katılıyorum tızyanı kalkındıralım insanlarımız sehirlere güc etikten sonra kendilerini untuvermişler lütfen kendinize gelin diyor ve birliğimizi ve bağlılığımızı insanlara güsterelim... ve burdaki arkadaslarıma ve ane tarafı altunlara ve baba tarafı aydoğanlara slmlarımı yoliyorum saygılar...

    YanıtlaSil
  18. meraba arkadaşlar ben de tızyanlıyım ve tızyanlı olmaktan da gurur duyuyorum hepinize saygılarımı yolluyorum köyümüz gerçekten de çok güzel ben sık sık giderim özellikle botıje yi çok seviyorum d.bakırda okuyorum inş bizler el ele verip ilerde köyümüzü daha iyi tanıtacaz şimdilik hoşçkalın

    YanıtlaSil
  19. ALLAH BU SİTEYİ KURANDAN RAZI OLSUN YOL YOL DEDİLER YOLU GETİRDİK ŞİMDİDE YOLU KAPATMAYA ÇALIŞIYORLAR BUNA DESTEK VERENLERDE UTANSINLAR KÖY MUHTARIMIZA HİKMET ALTUNADA SONSUZ TEŞEKKURLER

    YanıtlaSil
  20. BU SİTEYİ KURANDA ALLAH RAZI OLSN BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ HEP BERABER KÖYÜMÜZÜ KALKINDIRALIM:)))) KAYÜMÜZÜN BİR TAZİYE YERİNE İHTİYACI VAR BUNUN İÇİN TİZYANLILAR EL ELE VERSİN ŞEHMUZ ÜGLÜ

    YanıtlaSil
  21. Evet gerçekten güzel olmuş. Tek eksik yetrsiz foto'ların oluşudur. O kadar TEBRİKLER....
    Muhtar, Mehmet Şakir olmuş ; Hikmet olmuş fark etmez. Bizim için insan ve köylüsüne hizmetkar olsun yeter.
    Byyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  22. ilkbaşta tizyan köyünde oturan abım ali ve köyümüzün muhtarımz hikmet altun ve tüm tizyanlara istanbula mubarek köye kadar sevgi ve selamlarımı sunarım ve bu siteyide açan herhebi her bıji

    YanıtlaSil
  23. A.ŞEREF ÖZEN4 Mart 2010 23:25

    22.02.2010 Saat 02:00'da İstanbul medikalpark hastanesinde Değerli babamız(mehmet şeho ailesinden) Abdurrahman oğlu FADİL ÖZEN'i kaybetmiş olmanın acısını yasıyoruz. O guzelım topraklara bu vesıle ıle gıtmıs ve ıstanbula yenı donmus olan ben tum koylulerımıze selam edıyorum.

    YanıtlaSil
  24. Sayın A.ŞERİF ÖZEN,
    Rahmetli babanıza Cenabı Allahtan Rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.
    Sizin ve tüm aile fertlerinizin başı sağ olsun.

    Mehmet AYAZ
    www.surgucum.com

    YanıtlaSil
  25. A.ŞEREF ÖZEN8 Mart 2010 21:09

    İLETİŞİM PLATFORMUNDA KENDİSİNE ORTAK NOKTA OLMA VE HİZMET SUNMA GÖREVİNİ YÜKLEMİŞ SAYIN MEHMET AYAZ'a TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.
    A.ŞEREF ÖZEN

    YanıtlaSil
  26. evet canlarım.. karderdeşlerim hepinize teşekkürler.. yorumları bile okumak bana huzur veriyo...her şey güzel olacak inş.. birlik ve bereberliği daima yanımızda taşımak ümidiyle herkese selam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mahoağabendetizyanlıyım.herkese.selamlar..çokgüzel.bir.sitemiz.var.küyü.gürmiyenler.gitsın.gürsün.tavsiye.ederim

      Sil
  27. MERSİNDEN BÜTÜN TİZYANLILARA SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNARIM BÖYLE BİR SİTENİN OLMASINDAN DOLAYI EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.MARDİNLİSEHMUS@WİNDOWSLİVE.COM

    YanıtlaSil
  28. şehmus ökmen18 Nisan 2010 14:39

    mala getıusfıtemırın oğlu şehmus ökmen bütün tizyanlılara sevgi vesaygılarımı sunarım bence bu çalışmayı dahada ilerletelim mersinden şehmus

    YanıtlaSil
  29. Tizyanlıların Facebook Sayfası

    www.facebook.com/Tizyan

    Tizyanlılar ( Elmabahçeliler )

    Herkesi Sayfaya Bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  30. konuşmalar güzel yazılar iyi ama bizde icraat yok köyde okul yok yol yok saglık ocagı yokbence bunlar için çalışılmalı

    YanıtlaSil
  31. selam olsun herkese saygılarımla dostlar

    YanıtlaSil
  32. MEHMET AYAZA BU SİTEYİ AÇTIĞINDAN DOLAYI TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM.BEN ŞEHMUS BULUT KÖYDE BULUNAN BAŞTA KARDEŞİM ALİ BULUTA VE BÜTÜN KÖYDE BULUNAN DOST VE AKRABALARIMA SAYGILAR SUNARIM.
    BAŞTA KÖYE GİDEN EVİNİ ONARAN KÖYLÜLERİME
    SAYGILARIMI SUNARIM.

    YanıtlaSil
  33. evet bencede çookk
    güzelleşmiş köyümüz

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar Ramazan Aysal'ı tanıyan var mı. Kendisi de Tizyan'da oturuyor ve köyde herkes tarafından tanınan sevilenn biri olarak biliniyor. Bende Tizyan'ı görmek ziyaret etmek istiyor ve bu sevilen adamla tanışmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  35. şükrü adanır8 Temmuz 2012 17:35

    s.a arkadaşlar..biz mala mıste amerden serhanın çocukları şükrü ve melike.köyümüze sahip çıkalım 2012 yılındayız ama hala köyümüzde cep telefonları çekmiyo birbirimize destek olup köye uydu getirtelim..başta köy muhtarı olmak üzere bütün köylülere duyrulur...

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com