17 Şubat 2008

ÜÇKAVAK KÖYÜ (REŞİDYE)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

ÜÇKAVAK Muhtarı: İskender ÖZTÜRK 0 535 468 99 30

-----------------------------------------------------------------------

Sevgili Ziyaretçilerimiz;
Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.

Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

Mehmet AYAZ

35 yorum:

  1. ellerine saglik güzel olmus

    YanıtlaSil
  2. ahmet erol köyümüzü çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. nürettin demir20 Mart 2009 13:58

    slm ben nürettin köyümüz cok güzel hele insanları bambaşka dır sıcak kanlı misafir perver hepsine slm allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  4. selam ben seyfettin üçkavakta araplar var sadece ama bizim aslımız yani kökenimiz nereye dayaniyor?

    YanıtlaSil
  5. selam ückavakli hemsolar ben beyt zeinliyim ückavakta simdiye kadar gelmis gecmis en buyuk asiret resisi bahro said ogludur benim dedem anlatirdi onu selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanışın var arkadaş keleşmeriyi unutunmu slm

      Sil
  6. TARIK KİREMİT MERY20 Ekim 2009 11:03

    KÖYÜMÜZ ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  7. selam haklisin adsiz hemso bende cok duyarim bahronun ismi simmo asiretindendir cocuklarida onun gibiymis allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  8. selam amca ogullari ben omeyrat ailesin denim bende babamdan duyuyordum bahro eben sait köyün
    reisidir cok iyi bir adamdir allah rahmet etsin.

    YanıtlaSil
  9. SELAM BÜTUN ÜCKAVAKLI AMCAOGULLARINA:

    YanıtlaSil
  10. selam arkadaslar ben den beit elzein liym bizim kokumuz iraka dayanıyor bu sey isvicre de arastırldı ve tahliler yapıldı sonucu biz yuzde yuz arpız

    YanıtlaSil
  11. Ben Süleyman Kapan burdaki resimleri çok begendim.Birden eski günler kafamda canlandı köyümüz inşallah daha çok büyür ve gelişir.

    YanıtlaSil
  12. slm ben elzeın farıs ailesinden zeydan uzunkaya gköyümüzün gelmis geçmis en büyük asıret elzeındır her caldıgınız kapıda bı aslan yatar elzeın ailesinin namı ankaraya ulastıgınızdan haberımız yoktur demeyın slm lutfen kıskanmayın ıspat olarak kuyularımız vardır

    YanıtlaSil
  13. MİRİ_MERY_MERE_KİREMİT4 Ekim 2010 10:39

    SENİN NEYİNİ KISKANACAZ GÖRGÜSÜZ AYI SİZİN ELZEYNE YOL GÖSTEREN MİRİ AŞİRETİ ONDAN BÜYÜĞÜNÜDE TANIMAM!!!

    YanıtlaSil
  14. MİRİ MERE MERY KİREMİT AŞİRETİ

    YanıtlaSil
  15. üç kavakta en büyük aşiret elzein aşiretidir.bu aşireti beyruttan tut almanyaya isveçe suriye.bilir.mardinde en büyük aşiret elzein ibrahim süleyman oğullarıdır.mardindekilerine sorun araştırın

    YanıtlaSil
  16. şimdi hepimiz aynı köylüyüz mardinin en büyük aşireti SAADO dur öyle boş laflara gerek yok SAADO dedimi durakcaksın..Bizim duvarda resmimiz ALEMde ismimiz vardır o kadar...

    YanıtlaSil
  17. AHMET&HALİT EROL7 Şubat 2011 15:58

    EN BÜYÜK AŞİRET SAADOLARDIR. EROL BEYT ŞEĞİKE AİLESİNE SLM OLSUN.BÜTÜN ŞEBEBLERİMİZE SLM GÖNDERİYORUZ.BİZDE AYRI GAYRI YOK.

    YanıtlaSil
  18. selam rajdiyeye hepimiz amca ogullariyiz kanimiz birdir köyumüz birdir :SIMMO:SELAM

    YanıtlaSil
  19. selam ben hasan şimşek istanbuldan köyümü çok özledim yanlız orda bir kaç tane Ş..... yüzünden o köye ayak basmak istemiyorum ama bir karış toprağına hasretim kral SAADO

    YanıtlaSil
  20. selamu aleykum ben SAADO aşiretındenım hemserılerım ama en buyuk asıret SAADO asıretıdır bılen cok ıyı bılır zamanında SAADO dendımı akan sular durur herkese sevgıler amcam bıdroyu cok ıyı tanırlardı ve hepsını herkese sevgıler SIMMO asıretıde bızım KARDESIMIZDIR HERKES IYI BILIRR

    YanıtlaSil
  21. susun Loo En buyuk mardin aşireti ve turkıyenın her yerdınde almanyanın heryerınde miri tum miri aşiretine sLmlar biz beit mere olarak hepımız bırız bizi çekemeyenler var.. Hep aramıza fesatçılar gırıyor..

    YanıtlaSil
  22. SELAM MARDİNİN EN BÜYÜK AŞİRETİ EL ZEİN DİR DİĞERLERİ HİKAYEDİR......

    YanıtlaSil
  23. EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK.........................

    YanıtlaSil
  24. selamun aleykum ben beyt rammo aşiretindenim burdan rajdiyeye selam olsun!!!!!!

    YanıtlaSil
  25. mardin krali beit mere kabul edemeyenler buyuklerıne sorsunlarr ! miri mereee

    YanıtlaSil
  26. bu devirde herkez babasnin ogludur . evine helal lokma ekmek getiren karisini coluk cocuguna sahib cikan ve bakan o babadir o sereflidir.vessallam -Halit SAADO:

    YanıtlaSil
  27. ne güzel türkce konusuyonuz ya almanyadakiler bilmiyor sadece babalari biliyor.en büyükte allahtir herhalde bana katiliyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  28. Beyt saado ve beyt mere şimdiye kadar icraatleriniz var beyt elzein inlerin ismini kullandıniz siz büyüklerinize sora bilirsiniz hıdır tanlak ı ;)

    YanıtlaSil
  29. Bugün üçkavak köyünde öğle namazıyla köyümüzün değerli ismi merhum miri aşiret ağası kamil eke defnedilecektir.

    YanıtlaSil
  30. Salam hepinizi saado miri remo.semmo El zein omeirat ali Kahn fakro

    YanıtlaSil
  31. Üç kavak koyunun en buyuk benim dedemdir bedro sado dur bunu bilemeyen yoktur ınşaallah

    YanıtlaSil
  32. selamun aleykum ben beyt sülodan
    mardin yesilli denim
    almanyada en büyük aile elzein ve omeirat olarak biliniyor

    YanıtlaSil
  33. Selam amcaoğulları ben bahro simmo torunlarından burdan tüm üçkavkalılara selam olsun

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com