17 Şubat 2008

ŞENOCAK KÖYÜ (ŞUTE)

Aran -Aşağı Ocak - Aykut - Bağlıca - Bağyaka - Beşkavak - Çınarönü - Dereiçi - Dereyanı - Durusu - Düzova - Elmabahçe - Erdalı - Gürağaç - Gürpınar - Hisarkaya - İçören - İşgören - Kayatepe -Kışlak - Kırkdirek -Kocahöyük - Köprülü - Serenli - Soylu - Sultan Şeyhmus - Şenocak - Taşlık - Üçkavak - Üçerli - Yaylabaşı - Yaylacık - Yazır - Yenilmez - Yukarı Ocak

--------------------------------------------------------------------------------------------------

ŞENOCAK Muhtarı: Mehmet SÖĞÜT

Tel: 0 482 586 10 07 - 0 532 270 10 53

ŞENOCAK, Mardin ilinin Savur ilçesine bağlı bir köydür. Mardin iline 75 km, Savur ilçesine 28 km uzaklıktadır. Köyün iklimi, karasal iklimi etki alanı içerisindedir. Köyün ekonomisi tarım ve hayvancılığa dayalıdır.

-----------------------------------------------------------------------

Sevgili Ziyaretçilerimiz;
Bu sayfayı köyünüze ayırdık. Elinizde köyünüze ait güzel resimler, köyünüzü tanıtıcı yazılar varsa bize gönderirseniz bu sayfada yayınlarız.

Bilgi ve resimleri surgucum@hotmail.com veya surgucum@mynet.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

Mehmet AYAZ



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

16 yorum:

  1. şenocak köyü inanılmaz güzel orayı çok seviyorum orda ki tüm halka selamlar özellikle en sevdiğim iki arkadaş yakup ve selahattin ne de selam ikisinide çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben neytullah ben köyümü çok seviyorum köyüm çok güzel bir köy onu hiç bir şeyle değişmem ben burdan seyfettine hamite velata cesura hüseyine bütün beni sevenlere selam söylüyorum

    YanıtlaSil
  3. köyüm çok güzel neytullah papaz187@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. mehmet@.net dedi ki22 Ocak 2011 10:39

    merabae ben özccan karakuyun köyümü çok seviyorum tüm köye selamlar

    YanıtlaSil
  5. mehmet@.net dedi ki22 Ocak 2011 10:43

    meraba ben özcan karakuyun köyümü çook seviyorum burdan tüm şenocaklılara ve arkadaşlarıma selamlar köyümü çoook seviyorum alanyada okuyorum

    YanıtlaSil
  6. ben şenocak köyünde imamlık yaptım.gerçekten cok güzel köy şenocak.insanları çok sıcakkanlı ve misafirperverler.tüm şutelilere selamlar

    YanıtlaSil
  7. Eşim orda imamdı.evlendikten sonra bende oraya gittim gerçekten güzel köy.şimdi kütahya dayız. oraları özledim.çok farklı hayat tarzı,çok farklı adetler,farklı insanlar tanıdım.Benim için tecrübe oldu.bizim buraların insanlarına benzemiyorlar cok sıcakkanlılar.bazı adetleri kadınlar için katı olsa bile iyi yerler.KÜTAHYA DAN ŞUTE YE SELAM......

    YanıtlaSil
  8. şute köyü gerçekten güzel bir köy benden dürdaneye şehribana rukene sürgücü köyünden selamlar.... SİZİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  9. 7 yill aradan gecti köyömugörmiyeli allah nasip ederse gidecem suteyi cok seviyorum ve özledim gurbet ellerdeyiz dagildik ne yaziki gercek :(

    YanıtlaSil
  10. benim meskenim şutedir ne kadar uzağa gitsek o hep gönülere daha fazla konuyor çünkü hani bir söz vardır et tırnaktan ayrılımaz ya aynen bizde öyle olmuşuz ama birgün donecem sana memleketim mehmet ruhi önem

    YanıtlaSil
  11. mehmey ruhi önem25 Ocak 2012 01:55

    şute bir başkadır şute halkı gönlünde

    YanıtlaSil
  12. selam ben cuneyt aydemir ben suanda alanyadayim köyumu cok özledim (SUTE) seni seviyorum guzel koyum arkadaslarimi cok özledim herkese selamalar

    YanıtlaSil
  13. Ben şenocaklıyım ama bismilde oturuyorum şenocak köyü ve şenocak insanları gerçekten çok sıcak kanlı ve misafirperverdirler köyümüzede gerek misafir olarak gerek görev gereği gelen tüm insanlar şenocağı çok iyi bilirler. bir şenocaklı olarak köyümüde köyümün insanlarınıda yürekten kucaklar herkese selam eder saygılarımı sunarım.Hüsnü ARSLAN.

    YanıtlaSil
  14. İbrahim Barutçu31 Ağustos 2012 12:20

    Ben İbrahim Barutçu, 1965-1966-1967 yıllarında bu köyde öğretmendim.Okulun ilk mezunlarını ben verdim.Unutulmaz anılar var bende.Birkaç fotoğraflar var.İleride onları paylaşırım.

    YanıtlaSil
  15. bütün arkadaşlarıma slm lar köyümüde çok sewiyorum YAKUP ÇIN

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com